Profeetallinen varoitus

E.R. Lindseyn v. 1958 saama profeetallinen varoitus

Jumala tulee antamaan lopunaikana profeetallisen varoituksen kolmen samanaikaisen merkin kautta, jotka ovat:

1. Australiassa on sen historian voimakkain maanjäristys.

2. Tulivuori purkautuu Välimerellä, mikä aiheuttaa valtavia hyökyaaltoja.

3. Pienempi maanjäristys Kaliforniassa.

Tasan vuotta myöhemmin näiden kolmen tapahtuman jälkeen suuret maanjäristykset tulevat järkyttämään koko maailmaa.

Kaliforniassa San Andreaksen siirros halkeaa ja sen länsipuolella oleva maa vajoaa mereen, mikä aiheuttaa 45 metriä korkeita aaltoja, jotka kiertävät maailman ympäri peittäen useimmat rannikkokaupungit veden alle. Maassa tulee olemaan valtavia halkeamia ja monet tulivuoret purkautuvat.

Uskoen, että Yhdysvallat on avuton, idän imperiumit tulevat laukaisemaan ydinohjuksensa länttä vastaan. Hyökkäys kestää 3½ päivää.

Näiden hirveiden tapahtumien seurauksena kolmasosa ihmisistä kuolee. Myös kolmasosa kasvikunnasta kuolee.

Onnettomuuksien jälkeen Syyriasta nousee mies, jolla on rauhan suunnitelma, jonka koko maailma hyväksyy. Hänen johdollaan aloitetaan maailman suurin jälleenrakennusohjelma. Maailma kehittyy tavalla, jota ei voi edes kuvitella.

Ei ole sen tähden ihme, että suurin osa maailman ihmisistä seuraa johtajaa innokkaasti. Vain pieni joukko uskollisia Jeesuksen seuraajia tietää, että kyseessä on Laittomuuden ihminen eli Antikristus.

Uskovat ovat selvinneet edeltäneistä sodista ja luonnonkatastrofeista hengissä, koska Kaikkivaltias Jumala on suojellut heitä. Nyt he julistavat Valtakunnan sanomaa suurella voimalla kenenkään estämättä.

Mutta asiat muuttuvat. Antikristuksen valtakausi kestää 3½ vuotta, jonka lopussa maailman diktaattori julistaa poikkeustilan maailman kansoille. Kaikkien tulee ottaa itseensä pedonmerkki 666, tai muutoin ei voi ostaa eikä myydä.

Uskovat eivät tietenkään ota sitä merkkiä, mutta Jumala pitää heistä huolen tehden suuria ruokaihmeitä.

Lopuksi kaikkia niitä, jotka eivät ota merkkiä, aletaan vainota. Monet uskovat kuolevat, mutta toiset pääsevät pakenemaan Jumalan valmistamiin turvapaikkoihin.

Myös lopunajan kaksi profeettaa tapetaan Jerusalemin kadulle, mutta kun he 3½ päivän jälkeen nousevat ylös taivaaseen, miljoonat antavat kunnian Jumalalle.

Antikristuksen valtakauden lopussa Jeesus Kristus palaa takaisin maan päälle Kuningasten Kuninkaana ja Herrojen Herrana eivätkä Pedon armeijat voi häntä vastustaa. Maa uudistetaan paratiisin kaltaiseksi, sellaiseksi kuin Jumala oli alun perin sen tarkoittanut.

9

533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khkjhbhgjii

      Kokonaisuudessaan ,
      Googleta E .R Lindsey...
      Lopun alkua taitaa olla. Nostakaa päänne ja odottakaa Pyhän Hengen auttavan . Jeesuksen nimessä Kristuksen.

      • meniväärin

        Välimerellä ei ole tulivuoria.


      • meniväärin kirjoitti:

        Välimerellä ei ole tulivuoria.

        Kyllä on. Teksti viittaa joko Etnaan tai Vesuviukseen, jotka ovat Välimeren alueella olevassa maassa eli Italiassa.


    • Meitä ei jätetä vihan aikaan, joka tulee tuon henkilön toimesta ja uskovaiset ovat silloin taivaassa juhlassa.

    • Kirjakääröt

      Joon.3:9 Biblia (1776). Kukaties Jumala taitaa käätyä ja katua, ja lakata hirmuisesta vihastansa, ettemme huku.

    • Kirjakääröt

      Jaak.4:14 Biblia (1776). Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi, (hetkeksi) näkyy, sitte katoo.

    • VesaNasareth

      En jaksa kiinnostua ihmisen keksimän kuuloisesta.

    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • 887jk

      2 Todistajaa
      - Ilm 11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
      11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
      Ilm 1:12 Ja minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa,
      1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
      Roomalaiskirje 11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
      11:24 Sillä jos sinä olet leikattu luonnollisesta metsäöljypuusta ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljoa ennemmin nämä luonnolliset oksat tulevat oksastettaviksi omaan öljypuuhunsa!
      Eli kuten raamattu suoraan ilmoittaa niin lampunjalat ovat seurakunta ja matsäöljypuu ovat pakanat, jotka vastoin luontoa ovat oksastettu jaloon öljypuuhun ja Israel on luonnollinen oksa tuossa öljypuussa, johon se tullaan uudestaan liittamään, kun se on ollut luopiotilassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe