Öljy vastaa Mobil ykköstä.
http://chempioil.com/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Ultra LRX 5W-30
Chempiol on laatuöljyä.
6
4026
Vastaukset
- Hese95
Mihin perustat väitteesi? Tuli kokeiltua chempioil xtt 5w40 öljyä vanhassa 95 vuoden volkkarissa ja tässä jännitän kuinka moottorin käy, kun niin halpaa oli.
- jaalaatuöljyävai
Samaa kysyn? Tuotteesta en ole ainakaan vielä löytänyt mitään speksejä. Yleensä merkki huonosta öljystä kun ei edes valmistajan sivuilta tietoa löydy! No tietävämpi valaiskoon mistä löytyy.
- Öljyämotoriin
Täyttää ainakin omaan autooni luokituksen. Kerran vuodessa vaihdan öljyt muutenkin oli merkki mikä hyvänsä, kilsoja tulee noin 10 tkm. Samaa alla mainittua öljyä käytin viime vaihtovälinkin, hyvin toimi eikä tarvinnut vaihtovälillä lisätä.
CHEMPIOIL Ultra XTT 5W-40 API SN / CF
Moottoriöljyt autoja ja kuljettajia varten> Pienen viskositeetin moottoriöljyt
Vastaa vaatimuksia / spesifikaatioita / tuotteita:
API SN / CF
ACEA A3 / B4
MB 229.3 /
226.5 VW 502.00 / 505.00
PORSCHE A40
OPEL GM LL-B-025
RENAULT RN 0710/0700- hfghdfhfgh
"Täyttää ainakin omaan autooni luokituksen."
Vastaa kenties mutta ko. öljyllä ei ole noita listattuja luokituksia.
- Halpaa
Chempioil xtt 5w-40. 4ltr 10€. Minimani
- orbitrap
Mobilin kannun perusöljy ei ollut erilaista.
Älä maksa turhasta.
http://www.tki-infrat-joensuu.fi/laitteet/uudet-teknologiat-ja-materiaalit/massaspektrometri/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499