Aktiivimalli rosiskseen ryhmäkannne

jorkka8

Nyt on aika aktivoitua ja nostaa ryhmäkanne valtiota vastaan.

Niiinkuin kaikille on tulllut selväksi, että aktiivimalli rikkoo ihmisoikeuslakeja ja perustuslakia vastaan.

Juttu tullaan viemään aina EU tuomioistuimeen asti.

Elikkä ilmottautumaan.

[email protected]

5

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5783789

      Ei Suomessa voi ilmoittautua ryhmäkanteisiin, urpot! Ei täällä ole koskaan ollut yhtään ryhmäkannetta.

    • PianRatkaisu

      Koska mallin ainoa tarkoitus on leikata köyhiltä niin ainoa ratkaisukin on päättää ettei ENÄÄ KOSKAAN äänestä kokoomusta tai keskustaa. Jos teillä on huono muisti niin kirjoittakaa vuoden 2019 almanakkaan : "älä äänestä kokoomusta tai keskustaa"!!

    • Anonyymi

      Saisivat maksaa satojen tuhansien korvaukset uhreille, se olisi kohtuu!!

    • Anonyymi

      Onko tuo osoite varmasti oikeinkirjoitettu?

    • Eikä siinä vielä kaikki vaan Kelassa on laiton automaattipyöveli joka panee täytäntöön aktiivimallin mukaisia rangaistuksia.
      http://www.okv.fi/fi/ratkaisut/id/1260/
      Tuo automaattipyöveli on tehtaillut päätöksiä ilman lain siihen antamaa oikeutusta ja Kelalla on käsissään lähes miljoona kansalaisten perusturvaa koskevia mitättömiä ja sellaisina täytäntöönpanokelvottomia päätöksiä jotka on kuitenkin pantu täytäntöön.
      Joissain sivisys- ja oikeusvaltiossa tuosta nousisi pirunmoinen äläkkä, muissa valtioissa se saisi kansan kadulle ja paskaämpärit lentäisivät, suomessa tuskin kumpaakaan.

      Olen valittanut kaikista noista aktiivimallin mukaisista työmarkkinatukipäätöksistä ja ensimmäinen satsi on nyt vakuutusoikeudessa ja pari viimeisintä päätöstä on sosiaaliasiain muutoksenhakulautakunnassa. Hylkyhän sieltä tulee ja sen jälkeen voi sitten valittaa EIT:een ja sen teen jos ikää ja tereveyttä piisaa.
      pääsin eläketuelle lokauun alusta ja aktiivimalli loppui omalta kohdalta siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe