Käytin appiukkoo kepappiravintolassa. Hiukka huonokuulo hänellä ja niin pois päin. Voe olla pikkusen muutahi takana, vaen sitähän ei passoo sannoo nykysin.
Tuumas vain siellä ravintelissa, jotta: Minähän en Kepartin lihhoo syö.
Lähettiin kunnon suomalaesseen ruokallaan. Paistetut muikut ja perunamuussi. Ei ollu valittamista.
Gepap liha, vai oliko se kepap?
8
206
Vastaukset
- Marinoituna.kiitos
Immeinenhä on sitä mitä se syöpi. Jouluna sikkoo syyvään ja piäsiäisen aikkoihin kohtsillee se sit on lammasta lauhkeeta. Terveysintoilijat ja vegaanitatit ovat vihannesten ja muun kasvis kulinaarin ja lystin puolustavvii. Tullookoha heistä pitkän piäliten siten vihannesaivvoi?
Mitteehä tuo immeinen sitten, siten onkhaan, lihhoo vaiko vihannes? Horsmattii taas ens kesänä kukkii. Voe että on kivvoo syyvvä kaikkee. Leskiinlehtiin ja hirven vasanni murreeta. Tuo lihahimo se on vuarallista ku se sattuu liikkaa nuoreen tietyissä piireissä. - aitaympärille
Lieksalainenhan onpi mitä hän naipi, elikkä lapsi!
- Muistt
1982 kevättalavella velpoejan kansa syöttiin paestetut muikut perunamuussilla Kaatrahovissa het iltapäevän aluksi. Oli muute hyvvee.
Illemmalla Irwin laalo ja huastel meijän kansa, kun eivät antanna tarjoelliit viinnoo ennee kansantaiteilijalle, pelekkää vishyvettä. Joten hän lopetti laalun, mutta porinaa riitti loppuyöksi. Lieksalaeset oli kännissä. Hirveesti porukkoo. - Junnitinjunnin
Juntit ne täällä vääntää paikallista. Näyttää siltä, ettei päässä pyöri muu kuin ryyppääminen ja mamut.
Kun seuraa noita keskusteluja niin eipä ole ihme jos Lieksalla menee huonosti.- Valittaen_totean
"Näyttää siltä, ettei päässä pyöri muu kuin ryyppääminen ja mamut."
Se on vielä pientä omaan päähäsi verrattuna missä ei ole pyörinyt muu kuin kusipyörre jo ennen kuin tulit ihmisten ilmoille rääkymään äitisi revasta.
Vaan mitäpä sinä kiljunjuontiin ja runkkaukseen muuta tarvitsetkaan.
- Ruuhessa.rasse.huutaa
Ostin tänään ukille piippurasseja. Kaupan täti hymyili.
- kaikki.on.halal
Oliko ne halal rasseja ne piipunrassit? Minä ostin tänään halal lumikolan ja kolaan halal lunta!
Kepap on oikein, turkkia äidinkielenään puhuvien mukaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905147
- 534046
- 252159
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271817Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271217Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980