Suomi on onnellisin maa tällä hetkellä

Liikaa.on

johtuuko se siitä että tänne ei ole pesiytynyt niin haittamaahanmuuttajia kuin listassa oleviin muihin maihin,minusta niitä on liikaa kuitenkin.

17

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnekaikkimenneeton

      Hae kelaan töihin.

    • pelkkää.pahaa.mieltä

      Ei se onnellisuus ainakaan persuista johdu.

    • ammuuhik

      Kyllä minun onnellisuus johtuu sitä, että persut pienenee ja kun saadaan rasismille stop, niin jee
      Ja nyt arvaamaan, että olenko;
      marssilainen
      okolainen
      en. persu
      sininen
      hikinen
      vasuri
      pesuri
      demari
      femari
      vai joku muu ( ammuu)

    • häpi.somal

      ILta-Sanomissa oli mielenkiintoinen kysely artikkelin yhteydessä ja lähes puolet vastanneista ilmoitti, että eivät ole onnellisia. Tuo tulos suomalaisten onnellisuudesta ei siis perustu todellisuuteen.

    • sisäsiittoinensuomi

      suomalainen on silloin onnellinen kun on kontallaan paskassa
      polla täynnä viinaa ja röhkii kuin sika
      tai kun on täynnä kateutta ja katkeruutta ja etsii muista vikaa

      • a-arvio

        hyvä vertaus


    • iSOPERSEMERJaaaggg

      Suomalainen on onnellinen kun ei ole isoperseistä Somaliakkaa pilaamassa maisemia .

    • taaskusetus

      Kukahan oli valinnut ja testannut ne joilta kysytään? Oliko taas Sipilän tollon sormet pelissä?

    • Kylläpä_nakrattaa

      Persut ikuisessa oppositiosssa ja kannatus alle 9 %. Siinä onnellisuuden ydin.

      • jörömörö

        Olen onnellinen,kun joku suvakki saa turpaansa tai ryöstetään monikulttuuristen toimesta.


    • Suomalaisten poliittistenpäättäjien pitäsi ottaa Tanskasta mallia,eikä Ruotsista, liittyen haitta maahanmuuttajiin oikeuksiin ja vaatimuksiin suomessa.Ilmaisen rahan jakaminen ilman vastinetta lopetettava.

    • huonolta_näyttää

      En minä ainakaan ole onnellinen tässä maassa: Sipilän keskusta ja Orpon kokoomus ajavat tämäm maan perikatoon Sote uudistuksillaan, toinen haluaa maakunnat omikseen ja toinen terveyspalvelujen yksityispuolen "pörriäisille" ja voittorahat veroparatiiseihin. Ei todellakaan hyvältä näytä, kumpikaan puolue ei osaa ajatella Suomen maan kokonaisetua vaan omia itsekkätä tavoitteitaan. Sääli!!!!

    • AnttiPersuinen

      Poikkeuksena persut, jotka näyttävät perin onnettomilta.

      • Väärtteppäinen

        Ja kuulostavat myös.


    • tosio

      Suomeen pesiytyneet maahantunkeutujat ovat kuitenkin onnellisia.
      Olisin minäkin, jos ei tarvitsisi tehdä töitä, saisi ilmaisen lattiasta kattoon sisustetun asunnon, vaatteet, matkaliput, ruoat, terveydenhoidon, kulttuuripalvelut ja pelimerkkejä päälle niin paljon kuin tarvitsee!

    • kansa-sen-tietää

      Persut ja persuismi vähenee.
      Suomalaiset onnellistuvat rytinällä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe