Ahdasmielistä otsikointia HS:n sivuilla. Tavoitehan on saada KAIKILLE SUKUPUOLILLE yhteiset liikuntatunnit. Eivät kaikki oppilaat ole tyttöjä tai poikia. Useimmat ovat osaksi tyttöjä, osaksi poikia, ja hyvin monet jotain vallan muuta. Sukupuolia on itse asiassa satoja, lukemattomia. Miksi tätä tosiasiaa kierretään, väistetään, väkisin muuksi muutetaan?
poikien ja tyttöjen yhteiset liikuntatunnit
osamies
3
508
Vastaukset
- TotuusSattuuQC
No kun ne liikuntatunnit on perinteisesti jaoteltu juurikin poikien ja tyttöjen liikuntatunneiksi ja se nyt on poistumassa. Ei tällä ole tekemistä sen kanssa montako sukupuolta on kenties oikeasti ollut olemassa mutta tuo on ollut se jako kouluissa.
- tissit.pomppimaan
MeToo estää tekemästä yhtään mitään yhdessä. Mikä tahansa toiminta on seksuaalista häirintää.
- Eskoi
Voi hitsi kun meidän aikaan pojat ja tytöt oli eroteltu. Olisin parin samaa ikäluokkaa olevan tytön kanssa voinut harrastaa hikistä treesomea liikuntana. Maailma muuttuu, mutta Esko ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379