- Tuo taksihomma olikin minulle aivan uusi asia... Joudun tässä nyt menemään edustajien Ville Niinistö, Ari Jalonen ja Anna-Maja Henriksson selän taakse, sillä he olivat jo odottamassa taksia, kun menin ulos ja nousin samaan taksiin heidän kanssaan, Arhinmäki toteaa.
Miksi ruotsia opiskellaan pakolla, koska RKP:n ystävät kulkvat heidän maksamissa takseissa.
RKP:n taksissa uskolliset ystävät!
3
82
Vastaukset
blob:https://www.is.fi/83abddd5-44eb-4c4a-88aa-d038da185269
Arhinmäki, Niinistö ovat Henriksonilla fickassa. A-M määrää, koska hänellä on fyrkat.
Sätkyukot hyppii, kun narusta nykäisee. Kansan on syytä tietää.Voinemme olla yhtä mieltä, että Arhinmäki voi vaihtaa nimensä Paavo Liittovaltio.
Heillä on vahva taistelujoukko 3 muskettisoturia Liittovaltio, Liittoniinistö, liittorinne ja Dàrtangjan on sitten lompakon hallitsija Henriksson Om jag betalar, så röstar ni som jag säger.
Annars åker ni inte min taxi.Ville Niinistö ja Paavo Arhinmäki julkaisivat lausuman, että ovat huolissaan suomenruotsalaisten asemasta. Toki, kun taksin maksaa Henriksson siitä on huolissaan.
Paavo ja Ville antoivat ns maksetun lausuman.
Minun puolestani sumenruotsalaiset voivat olla omissa kouluissaan suljettujen ovien takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026