Kesäkuussa Pattayalle

EstotonAino

Hei!

Kesäkuulle suunnitteilla parin viikon matka kuuluisaan Pattayaan.

Olen 40v nainen ja matkustan yksin. Bileet on jo biletetty, nyt loman kohokohdat on rauhallinen ja hyvä hotelli, joka tarjoilee hyvää ruokaa ja viiniä ja lähistöltä löytyis kiva ranta ja muuta kaunista katseltavaa sekä edes hieman rauhallisempia kujia, joita iltaisin käveleskellä ja etsiä hyviä ruokapaikkoja.

Mitä kaupunginosaaja hotellia ehdotatte ?

17

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KutinKoo

      En mitään. Ainolla on nyt väärä kaupunki vaikka feikkialoitushan tämäkin on.
      Aina ei mene maaliin. Kerran yksi paljon maailmaa kiertänyt kaveri sanoi että hän on kyllästynyt kaikenlaiseen meluun ja massakohteisiin ja haluaa paratiisirannan hiljaisuuteen.
      Kamputsean ja Thaimaan rajalta löytyi Ko Kut paratiisisaari.
      Pakeni kolmantena päivänä sieltä kauhun vallassa nippanappa hengissä. Paratiisirannalla ei ollut muita turisteja ja paikalliset rosvot ja kaupustelijat oli tapelleet siitä kuka saa ryöstää hänet. Kamputsean puolelta tuli merirosvoja jotka otti yhteen thaimaalaisten kanssa.

    • Ffhff

      Jokin siitä soi kutosen vierestä, ota vaikka Hard rock hotel

    • RakastutPaikkaan

      Jomtien Beach tai Naklua. Molemmat mukavaa rauhallista aluetta, mutta täynnä paikallista kulttuuria.

      Matkaan vaan vaikka täällä kaikenmaailman avohoitopotilaat pelottelee ties millä.

      • Itse noilla aloittajan "vaatimuksilla" ottaisin majapaikaksi jonkun Nakluan alueen neljän/viiden tähden rannan läheisyydessä olevista hotelleista.


    • jompikumpi-suositus

      Jomtien Boathouse tai Garden Cliff Nakluassa.

    • PerusVarmaLomaPaikka

      Kaikki matkaajat ovat tervetulleita ja myös jokainen viihtyy Pattayan Paratiisissa.

      Suositan laivavierailua Hua Hiniin ja kelluvia markkinoita.

    • SinneMieleniHalajaa

      Jomtien eteläosa hiekkadyynirantoineen on paremman näköinen kuin Euroopan lomakohteiden parhaatkin rannat.

      • 35NumBall

        johan poju vitsin väänti, vai oikein hiekkadyynejä... et ole koskaan käynyt oikeilla heikkadyyneillä... 55555


      • 5552010555
        35NumBall kirjoitti:

        johan poju vitsin väänti, vai oikein hiekkadyynejä... et ole koskaan käynyt oikeilla heikkadyyneillä... 55555

        Yyterikin voittaa satanolla, ei tartte dyynejä tuota kauempaa hakea ainakaan Turkulaisen.


      • MatkapoikaHki
        35NumBall kirjoitti:

        johan poju vitsin väänti, vai oikein hiekkadyynejä... et ole koskaan käynyt oikeilla heikkadyyneillä... 55555

        Verrattuna Hua Hinin hevosten ulosteilla peitettyyn rantaan, on kuitenkin kuin paratiisi.


      • 35NumBall
        MatkapoikaHki kirjoitti:

        Verrattuna Hua Hinin hevosten ulosteilla peitettyyn rantaan, on kuitenkin kuin paratiisi.

        Hienoa resu todellakin hua hinin ja rottakaupungin rantoja ei voi edes verrata, suomen mittapuun mukaan kaikki pattayan rannat olisi uimakiellossa, hua hinin ei yksikään... reppana.


    • 35NumBall

      Mutta Huassa onkin maailman parhaat leidarit eli rivi siitä

      • huanbimbot

        Kaverilla oli Huassa baarimuija pitkään. Tyttö valitteli kun ei oikein ole reiluja asiakkaita vaan papat kiskoo vaan yhden bissen ja murisee. Heitti kuitenkin keikkaa muutaman vakkarin luona. Kaveri houkutteli sitä että lähde Pattayalle hommiin että siellä tienaat paremmin. Tyttö sanoi että ei voi kun sitten vanhempansa ajattelee hänen olevan baarissa töissä. Oikea ruudinkeksijä.


      • MeikäMandoliini2010
        huanbimbot kirjoitti:

        Kaverilla oli Huassa baarimuija pitkään. Tyttö valitteli kun ei oikein ole reiluja asiakkaita vaan papat kiskoo vaan yhden bissen ja murisee. Heitti kuitenkin keikkaa muutaman vakkarin luona. Kaveri houkutteli sitä että lähde Pattayalle hommiin että siellä tienaat paremmin. Tyttö sanoi että ei voi kun sitten vanhempansa ajattelee hänen olevan baarissa töissä. Oikea ruudinkeksijä.

        Mullekin kerran annoin kaverini kertoa ja sitten annoin itseni ymmärtää.


    • Pattayakesä

      Hei,
      3 rd, Hotelli Apex
      Jos haluat paritanssitaitoista ( salsa, bachata ), hauskaa juttu seuraa, jonakin iltana, kesäkuussa Pattayalla, laita viestiä: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe