Kunnioitan suuresti IPUa

IPU-on-ainoa

IPU edustaa ainoana puolueena suomalaisten mielipidettä. Se on aina pysynyt puolueettomuuslinjalla kun muut puolueet ovat suomettuneet toinen toisensa perään.Ne ovat veljeilleet Venäjän,Saksan , USAn ja Ruotsin kanssa.Niin tälläkin hetkellä kun erehtyivät EU-jäsenyyden puoleen.Aina tämä on johtanut suuriin ongelmiin kun on unohdettu kansan mielipide demokratiasta piittaamatta.Luuseripuolueet pelaavat yritysten etujen mukaan kansaa vastaan.Tyypillistä oli Kekkosen ja Keskustan valtakausi jolloin elintasomme pilattiin N-liiton kanssa vehkeilemällä. Ennen sitä touhuttiin natsien kanssa mikä johti lähes katastrofiin. Nyt on pelattu Saksan ,Italian ja Ranskan kanssa talous nurin EUssa jossa valtaa pitää EKP italialaisen mafian ottein. Nyt on kansan omaisuus ja tulevaisuus tuhottu velka ja elvytyspelillä jota presidentti ja pääministeri kilvan kehuvat. Ikäänkuin kukaan ei ymmärtäisi että eväät ovat lopussa. Peli merkitsee omaisuuden suurjakoa ja lopuksi kansan velkoja jotka äänestäjät ovat joutuneet takaamaan .Missään maassa ei tällaista ole ennen tehty eikä tapahtunut.Eduskuntapuolueet ovat härskistirosvonneet suomalaisten omaisuudet korruptioveljilleen.

1

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmerationalisointia

Jo Pesosen aikana varoitimme tästä kansan kuppaamisesta. Nyt Sipilän hallitus on ryhtynyt moninkertaisesti rosvoamaan kansaa kaikin mahdollisin keinoin. Valehtelusta on tullut keino tehdä rahaa niille joiden kanssa valtaväki seurustelee. Vaikka EU/ EKP ryhtyi ennennäkemättömän mittavaan setelirahoitukseen niin Sipilän hallitus pystyi vain viime vuonna nostamaan BKTn vajaan 3%n nousuun. Tuhlatun ja ryöstetyn rahan mukaan nousun olisi pitänyt olla 7 vuoden ajan joka vuosi 10%. Siis lähes kaikki se elvytysraha on valunut kankkulan kaivoon rikkaille verohelpotuksiin ja tukiaisiin. Tavallinen kansa köyhtyy koska se on pantu maksamaan kaiken tukiaisvirran rikkaille. Kansantalous putoaa ja kansa köyhtyy ,vaan Sipilä valehtelee sen nousevan ja työttömyyden poistuva.. Syynä kaikkeen on kansansivistyksen romahdus. Enää ei edes haluta miettiä tulevaisuutta vaan hallituksen opastuksella otetaan perskännit ja unohdetaan eilinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe