P-spot touch eturauhasenhieroja

Eetu-eturauhanen

Onko kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Ja jos on niin onko auttanut eturauhasen hyvinvointia tai oletteko saaneet sen käytöstä nautintoa.

6

1073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muijjaonparas

      Olen todennut että muijjan keskari on paras, voi säätää voimaa komennolla ja pääsee näppärästi liukkarin avulla rassaamaan. Valittaa karstaisuutta mutta voihan sitä hierotuttaa saunapuhtaana ja rimmailulla sitten karstat pois.

    • auts

      kokkemusta ei ole itse laitteesta mut kaikkeamuuta kuin kiihottasvaa oli eturauhasen koskettelu,piikittäminen"syövänhoidossa

    • auts

      kokkemusta ei ole itse laitteesta mut kaikkeamuuta kuin kiihottasvaa oli eturauhasen koskettelu,piikittäminen"syövänhoidossa

    • G-Lover

      Mulla ei ole kokemuksia kyseisestä lelusta, mutta mulla on Rocks Offin Naughty Boy. Siinä on tehokas vibra ja sen muodon ansiosta se todella osuu sinne minne pitääkin. Kivaa on myös et näitä on eri mallisia ja kokoisia, joten varmaan löytyy just itselleen sopiva. Lisäksi värinä osuu istuessa kivasti välilihaan ja yhdessä g-pisteen kanssa tää saa ainakin mut kivikovaksi sekunneissa. On ehkä vähän kalliimpi, mut omaani en vaihtaisi :D

      https://www.homoware.fi/Kategoriat/Mieheen-G-pisteen-hierojat-6448/

    • paljon-malleja

      Hieman haastavaa kun noita laitteita on melkoinen kirjo erilaisia, mutta hirontalaite olisi toki se pehmeämpi vaihtoehto eturauhasen harmitonta liikakasvun oireistoa helpottamaan, joskin ensin visiitti urologille varmistamaan ettei ole jotakin vakavempaa, jossa hieronta ei sovellu.

      Lääkkeet ja kirurgiset toimenpiteet ovat sitten se vihon viimeisin vaihtoehto.

      Tuossa yksi pieni lista laitteista plussineen ja miinuksineen:

      - http://mrracy.com/best-prostate-massager/

      Itse olisin kiinnostunut hyvin maltillisen koon laitteista, joita voisi olla vaikka muutama erilainen varastossaan:

      1) sauvatyyppinen mahdollisesti kaukosäädöllä helpottamaan sen käyttöä, kuten mm. Lelo

      2) kuten edellinen, mutta malli jonka päällä voi halutessaan istua

      3) motorisoitu dildo; sauva tai aidon tyyppinenkin

      4) imukuppisauva, joustavahko; yksi ihan vain sauva ja toinen vaikka aidon muotoinen pinehköllä kärjellä

      .

    • paljon-malleja

      Eturauhasvaivat koskettavat jossakin vaiheessa liki joka ainoaa miestä. Kun vaivoja alkaa ilmetä, niin ei saisi liiaksi viivytellä urologin pakeille lähtemistä, jotta samalla voi varmistua ettei jotakin vakavempaa ole kyseessä.

      * Eturauhasen liikakasvu voi johtaa ikävään vaivaan – 5 merkkiä siitä, että lääkäriin on syytä lähteä

      - https://www.is.fi/terveys/art-2000005601976.html

      .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1707
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe