Moni kauhajokinen pohtii, mitä hammashoitolalle tapahtuu tulevaisuudessa; puretaanko koko rakennus, vai kuinka? Voin paljastaa, että olen neuvotellut kaupungin kanssa asiasta, ja neuvoitteluissa on päästy lopputulokseen: rakennus siirretään minun henkilökohtaiseen omistukseeni. Aion perustaa hoitolaan häiriköintitoimistoni (jonka piti alunperin tulla nykyisen Jyskin tiloihin), rakennukseen tulee myös Jarmon isännöintitoimisto. Näiden lisäksi rakennuksessa on tilat Myllykirkolle.
Hammashoitolan tulevaisuus
8
378
Vastaukset
- nellinpalmikko
Hoitola vaan matalaksi, uusi tk:n pohjoispuolelle. Parkkiongelmat helpottaa kaupungintaloa, kirjastoa ja joka korispelien katsojia- niin tietysti tk:n asiakkaitakin.
- Turhaa
ehdotella, kun siinähän olis järkeä mukana, ja sehän ei käy. Annetaan vaan konsulenttien ja arkkitehtien suunnitella provisiopalkalla.
- 2323
Kauhajoella on tosi paljon vanhoja homeisia,tyhjiä ja käyttämättömiä rakennuksia joita kukaan ei enään koskaan tule tarvitsemaan.
Mikä siis niitten kohtaloksi? Rahaa ei tunnu löytyvän edes niiden purkamiseen.
Ja mitä tulee väestömäärään niin tämä Kauhajoki asuinpaikkakuntana tyhjenee tyhjenemistään.
Ja jos rakennus on suojeltu(?) niin purkaminen ei ole aivan helppo läpihuuto juttu.
Purkakaa siis ensin ne talot joissa ongelmia ja rumentavat maiseman sekä maksavat vielä kalliina kiinteistöveroina ja lämmityskuluina(jos siis lämmitetään enään?). - Khkhhijhjll
Purkakaa perunamyynti.
- Nykkyinen
hampaidenhoitopaikka on hyvä ja toimiva, samoilla piirustuksilla samanlainen tk:n / kauppiksen vieressä olevalle joutokaalle. Nopeasti kun toimitaan säästyy kalliita vuokramenoja enemmän.
Soppakoulu taitas olla kyllä kaikkein edullisin paikka moneen hommaan. Kun on kalliit remontit tehty ja tyhjiä tiloja, joihin tiloja on edullista, jos ei palkata arkkitehtejä eikä konsultteja, rakentaa.- eienäärahanhaaskausta
Kyllä nyt puhut asiaa, mutta ne päättäjät, voi voi - ei mitään korjauksia enää.
- äoop
Otettiin eilen hammas pois. Espanjalainen miesläkäri. Parakki talo menee 20 vuotta.Vuokraa voi tinkiä.
- SamuelLivingstone
Ei ole uutta hammashoitolaa tullut ja parakeissa taidetaan hoitaa loppuun saakka. Loppuu hoidettavat ennen kuin tulee uusi hoitola.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214638Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103284Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas851242Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921067Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966