Ovatko arvon tuomarit tietoisia mikä on ohjelman nimi?
Sekö riittää, että on ulkomaalainen ja/tai osaa piipittää lapsenomaisella, vielä kehittymättömällä äänellä englanniksi?
Hei haloo!
Ohjelman nimi?
3
164
Vastaukset
- valoja_nyt
Ohjelman nimi tai se että se järjestetään Suomessa ei tarkota ettei siihen saisi osallistua muun maan kansalaiset. Se että ei osaa suomea on myös käsittämätön syy että ei saisi tulla, ja sitä paitsi kyllähän kilpailijat ja tuomarit on loppujen lopuks aina saanu selvää asioista ja mistä puhutaan. Jotain rajaa tollaselle sisäänpäin kasvulle. Kaikki ulkomaalaiset on sitä paitsi paljon parempia kuin suomalaiset yleensä ainakin itse olen huomannut ja olen ollut musiikin parissa lähes koko elämäni niin erotan kyllä hyvät ja huonot.
- vanhamuorivaan
Tämönen huonon enkunkielen omaavan ei tarvi kohta katsoa, kun keskustelut on kaikki muulla ku suomenkielellä. Ei tule edes suomennosta. No eipä mitään, eihän ole pakko katsoa.
- lkjlljljljljljl
Seuraako joku nyt Voice of UK kisaa? Tulee lauantaisin, siellä sitä vasta upeita ääniä onkin ollut!!! Ei hyvää päivää, kyllä tämä Suomen luomulaulantaosasto tyyliin Vesa Enne on kaukana, kaukana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802