Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Anonyymi-ap

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen.

Tiedän myös, että sinä et enää laita, vaikka toivoisin että lähestyisit kunnolla ja näyttäisit että olet mies joka ei lannistu heti ja on valmis näkemään vaivaa.

Joten koska kumpikaan ei tee mitään enää, on aika mennä eteenpäin.

❤️‍🩹

88

1022

Vastaukset 88

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ota tästä opiksesi ja ensi kerralla vastaa heti äläkä jää vitkuttelemaan. 👍

• Anonyymi00002

Päinvastoin. Kuuntelen entistä tarkemmin 🚩

• Anonyymi00031
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos toinen osapuoli lähettää red flag -signaaleja, niin on typerää kaipailla sellaista ikäväpalstalla.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kiva lukea tämä. 😊

• Anonyymi00033
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaiken jälkeen mitä sinullekin on eteen tullut, niin minä olenkin se lippu? Jep, kiitos.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kaiken jälkeen mitä sinullekin on eteen tullut, niin minä olenkin se lippu? Jep, kiitos.

Oletko mielensäpahoittaja mies?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Jos toinen osapuoli lähettää red flag -signaaleja, niin on typerää kaipailla sellaista ikäväpalstalla.

Yhtä typerää tai vielä typerämpää on vastata tuntemattomille ohjailevia viestejä siitä miten kuuluisi tai ei kuuluisi tehdä.?

• Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Yhtä typerää tai vielä typerämpää on vastata tuntemattomille ohjailevia viestejä siitä miten kuuluisi tai ei kuuluisi tehdä.?

Täällä paljon epäloogisia tyyppejä, joita pitää opastaa.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Täällä paljon epäloogisia tyyppejä, joita pitää opastaa.

Eikä tarvitse opastaa ketään muuta kuin itseäsi.

• Anonyymi00003

Mulla meni sisältä rikki jotain jo silloin, miten sen sitten selvittäis, menin hajalle. Ehkä sain koko jutusta vain parhaan osan, ehkä mua säästettiin 🙂 Mulle on nyt kaikki ihmiselämön mysteerit selvinyt, tai olen tehnyt kaikki ne asiat mitkä ihmiset normaalisti tekee, toinen tilanne se on sulla HAH-HAH-HAH!.... 🫢

• Anonyymi00005

Vain huonosti voivalla ihmisellä on tarvetta puhua noin toiselle. Mies camoon!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Vain huonosti voivalla ihmisellä on tarvetta puhua noin toiselle. Mies camoon!

Mutta ko hän mies, palstaäijä on rikki ny

• Anonyymi00004

Eteenpäin mereen

• Anonyymi00006

Näytän matkalla sammakon kuiruohjuksen onko kivaa sitten.

• Anonyymi00007

Kannattaa laittaa viestiä ja ehkä tavatakin, jos siltä tuntuu. Tein itse niin ja selvisi monta asiaa. Rohkeasti vain..

• Anonyymi00009

Ei kannata palata menneeseen ja antaa miehelle uutta mahdollisuutta jos on jo teoillaan näyttänyt että ei kunnioita naista.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei kannata palata menneeseen ja antaa miehelle uutta mahdollisuutta jos on jo teoillaan näyttänyt että ei kunnioita naista.

Pitää paikkansa. Ei roikkumaan tarvitse eikä kannata jäädä. Tavallaan face to face pystyy kuitenkin näkemään asiat selvemmin ja selviää paremmin se "miksi". Kun ei omille tunteilleen oikein mitään. Itse ainakin selvitä mielummin kuin jään pohtimaan.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pitää paikkansa. Ei roikkumaan tarvitse eikä kannata jäädä. Tavallaan face to face pystyy kuitenkin näkemään asiat selvemmin ja selviää paremmin se "miksi". Kun ei omille tunteilleen oikein mitään. Itse ainakin selvitä mielummin kuin jään pohtimaan.

Kaikkea ei tarvitse selvittää.

• Anonyymi00008

Laardidaadia daaa , laardidaadiadaa laar di daadi daa
      Laar di daa di daa , laaa laaa laaa mikään ei muutu kuinka sä jaksat tota samaa aina vaan jankuttaa mene eteenpäin

• Anonyymi00010

Taisi osua sulla arkaan paikkaan hups

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Taisi osua sulla arkaan paikkaan hups

Ei varmasti osunut. Eiköhän tuo kommentti viitannut siihen, että tämä aloittaja on kirjoittanut samasta asiasta täällä jo kuukausia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei varmasti osunut. Eiköhän tuo kommentti viitannut siihen, että tämä aloittaja on kirjoittanut samasta asiasta täällä jo kuukausia.

Ikävä palstalla tuhansia ikävää potevia kirjottelijoita et kuka vaan siellä sitten onkaan

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja sinä olet paksu bertta proosaillut palstaäijän aloituksista jo vuosia pääsemättä mihinkään lopputulokseen, mutta fantasioi vain vaikka siitä, että muiden ihmisten mielestä keskustelupalstan aloitukset ja niiden ruotiminen on yhtä tärkeä prioriteetti ja sinulla on täällä lukuisia kuulijoita

• Anonyymi00011

Jos on kohdeltu kuin tiskirättiä niin se ei innosta ottamaan yhteyttä vaikka tunteet ei ole hävinneet mihinkään.

• Anonyymi00014

Jos kohdellaan kuin tiskirättiä ja tunteet ei häviä mihinkään, niin on hyvä mennä terapiaan käsittelemään omakuvaa. Tuo ei nimittäin ole tervettä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos kohdellaan kuin tiskirättiä ja tunteet ei häviä mihinkään, niin on hyvä mennä terapiaan käsittelemään omakuvaa. Tuo ei nimittäin ole tervettä.

Onko sinulla palstaäijälle inisevä k- naama nk skismaa äitis kanssa? T naiselta

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onko sinulla palstaäijälle inisevä k- naama nk skismaa äitis kanssa? T naiselta

Nimittäin näiden negatiivisten konnotaatioiden etsiminen ja niiden perään jokeltaminen se vasta sairasta onkin😏

• Anonyymi00041

Älä viitsi murjottaa ja esittää marttyyria. Be a man 🫶💪

• Anonyymi00013

Ei multa.

• Anonyymi00015

Eikä multa. Mies ei ole kohdellut mua huonosti, enkä minäkään häntä. Homma ei vaan kuitenkaan etene ja syytä en tiedä. -sivusta

• Anonyymi00016

Joo en määkään.

• Anonyymi00018

Eli ap:lle on viestitelty mutta se ei ole vastannut koska vakkari kullikaruselli pyöri hyvin. Nytkö on hiljasempaa ja muistui että eräs joku yritti yhteyttä muttä tämä nainen ei ole vastannut. Kanna nainen itse edes jotain vastuuta äläkä sysää sitä toiselle. Uskon että et pysty etkä osaa. Ehkä olen väärässä. Olenko?

• Anonyymi00028

Joku misogyyninen luuseri se jaksaa aloittajaäijän naurettavaa farssia aina tukea

• Anonyymi00044

Kerroitko juuri miten sä toimit kaikkien naisten välillä?

• Anonyymi00019

Avaa ap hieman, mikä on kunnolla lähestyminen ja mikä ei?

• Anonyymi00023

😂😂😂

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

😂😂😂

😊😊😊

• Anonyymi00026

Varmaan haaveilee lähettävänsä naiselle kikkekuvan sama kai mistä se on ladattu. Vähän sama asia kuin sen huuhaaprofiilien juosten kusten muokatut kuvat naisprofiileissa, jotka menee edelleen läpi penaalin tylsille kynille. Muistatteko yhden profiilin nk kyykkykuvan? Oli kyllä aika ”amerikkalainen”. Eikö tuo kuva ole vähän rohkea uffafaa jne🥱

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Varmaan haaveilee lähettävänsä naiselle kikkekuvan sama kai mistä se on ladattu. Vähän sama asia kuin sen huuhaaprofiilien juosten kusten muokatut kuvat naisprofiileissa, jotka menee edelleen läpi penaalin tylsille kynille. Muistatteko yhden profiilin nk kyykkykuvan? Oli kyllä aika ”amerikkalainen”. Eikö tuo kuva ole vähän rohkea uffafaa jne🥱

Itse laittaisin korkeintaan kuvan reikäisestä villasukasta

• Anonyymi00046

Uskon että pystyt selvittämään sen aivan itse..

• Anonyymi00081
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Itse laittaisin korkeintaan kuvan reikäisestä villasukasta

Siinä sulle nudea varvas näkyy

• Anonyymi00020

Mitä väliä jollain luontevuudella. Laita se viesti ja lopeta ihmettely sekä haaveilu. Osoita että kiinnostaa. Saat varmuuden.

• Anonyymi00047

Jos mies ei ole ymmärtänyt aikaisemmin, naisen ei ikinä kuulu vakuuttaa yhtäkään miestä. Se on miehen tehtävä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Jos mies ei ole ymmärtänyt aikaisemmin, naisen ei ikinä kuulu vakuuttaa yhtäkään miestä. Se on miehen tehtävä.

Jos pitää ihmissuhdetta jonain tehtävänä ja tahtojentaistona toki noin. Joskus voi olla ns. "isompi ihminen" kuin toinen. Nousta asioiden yläpuolelle. Mut jokainen tyylillään.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Aloituksen nainen ei ole vastannut miehen viestiin. Eiköhän se ole ihan riittävä signaali.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Aloituksen nainen ei ole vastannut miehen viestiin. Eiköhän se ole ihan riittävä signaali.

Aloittajaa kuitenki asia tuntuu vaivaavan. Niin luulis että aikuiset osaa keskustella jos tahtoa on. Mut enhän minä tilanteesta tiedä muuta kuin mitä tässä lukee.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Aloittajaa kuitenki asia tuntuu vaivaavan. Niin luulis että aikuiset osaa keskustella jos tahtoa on. Mut enhän minä tilanteesta tiedä muuta kuin mitä tässä lukee.

Onko mieltä ylentävää jauhaa tästä nk aloittajasta, jota omahyväisesti kuvittelet naiseksi, josta ns keskustelet muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla? T naiselta👎

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Onko mieltä ylentävää jauhaa tästä nk aloittajasta, jota omahyväisesti kuvittelet naiseksi, josta ns keskustelet muiden kanssa kuin hän ei olisi paikalla? T naiselta👎

Muutkin päästään tärähtäneet tekee näin. Säälittävää

• Anonyymi00034

Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen.

Tiedän myös, että sinä et enää laita, vaikka toivoisin että lähestyisit kunnolla ja näyttäisit että olet NAINEN joka ei lannistu heti ja on valmis näkemään vaivaa.

Joten koska kumpikaan ei tee mitään enää, on aika mennä eteenpäin.

❤️‍🩹

• Anonyymi00048

😂
        Siellä joku feminiininen mies nosti päänsä ja toivoo maskuliinista naista itselleen. Toivottavasti löydät etsimäsi 🫢

• Anonyymi00053

Olen nainen, mutta en laita enään viestiä. Rajansa kaikella. Olen laittanut sulle viestiä ja ehdottanut tapaamista, mutta Herra Ylhäisyys ei vaivautunut vastaamaan, joten tee siitä nyt omat johtopäätöksesi.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Olen nainen, mutta en laita enään viestiä. Rajansa kaikella. Olen laittanut sulle viestiä ja ehdottanut tapaamista, mutta Herra Ylhäisyys ei vaivautunut vastaamaan, joten tee siitä nyt omat johtopäätöksesi.

Sä siis TIEDÄT että toinen on nähnyt se viestin?

• Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Sä siis TIEDÄT että toinen on nähnyt se viestin?

No ei naisia esittävä spede edelleenkään tiedä mistään mitään

• Anonyymi00035

Toi asenne viestissä oikeastaan paljastaa kaiken. Arvostusta ei edelleenkään löydy, joten älä please lähde ottamaan yhteyttä, kuten en suosittele sille miehellekään.

• Anonyymi00049

Arvostusta miestä kohtaan löytyy hänen tekojen kautta.
        Viesti paljastaa ap:n arvostuksen itseään kohtaan.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Arvostusta miestä kohtaan löytyy hänen tekojen kautta.
        Viesti paljastaa ap:n arvostuksen itseään kohtaan.

Arvostusta on senverran itseään kohtaan ettei lähde sun lapsellisiin leikkeihin 😉

• Anonyymi00070
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Arvostusta on senverran itseään kohtaan ettei lähde sun lapsellisiin leikkeihin 😉

Se on sun valinta 😉

• Anonyymi00036

Ap vaikuttaa olleen jo tarpeeksi kärsivällinen.

• Anonyymi00050

Mitä tarkoitat? -sivusta

• Anonyymi00077

Miten se kärsivällisyys mielestäsi ilmenee?

Kärsivällisesti jättänyt vastaamatta lähetettyyn viestiin?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Miten se kärsivällisyys mielestäsi ilmenee?

Kärsivällisesti jättänyt vastaamatta lähetettyyn viestiin?

Itselleen vastasi

• Anonyymi00087
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Itselleen vastasi

Niin, sen ymmärtäminen, että gallupäijäaapee tekee usein näin ja esittää itselleen töksähteleväoä lisäkysymyksiä on terävä havainto sinänsä, mutta onko se sitä juuri sinun kohdalla on eri asia

• Anonyymi00040

Miksi koitat perustella itsellesi miksi ei kannata laittaa viestiä?
      Jos laitat viestin se mahdollistaa ehkä jotain. Se voi johtaa siihen että päädytte yhteen.

• Anonyymi00045

Sitähän varmaan sinäkin teet ihan samoin.

• Anonyymi00052

Koska se ei kannata.

• Anonyymi00043

Sari olin tyhmä niin tyhmä

• Anonyymi00067

Ehkä olit ehkä et. Kumpi oli tyhmä ?

• Anonyymi00054

Ei se mitään. Et menettäny minussa mitään.

• Anonyymi00056

Arvosta vähän enemmän itseäsi.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Arvosta vähän enemmän itseäsi.

Arvostakaa itseänne, palstalla yhteydenoton kerjääminen ei ole sitä!

• Anonyymi00059

Laita vaikka oma kirjain nytten ekana jos edes sen verran viitsit.

• Anonyymi00063

Ei tyrmäyksen saaneena voi lähestyä enää mitenkään luontevasti näissä asioissa.

• Anonyymi00064

Ei tyrmäyksen saaneena voi vastata mitenkään luontevasti näissä asioissa.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ei tyrmäyksen saaneena voi vastata mitenkään luontevasti näissä asioissa.

🦜🦜🦜

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

🦜🦜🦜

🦜

• Anonyymi00071
        Anonyymi00069 kirjoitti:

🦜

👋

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

👋

Bye bye 👋😁

• Anonyymi00074

En tiedä kaipaanko enää sinua vai houkuttelevaa ajatusta sinusta. Mutta joskus sekoitan nuo kaksi keskenään. Ja nykyisin, etsiessäni uusista silmistä, seuraa, ovat heikkouden hetkeni totuuden hetkiä. En voi elää transsissa jonkin niin epämääräisen takia. En saanut sinua ylittämään itseäsi.

• Anonyymi00083

Näitkö hänet kerran vai kahdesti? Ei kaikki ole heti valmiita näyttämään tunteitaan.

• Anonyymi00084

Lopetat ihmisten testailun ja annat heidän osoittaa ihan tavallisilla arkisilla teoilla miten välittävät. Siitä voi kehittyä jotain paljon kestävämpää.

• Anonyymi00085

Ei kiinnosta naiset, jotka panttaavat tunteitaan.

• Anonyymi00086

Ehkä niitä tunteita ei näin ollen ole, kaveri

• Anonyymi00088

Aikaako on kulunut?
      Elikkä on aikaa kulunut kulunut on

• Anonyymi00089

Eteenpäin

• Anonyymi00090

O on kesä ja yö

• Anonyymi00091

Taas oot onnellinen saat kuulla nyt sen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      155
      1037
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      127
      651
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      43
      617
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      565
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      51
      547
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe