Agent Orange

" ... In addition to the massive environmental devastation of the U.S. defoliation program in Vietnam, that nation has reported that some 400,000 people were killed or maimed as a result of exposure to herbicides like Agent Orange ... "

~ https://www.history.com/topics/vietnam-war/agent-orange -

5

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einatolle

Minkälainen boikotti pitäisi myrkkyjen levityksestä Vienamiin antaa USalle jos taulukkona käytetään tämänhetkistä Lontoon myrkkyhälyä?

Kuka osaa perustella miksi kaikkiin ei käytetä samoja kriteerejä?

• JuseliusA

"Ottaako USA 40 vuoden jälkeen vastuun hirviösikiöistä ja vammaisista lapsista?

Yhdysvaltojen tiukka linja Vietnamin siviileille sodanaikaisilla kasvimyrkyillä aiheutetuista kärsimyksistä on lievenemässä. Mm. ulkoministeri Hillary Clintonin viimeaikaiset vierailut USA:n entisessä vihollismaassa antavat viitteitä siitä, että Yhdysvallat saattaa hyväksyä Vietnamin hallituksen väitteet ainakin kolmelle miljoonalle vietnamilaiselle Agent Orange -kasvimyrkyn aiheuttamista vammoista ja sairauksista.

16.5.2011 klo 16:05 ... " -Yle

~ https://yle.fi/uutiset/3-5360405 -

...
      Entä tänään 16.3.2018 - onko mitään tehty asian parantamiseksi? Kuka tietää?

• pojupila

konekäännös vähän ontuu taas:
      "Vietnamissa sijaitsevan Yhdysvaltojen hävittämisohjelman massiivisen ympäristön tuhoutumisen lisäksi kyseinen kansakunta on ilmoittanut, että noin 400 000 ihmistä kuoli tai kaatoi rikkakasvien torjunta-aineista, kuten Agent Orange."

• kuularuisku

Vietnamin veteraanejakin putoaa syöpäsairauksiin joka johtuvat altistumisesta ko . aineille, sitä vaan eivät viranomaiset myönnä

• Lännenmiehelle syntyi ongelma - West trolling manipulaatiolle syntyi myös ongelma, suuri ongelma:

"Brittitutkijat eivät kyenneet selvittämään hermomyrkyn alkuperää

Brittiläinen tutkimusryhmä ei pystynyt selvittämään tarkasti entisen kaksoisagentin Sergei Skripalin ja hänen tyttärensä myrkyttämiseen käytetyn Novitshok-hermomyrkyn alkuperää. Ryhmän johtaja Gary Aitkenhead kertoi tiistaina Britannian Sky Newsille, että ryhmä tunnisti myrkyn sotilastason Novitshokiksi, mutta ei pystynyt jäljittämään sen alkuperää Venäjälle. ... "

~ https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/ulkomaat/brittitutkijat-eivät-kyenneet-selvittämään-hermomyrkyn-alkuperää/ar-AAvpW9C -

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe