Jumalan sana on pyhä

Mikko.A

Raamatusta:

26. Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa. (Luuk. 9)

15

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VapahtajaOletSinä

No olkoon. Mutta kun ei ole olemassa sitää jumalaa niin ei ole olemassa sen sanaakaan. Pelkkää keksittyä tarinaa, sitä kyllä piisaa.

• Niin. Ja kun itse luin Raamattua kunnolla, niin siitä putosi pyhyys pois.

Ja jos ei häpeä Jeesuksen sanoja, niin on aulis parantamaan sairaat ja myymään sen mitä on.

• Kannattaa siis Mikko olla varovainen!

• Eikö sinulla ole syytä huoleen?

• usko.vainen kirjoitti:

Eikö sinulla ole syytä huoleen?

Siis sinulla. Olet turhan huoleton.

• usko.vainen kirjoitti:

Eikö sinulla ole syytä huoleen?

Meidän välisemme keskustelu onkin nyt taas sitten ohi. Olen ollut typerä, kun olen edes yrittänyt sitä.

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Meidän välisemme keskustelu onkin nyt taas sitten ohi. Olen ollut typerä, kun olen edes yrittänyt sitä.

Älä ole milläsikään vaikka minä en lähde lapsellisella linjallesi 🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Älä ole milläsikään vaikka minä en lähde lapsellisella linjallesi 🤗

Et vissiin tajua olevasi täällä lapsellinen numero yksi.

• Eikiitosjeesus

Ei kukaan häpeä jumalaa, tonttuja, menninkäisiä tai keijuja. Vinosti vaan naureskellaan niille jotka niihin oikeasti uskoo. Toivotan pikaista paranemista.

• Ilahduttaamielen

Ja Terve.

• Uskonvoima

Kyllä Jumala on olemassa, sillä monet ovat saaneet rukousvastauksia ja apua kun ovat olleet suuressa hädässä ja hengenvaarassa. Mutta Jumalaan uskominen on vapaaehtoista.
      Tehkää koe, rukoilkaa vilpittömästi vihamiehenne puolesta, että hänelle jotain hyvää tapahtuisi. Tulette hämmästymään, kun vihamiehenne saa siunauksia, joita hän tarvitsee. Jumala on rakkaus ja hänen rakkautensa on niin suuri, ettei sitä ihminen kykene aina edes ymmärtämään.

• Raamatussa on sellainen Jumala, joka ei ole luvannut rukousvastauksia eikä edes rukoilua pyytänyt.

• Jumalan sana voi olla pyhäkin mutta palstafundiksien sanat ovat yleensä vihan, valheen, teeskentelyn ja tuomitsemisen sanoja.

• Hoh-hoijaa 🤗Eikös sinua jo itseäsikin naurata nuo juttusi❓

• "kun hän tulee "

Lyödäänkö veto, kumpi tapahtuu ensin, Jeesus tulee vai Olkiluoto kolmonen valmistuu? Mutta vakavasti puhuen...tai no...ei sittenkään...turha vaiva...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe