Näyttäkää yksikin onnistuja-Suomalainen Pattayalta

Tonza4

Nyt tuli vaikea. Luusereita on satoja ja suomibaarit pullollaan mutta onnistujia ei yhtään.

Tämän suomalaiset Pattayalla!

25

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensinnäkin, miten määrittelet termin "onnistuja"? Onko kyseessä taloudellinen vaiko henkinen hyvinvointi, vai joku muu asia miten tuo onnistuminen määritellään?
      Ja riittääkö että tämä kyseinen "onnistuja" on vain käymässä lyhyellä lomamatkalla Pattayalla, vai pitääkö hänen asua vakituisemmin kuseisessä paikassa, ennen kuin häntä voitaisiin laskua lukuihin mukaan?

      No, eikö sitten ainakin suomibaarien pitäjät ole hommassaan onnistuneet, jos väitteesi pitää paikkansa, että "suomibaarit on pullollaan"?

      Eli jos/kun pystyt kyseistä päätelmää tekemään, niin sinun tulee olla näiden "suomibaarien" vakio-asiakas itsekkin ja olla hyvin tutustunut sitten kyseisten paikkojen asiakaskuntaan, kuska muutenhan sinulla ei ole mitään mahdollisuutta tehdä päätelmiä heidän "onnistumisistaan/onnistumattomuuksistaan".

      Ja sitten muutenkin mielenkiintoinen lähtö-olettama, että kaikki alueen suomalaiset oleilisivat juurikin näissä "suomibaareissa", joka taasen on aika epätodennäköinen tilanne.

      • MinaMuas

        Kuseinen paikka laskua lukuihin.


    • Lerppanopeinonnistuja

      Lerppa onnistui parhaiten, eka reissullaan sai maksettua vanhan sotaratsun yöksi mukaansa ja heti kosi. Myöntävä vastaus tuli ja tämä on takuulla paras esimerkki onnistujista siellä.

      • 35NumBall

        Resu... se ei ollu rattajalla.. se oli tosn.. tsonplub.. bonslut.. tronsuri.. plobplub.. vittu tuli yrjö... tsonburissa siis.. kaunis nainen oli.. aika paljon irwinin näköinen.. kärkölästä kotoisin.. 64 vuotias neitsyt. sanoi että hyvää kannatti odottaa. pistin sille riisit ja spaketit tulille ja juotiin kokikset ja rakasteltiin kakkatulen loimussa.. palaa tosi hyvin toi kuiva hevosensonta.. resu.. todellinen.. nyt me mennää hua.. hua.. hua hyök yök... pjuyööööghhh.. taas tuli yrjö kylään.. missä mun tekarit resu..


      • Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

        Resu... se ei ollu rattajalla.. se oli tosn.. tsonplub.. bonslut.. tronsuri.. plobplub.. vittu tuli yrjö... tsonburissa siis.. kaunis nainen oli.. aika paljon irwinin näköinen.. kärkölästä kotoisin.. 64 vuotias neitsyt. sanoi että hyvää kannatti odottaa. pistin sille riisit ja spaketit tulille ja juotiin kokikset ja rakasteltiin kakkatulen loimussa.. palaa tosi hyvin toi kuiva hevosensonta.. resu.. todellinen.. nyt me mennää hua.. hua.. hua hyök yök... pjuyööööghhh.. taas tuli yrjö kylään.. missä mun tekarit resu..

        Olen tuossa lukaissut päivän kommentteja ja totean että eipä kovin onnistuneita henkilöitä taida ainakaan palstalla olla tungokseen asti.

        Minun mielestäni ensinnäkin aika onnistunut peruslähtökohta on esiintyä itsenänsä eikä toisena, mutta kukin tyylillään.

        Vastaan kuitenkin aloitukseen, mutta en rajaa vastaustani Pattayaan, vaan koko Thaimaahan.

        Jokaisella ihmisellä on oma määritelmänsä ja tavoitteensa omalle onnistumiselleen, eikä varmasti ole noita omia näkemyksiään perustanut lerpattajan mielipiteisiin.

        Minä pidän onnistujina joka ikistä tänne Thaimaahan muuttanutta henkilöä ja erityisen kunnioitukseni saa henkilöt, jotka on päätynyt tavalla tai toisella myös hankkimaan elannon itselleen ja perheelleen täällä edes jo olemassa olevaan varallisuuteensa edes pienenä lisänä, vaikka se ei olisikaan se rahamäärä jota kuluttaa.

        Myös kunnioitan suuresti henkilöitä, jotka on muuttanut tänne varakkaina tekemättä mitään liiketoimintaa tai työtä, mutta tavalla tai toisella on Thaimaalaisia vähäosaisempia auttanut joko tietotaidollaan tai varakkuudellaan.

        On myös henkilöitä jotka on auttanut kansallisuuteen katsomatta ihmisiä jopa henkensä uhalla ja nämä henkilöt arvostan korkeammalle kuin yhdenkään muun, jopa jumalan.
        Tähän ryhmään kuuluu oman vaimoni isän lisäksi urheat, jotka mm. tsunamipäivänä ei ajatelleet itseänsä vaan pitivät kaikkia lähimmäisinään.

        Tämä on minun mielipiteeni ja elämänkatsomukseni.


      • 35NumBall
        Aviomiess kirjoitti:

        Olen tuossa lukaissut päivän kommentteja ja totean että eipä kovin onnistuneita henkilöitä taida ainakaan palstalla olla tungokseen asti.

        Minun mielestäni ensinnäkin aika onnistunut peruslähtökohta on esiintyä itsenänsä eikä toisena, mutta kukin tyylillään.

        Vastaan kuitenkin aloitukseen, mutta en rajaa vastaustani Pattayaan, vaan koko Thaimaahan.

        Jokaisella ihmisellä on oma määritelmänsä ja tavoitteensa omalle onnistumiselleen, eikä varmasti ole noita omia näkemyksiään perustanut lerpattajan mielipiteisiin.

        Minä pidän onnistujina joka ikistä tänne Thaimaahan muuttanutta henkilöä ja erityisen kunnioitukseni saa henkilöt, jotka on päätynyt tavalla tai toisella myös hankkimaan elannon itselleen ja perheelleen täällä edes jo olemassa olevaan varallisuuteensa edes pienenä lisänä, vaikka se ei olisikaan se rahamäärä jota kuluttaa.

        Myös kunnioitan suuresti henkilöitä, jotka on muuttanut tänne varakkaina tekemättä mitään liiketoimintaa tai työtä, mutta tavalla tai toisella on Thaimaalaisia vähäosaisempia auttanut joko tietotaidollaan tai varakkuudellaan.

        On myös henkilöitä jotka on auttanut kansallisuuteen katsomatta ihmisiä jopa henkensä uhalla ja nämä henkilöt arvostan korkeammalle kuin yhdenkään muun, jopa jumalan.
        Tähän ryhmään kuuluu oman vaimoni isän lisäksi urheat, jotka mm. tsunamipäivänä ei ajatelleet itseänsä vaan pitivät kaikkia lähimmäisinään.

        Tämä on minun mielipiteeni ja elämänkatsomukseni.

        Eipä tämä nimimerkkiäni lainaava resu nyt kovin tasapainoiselta vaikuta, saatikka kehumiensa varakkaita, viriilejä jopa alfauroksia, ei tarvitse paljon arvuutella mikä heittää millin päässä näkyy metrin pari jaloissa, taitaa olla vain kaikkien mielenterveyskuntotujien äiti, ei isoäiti...

        saas nähkä koska taas ahdistus ajaa resun ensimmäiseen laulunluritukseen...


      • joomoitaas

        Numba ja tumba, iloiset possut puhuvat kunnioituksesta ja syytävät palstan täyteen omaa limaista sontaa ja perversioitaan. Yleensä isoilla kirjaimilla.


      • Aviomiess
        joomoitaas kirjoitti:

        Numba ja tumba, iloiset possut puhuvat kunnioituksesta ja syytävät palstan täyteen omaa limaista sontaa ja perversioitaan. Yleensä isoilla kirjaimilla.

        Jepjep tuohon alle 2010 pisti omaa sontaansa ihan pienillä kirjaimilla johon vastasin ja modemode voi voi modehan poistaa vaikka ei olisi sonnan häivää.

        On se vähän kumma tuo käsite mikä on sontaa ja mikä ei.

        Mielenhallinta sensein tapaan voisi hieman vähentää noita moden puuttumisia.


      • jaGajagamousson
        Aviomiess kirjoitti:

        Olen tuossa lukaissut päivän kommentteja ja totean että eipä kovin onnistuneita henkilöitä taida ainakaan palstalla olla tungokseen asti.

        Minun mielestäni ensinnäkin aika onnistunut peruslähtökohta on esiintyä itsenänsä eikä toisena, mutta kukin tyylillään.

        Vastaan kuitenkin aloitukseen, mutta en rajaa vastaustani Pattayaan, vaan koko Thaimaahan.

        Jokaisella ihmisellä on oma määritelmänsä ja tavoitteensa omalle onnistumiselleen, eikä varmasti ole noita omia näkemyksiään perustanut lerpattajan mielipiteisiin.

        Minä pidän onnistujina joka ikistä tänne Thaimaahan muuttanutta henkilöä ja erityisen kunnioitukseni saa henkilöt, jotka on päätynyt tavalla tai toisella myös hankkimaan elannon itselleen ja perheelleen täällä edes jo olemassa olevaan varallisuuteensa edes pienenä lisänä, vaikka se ei olisikaan se rahamäärä jota kuluttaa.

        Myös kunnioitan suuresti henkilöitä, jotka on muuttanut tänne varakkaina tekemättä mitään liiketoimintaa tai työtä, mutta tavalla tai toisella on Thaimaalaisia vähäosaisempia auttanut joko tietotaidollaan tai varakkuudellaan.

        On myös henkilöitä jotka on auttanut kansallisuuteen katsomatta ihmisiä jopa henkensä uhalla ja nämä henkilöt arvostan korkeammalle kuin yhdenkään muun, jopa jumalan.
        Tähän ryhmään kuuluu oman vaimoni isän lisäksi urheat, jotka mm. tsunamipäivänä ei ajatelleet itseänsä vaan pitivät kaikkia lähimmäisinään.

        Tämä on minun mielipiteeni ja elämänkatsomukseni.

        En viitsinyt lukea hammaslääkärin ( joka ei ole huora) aviomiehen pashanjauhantaa kun muutaman lauseen ja nauroin sitä " kippuranauruasi" pitkin lattioita.

        KERRO MINULLE. OTTAAKO JOKU?? OIKEASTI TOSISSAAN? KAVERIN JUTTUJA..... JOKA KIRJOITTELEE YMPÄRI VUOROKAUDEN SUOMI24 MATKAILUFOORUMILLA NIMIMERKEILLÄ??.....

        Ja kirjoittaa, mm seuraavaa: " Minun mielestäni ensinnäkin aika onnistunut peruslähtökohta on esiintyä itsenänsä eikä toisena, mutta kukin tyylillään."

        Nauruni ei lopu millään.... Hienoa huumoria ... pukkaa ChiangMain " vaikuttaja" Suomi äveriäältä businesGurulta?? Vidu oot kyllä yksinäinen, mutta kyllähän sä sen itsekkin tiedät.


      • 35NumBall

        oon onnistunut resu... monessakin.. onnistuin saamaan fudut koulusta ja intistä.. onnistuin saamaan potkut jokaikisestä duunista ja lopuksi onnistuin jo aika nuorena pääsemään sairaseläkkeelle.. nyt mä oon ihan pro.. onnistun tekemään itsestäni nettipalstojen pellen joka kerta, kun avaan suuni.. resut..


      • Aviomiess
        jaGajagamousson kirjoitti:

        En viitsinyt lukea hammaslääkärin ( joka ei ole huora) aviomiehen pashanjauhantaa kun muutaman lauseen ja nauroin sitä " kippuranauruasi" pitkin lattioita.

        KERRO MINULLE. OTTAAKO JOKU?? OIKEASTI TOSISSAAN? KAVERIN JUTTUJA..... JOKA KIRJOITTELEE YMPÄRI VUOROKAUDEN SUOMI24 MATKAILUFOORUMILLA NIMIMERKEILLÄ??.....

        Ja kirjoittaa, mm seuraavaa: " Minun mielestäni ensinnäkin aika onnistunut peruslähtökohta on esiintyä itsenänsä eikä toisena, mutta kukin tyylillään."

        Nauruni ei lopu millään.... Hienoa huumoria ... pukkaa ChiangMain " vaikuttaja" Suomi äveriäältä businesGurulta?? Vidu oot kyllä yksinäinen, mutta kyllähän sä sen itsekkin tiedät.

        Meni korvat lukkoon ja olen Sensein kyvyilläni lopettanut reagoimasta piruiluihin.

        Jos tahdot jotain vastauksia, niin suosittelen kohteliaampaa kielenkäyttöä.

        Ystävällisn terveisin.


      • Aviomiess
        Aviomiess kirjoitti:

        Meni korvat lukkoon ja olen Sensein kyvyilläni lopettanut reagoimasta piruiluihin.

        Jos tahdot jotain vastauksia, niin suosittelen kohteliaampaa kielenkäyttöä.

        Ystävällisn terveisin.

        Jatkan hieman kun sattui mukava yhteensattuma.

        Kirjoitaako siis Numba ja minä ( yksi ja sama ) samalla minuutilla ?????

        Jiiiihaaaaa.


      • 35NumBall
        35NumBall kirjoitti:

        oon onnistunut resu... monessakin.. onnistuin saamaan fudut koulusta ja intistä.. onnistuin saamaan potkut jokaikisestä duunista ja lopuksi onnistuin jo aika nuorena pääsemään sairaseläkkeelle.. nyt mä oon ihan pro.. onnistun tekemään itsestäni nettipalstojen pellen joka kerta, kun avaan suuni.. resut..

        Resu kiitos kun taas lainaat tunnustani, ja että olen tehnyt sinun positiivisen vaikutuksen, sinä voisit kuitenkin kirjoittaa elämästäsi ihan omalla tunnuksella, tunnus ei maksa mitään resuperse, joten sinullakin pitäisi olla varaa hankkia sellainen...


      • kukasensei
        Aviomiess kirjoitti:

        Meni korvat lukkoon ja olen Sensein kyvyilläni lopettanut reagoimasta piruiluihin.

        Jos tahdot jotain vastauksia, niin suosittelen kohteliaampaa kielenkäyttöä.

        Ystävällisn terveisin.

        Sensein kyvyilläsi teet mitä ja mitä ne sensein kykysi on?


      • sensein_rikkaudet

        Sensei on hommannut joulun jälkeen seuraavaa:

        Viides ravintola ilmestyi konsernille
        Indiana moottoripyörä Suomesta ostettu ja lennätetty Chiang Maihin
        Suomen ja Abu Dhabin reissut suoritettu ja tyttären bisnekset rahoitettu
        Oma moottorirata rahoitettu Chiang Maihin lisäasfaltilla
        Vanha huoltoasema ostettu johon avataan Happy Days ravintola
        Azimut 100 jalkainen ökyjahti hankittu ja vanha ajettiin Kulosaareen
        Chon Buriin ilmestyi loma-asunto Phuketin huvilan rinnalle
        Cha amiin ilmestyi miljoonatontti, johon tulee ostoskeskus ja hotelli
        Mercedes Benz harvinaisuus hankittuna Chiang Maihin. Väri ruskea
        Uima-allas kasvatettu 24 metristä 25 metriseksi
        Autotallin laajennus meneillään, jotta moottoripyörät mahtuu kaikki sisään
        Kaksi uutta vesijettiä tilattu ja virityssarjat asennettu, toimitus ensi viikolla
        Azimutiin hommattu uusi plotteri
        Orpolapsen synttärit järjestetty ja rahoitettu ja maksoi kuulema aika paljon
        Sensein tasapaino, mielenrauha ja rauhanomaisuus saavutettu
        Puuhuvila vuokrakäyttöön CM:ssä. Hissi toimii norsulla
        Saimaalla sijaitsee ökyhuvila ja Targa jahti
        Kaksi uutta supervespaa ostettu juuri Phuketiin
        Uusi auto tällä viikolla Phuketiin

        Melkoinen shoppailija, sanoisin.


      • sossusensei
        kukasensei kirjoitti:

        Sensein kyvyilläsi teet mitä ja mitä ne sensein kykysi on?

        Meillä täällä Hiekkiksen K -kaupan roskiksella kutsuvat sossusenseiksi, se on arvonimi, jota me laitapuolenkulkijat pidämme vuorinevostason arvoisena, omissa piireissämme.


      • SenseiPäättääAjatukses
        kukasensei kirjoitti:

        Sensein kyvyilläsi teet mitä ja mitä ne sensein kykysi on?

        Kyvyilläni pääasiassa tällä palstalla olen ohjannut sinut ja tämän "sensin rikkaudet" ja "sossu sensein" sekä tuhannella muulla niin viisaalla ja fiksulla nimimerkilläsi ajattelemaan minua
        JA SINÄ POJU TOTTELET........TOTTELET VIELÄ KAUAN.


      • lerpanhätähuuto
        SenseiPäättääAjatukses kirjoitti:

        Kyvyilläni pääasiassa tällä palstalla olen ohjannut sinut ja tämän "sensin rikkaudet" ja "sossu sensein" sekä tuhannella muulla niin viisaalla ja fiksulla nimimerkilläsi ajattelemaan minua
        JA SINÄ POJU TOTTELET........TOTTELET VIELÄ KAUAN.

        Se koira älähti, johon kalikka kalahti!


      • absolutistiM
        SenseiPäättääAjatukses kirjoitti:

        Kyvyilläni pääasiassa tällä palstalla olen ohjannut sinut ja tämän "sensin rikkaudet" ja "sossu sensein" sekä tuhannella muulla niin viisaalla ja fiksulla nimimerkilläsi ajattelemaan minua
        JA SINÄ POJU TOTTELET........TOTTELET VIELÄ KAUAN.

        Et sä ihan köyhä voi olla, kun oot aina kännissä. Kyllä tuohon menee sellainen 1500 euroa kuussa helposti kun on kännissä 5-6 päivää viikosta kotona. Baariin ei kannata sillä budjetilla lähteäkään. No. Ei muuta kuin jatkakaa.


      • Aviomiess
        absolutistiM kirjoitti:

        Et sä ihan köyhä voi olla, kun oot aina kännissä. Kyllä tuohon menee sellainen 1500 euroa kuussa helposti kun on kännissä 5-6 päivää viikosta kotona. Baariin ei kannata sillä budjetilla lähteäkään. No. Ei muuta kuin jatkakaa.

        Sorry Rellu on hieman kalliimpaa ei riitä 1500 egee, mutta pohdippa sitä ettäomillani ostan ja kuinka suuri % 1500 on sun nettotuloistas 🐒 mutta onhan sulla tuokin seikka ajateltavana, ja sinä pojuhan ajattelet.


      • toteutumattomathaaveet
        Aviomiess kirjoitti:

        Sorry Rellu on hieman kalliimpaa ei riitä 1500 egee, mutta pohdippa sitä ettäomillani ostan ja kuinka suuri % 1500 on sun nettotuloistas 🐒 mutta onhan sulla tuokin seikka ajateltavana, ja sinä pojuhan ajattelet.

        Kuuluu sarjaan sossusensein haaveet...


      • Ajattelemisiin2010
        toteutumattomathaaveet kirjoitti:

        Kuuluu sarjaan sossusensein haaveet...

        🐒มสยนจขช🐒


    • 35NumBall

      Ah, Hutsulan leidarit on niin iiiihaaaniaaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe