Jeesuksen puutarhahauta sekä Golgatha. Jälkimmäisen päällä on nykyään bussipysäkkejä.
https://www.youtube.com/watch?v=NztSmavt9Co
https://www.youtube.com/watch?v=0Uwqerdfxgw
Jeesuksen hauta ja Golgatha, Israel
9
121
Vastaukset
Ei todellakaan ole 🤗
Kolgatan alapuolella on bussiasema.
.Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.
Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.- Wi-Fi
nähty.on kirjoitti:
Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.
Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.
Wi-Fi kirjoitti:
Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.
Joo, ei kuulosta Israelin Jerusalemilta🇮🇱
- JeesusVapahtaa
https://www.youtube.com/watch?v=0Uwqerdfxgw
Tuon puutarhahaudan oviaukon kyljessä ulkopuolella on roomalaisaikainen sinetti. Se sopii siihen täsmällisesti että ovi sinetöitiin kiinni. Näytetään videolla kohdassa: 5:32 ->
Golgata kohdasta 1:38 alk.Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.
nähty.on kirjoitti:
Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.
Nykyään ei ole -90-luku 🤗
usko.vainen kirjoitti:
Nykyään ei ole -90-luku 🤗
Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.
- Wi-Fi
nähty.on kirjoitti:
Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.
Olen käynyt Jerusalemissa kolmella eri vuosikymmenellä ja nytkin useampana vuonna peräkkäin, en tosin tänä vuonna vielä kertaakaan. Nähty siis on ja minulle muodostunut kuva on aivan eri kuin sinulle muodostui 90-luvulla. Osan 90-luvusta asuin Jerusalemissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841