Jeesuksen hauta ja Golgatha, Israel

JeesusVapahtaa

9

135

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei todellakaan ole 🤗
      Kolgatan alapuolella on bussiasema.
      .

• Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.

Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.

• Wi-Fi
        nähty.on kirjoitti:

Kyllä kuulkaa tuo alue on ihan pelkkää turistirysää toisensa jälkeen, noin oli jo yhdeksäkyt luvulla ja tuskin meno siitä himmannut. Itse kävin tuolla yhdeksäkyt luvulla ja kyllä kaikesta osattiin hinnat kiskoa.

Eikä myöskään ole mitään estettä sille, ettei ostamalleen tontille voi rakentaa ihan mitä lystää ja yhä edelleen juutalaiset siellä asioista määrää. Mietitäänpä sitä kunnioituksen määrää mitä jotkut palstalaiset antavat allahille niin eikö olisi tavallaan aika surkuhupaisaa odottaa juutalaisten jotenkin automaattisesti kunnioittavan jonkun toisien uskonnon ns. pyhiä paikkoja. ihan eri kirjaakin lukevat.

Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.

• Wi-Fi kirjoitti:

Olet tainnut käydä jossain muussa Jerusalemissa kuin me muut tai sitten en ole nähnyt Israelissa olevasta Jerusalemista oikeastaan mitään.

Joo, ei kuulosta Israelin Jerusalemilta🇮🇱

• JeesusVapahtaa

https://www.youtube.com/watch?v=0Uwqerdfxgw
      Tuon puutarhahaudan oviaukon kyljessä ulkopuolella on roomalaisaikainen sinetti. Se sopii siihen täsmällisesti että ovi sinetöitiin kiinni. Näytetään videolla kohdassa: 5:32 ->

Golgata kohdasta 1:38 alk.

• Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.

• nähty.on kirjoitti:

Monenlaisia sinettejä on löydetty, vanhemmistakin haudoista mutta ei muuta sitä asiaa minkä videopätkäsikin todistaa, että tuo on pelkkä turistirysä nykyään ja kaikesta osataan ottaa hinnat pois.

Nykyään ei ole -90-luku 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Nykyään ei ole -90-luku 🤗

Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.

• Wi-Fi
        nähty.on kirjoitti:

Ihan sama mikä luku mutta turistirysä se on ja hinnat sen mukaan, tai no ei mua tartte uskoa, mee itse kattomaan.

Olen käynyt Jerusalemissa kolmella eri vuosikymmenellä ja nytkin useampana vuonna peräkkäin, en tosin tänä vuonna vielä kertaakaan. Nähty siis on ja minulle muodostunut kuva on aivan eri kuin sinulle muodostui 90-luvulla. Osan 90-luvusta asuin Jerusalemissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      130
      1264
    2. 73
      1213
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      99
      978
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      905
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      778
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      624
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe