Jumalan sana on pyhä

Mikko.A

Raamatusta:

26. Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa. (Luuk. 9)

15

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VapahtajaOletSinä

      No olkoon. Mutta kun ei ole olemassa sitää jumalaa niin ei ole olemassa sen sanaakaan. Pelkkää keksittyä tarinaa, sitä kyllä piisaa.

      • Niin. Ja kun itse luin Raamattua kunnolla, niin siitä putosi pyhyys pois.

        Ja jos ei häpeä Jeesuksen sanoja, niin on aulis parantamaan sairaat ja myymään sen mitä on.


    • Kannattaa siis Mikko olla varovainen!

      • Eikö sinulla ole syytä huoleen?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö sinulla ole syytä huoleen?

        Siis sinulla. Olet turhan huoleton.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Eikö sinulla ole syytä huoleen?

        Meidän välisemme keskustelu onkin nyt taas sitten ohi. Olen ollut typerä, kun olen edes yrittänyt sitä.


      • InhottavaRealisti kirjoitti:

        Meidän välisemme keskustelu onkin nyt taas sitten ohi. Olen ollut typerä, kun olen edes yrittänyt sitä.

        Älä ole milläsikään vaikka minä en lähde lapsellisella linjallesi 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Älä ole milläsikään vaikka minä en lähde lapsellisella linjallesi 🤗

        Et vissiin tajua olevasi täällä lapsellinen numero yksi.


    • Eikiitosjeesus

      Ei kukaan häpeä jumalaa, tonttuja, menninkäisiä tai keijuja. Vinosti vaan naureskellaan niille jotka niihin oikeasti uskoo. Toivotan pikaista paranemista.

    • Ilahduttaamielen

      Ja Terve.

    • Uskonvoima

      Kyllä Jumala on olemassa, sillä monet ovat saaneet rukousvastauksia ja apua kun ovat olleet suuressa hädässä ja hengenvaarassa. Mutta Jumalaan uskominen on vapaaehtoista.
      Tehkää koe, rukoilkaa vilpittömästi vihamiehenne puolesta, että hänelle jotain hyvää tapahtuisi. Tulette hämmästymään, kun vihamiehenne saa siunauksia, joita hän tarvitsee. Jumala on rakkaus ja hänen rakkautensa on niin suuri, ettei sitä ihminen kykene aina edes ymmärtämään.

      • Raamatussa on sellainen Jumala, joka ei ole luvannut rukousvastauksia eikä edes rukoilua pyytänyt.


    • Jumalan sana voi olla pyhäkin mutta palstafundiksien sanat ovat yleensä vihan, valheen, teeskentelyn ja tuomitsemisen sanoja.

      • Hoh-hoijaa 🤗Eikös sinua jo itseäsikin naurata nuo juttusi❓


    • "kun hän tulee "

      Lyödäänkö veto, kumpi tapahtuu ensin, Jeesus tulee vai Olkiluoto kolmonen valmistuu? Mutta vakavasti puhuen...tai no...ei sittenkään...turha vaiva...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe