Ovatko arvon tuomarit tietoisia mikä on ohjelman nimi?
Sekö riittää, että on ulkomaalainen ja/tai osaa piipittää lapsenomaisella, vielä kehittymättömällä äänellä englanniksi?
Hei haloo!
Ohjelman nimi?
3
156
Vastaukset
- valoja_nyt
Ohjelman nimi tai se että se järjestetään Suomessa ei tarkota ettei siihen saisi osallistua muun maan kansalaiset. Se että ei osaa suomea on myös käsittämätön syy että ei saisi tulla, ja sitä paitsi kyllähän kilpailijat ja tuomarit on loppujen lopuks aina saanu selvää asioista ja mistä puhutaan. Jotain rajaa tollaselle sisäänpäin kasvulle. Kaikki ulkomaalaiset on sitä paitsi paljon parempia kuin suomalaiset yleensä ainakin itse olen huomannut ja olen ollut musiikin parissa lähes koko elämäni niin erotan kyllä hyvät ja huonot.
- vanhamuorivaan
Tämönen huonon enkunkielen omaavan ei tarvi kohta katsoa, kun keskustelut on kaikki muulla ku suomenkielellä. Ei tule edes suomennosta. No eipä mitään, eihän ole pakko katsoa.
- lkjlljljljljljl
Seuraako joku nyt Voice of UK kisaa? Tulee lauantaisin, siellä sitä vasta upeita ääniä onkin ollut!!! Ei hyvää päivää, kyllä tämä Suomen luomulaulantaosasto tyyliin Vesa Enne on kaukana, kaukana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976