Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Anonyymi-ap

Toimiko, miten hän vastasi?

vinkki5

38

767

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuijottelemalla jatkuvasti silmiin, yritin mennä puhumaan, kirjoitin tänne kaikkea mahdollista.
      Hän tuijotteli takaisin.
      Ei toiminut!

• Anonyymi00002

Luovutitko vai odotatko toista tilaisuutta?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luovutitko vai odotatko toista tilaisuutta?

Tässä on nyt muutamia kysymysmerkkejä, joista riippuu aika paljon.

• Anonyymi00014

Itse olen ollut tuollaisen tuijottelun kohteena ja myös vastatuijottelijana. Omalla kohdallani en jotenkin voinut/uskaltanut uskoa, että hän olisi minusta aidosti kiinnostunut, vaan ajattelin sen olevan jonkinlaista peliä hänelle. Näinkin voi siis vastapuoli tulkita asian. Itse kyllä tuijottelin, koska jokin hänessä veti kovasti puoleensa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Itse olen ollut tuollaisen tuijottelun kohteena ja myös vastatuijottelijana. Omalla kohdallani en jotenkin voinut/uskaltanut uskoa, että hän olisi minusta aidosti kiinnostunut, vaan ajattelin sen olevan jonkinlaista peliä hänelle. Näinkin voi siis vastapuoli tulkita asian. Itse kyllä tuijottelin, koska jokin hänessä veti kovasti puoleensa.

Et tuijottele enää?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Et tuijottele enää?

Näen häntä todella harvoin nykyään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sellaista se on, epävarmaa ja koukuttavaa. Ja siinä on se vaara, että vaikka ajattelisi sen olevan molemmille vain jotain hassua leikkiä, niin vahingossa ihastuu oikeasti.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinä et ole hän, enkä minä leikkinyt koskaan. Ja kyllä hän sen tiesi ja tiesi "kaiken".

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sinä et ole hän, enkä minä leikkinyt koskaan. Ja kyllä hän sen tiesi ja tiesi "kaiken".

..edelleen ihmettelen ketkä tässä puhuvat?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

..edelleen ihmettelen ketkä tässä puhuvat?

Olen alkuperäisen kommentin kirjoittaja ja vastasin sitten kerran eli sen kysymysmerkkejä vastauksen. Sen jälkeen on muiden kommentteja nämä viimeiset taas minulta.

• Anonyymi00025

Tuijotteluun vastataan tuijotuksella, hymyyn hymyllä, tervehdykseen tervehdyksellä, jutteluun juttelulla, viestiin viestillä jne

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tuijotteluun vastataan tuijotuksella, hymyyn hymyllä, tervehdykseen tervehdyksellä, jutteluun juttelulla, viestiin viestillä jne

Nimenomaan. Mutta silti se voi iskeä yllättäen.

• Anonyymi00004

Kerroin että kaipaan, ehdotin tapaamistra. Ei toiminut.

• Anonyymi00005

Laita mesen kautta viestiä, niin voi toimiakin.

• Anonyymi00007

Kerroin sen mitä tunnen ja ei siitä kyllä mitään hyötyä ollut. Eipä jäänyt epäselväksi. Silti kannatan kun mahdollista niin kertoa mielenkiintonsa, eipä jää sitten rassaamaan eliniäksi.

• Anonyymi00009

Suosittelen, kamala tunne kun jää epäselväksi.

• Anonyymi00008

Psykooseissani kerroin ihastumiseni. Ei ollut vastakaikua, enkä viitsinyt jatkaa, kun pää oli vähän pöpi.

• Anonyymi00010

Kerroin suoralla viestillä. Oli varmasti tiedossa jo ilmankin. Ei toiminut, sanoi ettei kiinnosta.

• Anonyymi00011

Olin läsnä hänelle, yritin sanoa suoraan, mutta jokin meni aina pieleen. Välimme toimivat niin hyvin.

• Anonyymi00012

Yrittänyt iskeä silmää, kuiskutella ihanaksi, katsellut ja välillä pientä juttelua.
      En tiedä onko huomannut?
      IhaneMpaa naista ei ole!

• Anonyymi00034

Töissä vaikutat lähinnä ääliöltä..

• Anonyymi00040
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Töissä vaikutat lähinnä ääliöltä..

Mites?

• Anonyymi00013

En ollut missään kevät kiimassa tai psykoosissa vaan aidosti ihastunut viime keväänä mieheen, toki yksipuolistahan se ihastuminen oli ja sen tunteen kanssa on vaan elettävä kunnes haihtuu vuosien kuluessa pois sydämestä.

• Anonyymi00016

Jumiutuneella katseella, välillä ehkä katseen välttelyäki ja sit oon kertonut että ikävöin... Nää ny ainaki

• Anonyymi00026

Mä sanoin sille, kiitos. 😐

• Anonyymi00027

Eikä se tajunnut 😮kaikki pitäs aina rautalangasta vääntää 😤😂

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eikä se tajunnut 😮kaikki pitäs aina rautalangasta vääntää 😤😂

Aivan pxrseestä tuo, kai nyt tuosta tajuaa. 😡😎

• Anonyymi00028

En ole edes näyttäny kun en ole ihastunu kenenkään si ala-aste aikojen oisko pitän

• Anonyymi00030

Kerroin suoraan. Ei johtanut mihinkään vaikka oli katseita ym . Joko tulkitsin kaiken väärin tai sitten hänellä ei ollut rohkeutta myöntää tunteita. Tykkään hänestä edelleen ❤️ n-n

• Anonyymi00042

Eipä ole tapana naisiin iihastua,voit kattella ne naises ihan muualta,häpeä!

• Anonyymi00031

Paljastin täyden, kookkaan erektioni, Xl-kondomi valmiiksi asetettuna

• Anonyymi00035

Mitä muut työkaverisi sitten kimpassa tuumivat tuosta? Aika suorahko lähestymistapa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mitä muut työkaverisi sitten kimpassa tuumivat tuosta? Aika suorahko lähestymistapa.

Pesutuvassa. Hän hymyillen tujotti hetken ja sanoi että hänellä on poikaystävä, sitten poistui pyykkien kanssa. Hänen ihana tuoksunsa jäi ja tyydytin itseni orgasmiin nopeasti

• Anonyymi00032

Tuijottelimme toisiamme silmiin intensiivisesti ja hymyilimme. Enää emme tapaa kahdestaan, joten tilanne on muuttunut. Mies on selvästi vain sellainen haaveilija, todellisuutta hän ei uskalla kohdata.

• Anonyymi00033
    • Anonyymi00036

Toimii eli me katsotaan toisiamme :

1. Pahasti
      2. Hyvästi
      3. Joskus iloisesti
      4. Joskus KATSE VOI TAPPAA
      5. Joskus ilmeellä ” Nyt minä kyllä sanon sinulle!”

Kaikki toimii ja tämä on se MEIDÄN SUHTEEN SUOLA eli ensin opetella ELEILLÄ SEKÄ KATSEILLA ja KESKUSTELUT TULEE SITTEN, kun ollaan virallisesti yhdessä eli liikutaan HERRANA JA ROUVANA.

• Anonyymi00038

Viestissä kerroin pitäväni hänestä ja ehdotin tapaamista. Ei käynyt.

Eiköhän se ollut sitten siinä.

• Anonyymi00041

Katsoin silmiin, hymyilin, juttelin ja viestittelin.

Ei toiminut, eli hän ei ollut kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1762
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1382
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1052
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      790
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe