Taivaallinen Isä auta minun vasenta jalkaa paranemaan, Vasen murtunut monesta kohtaa, eikä parane, pelottaakin. poikasi Jeesuksen nimen ja sanojen tähden. " Kaikki mitä minulta anotte. minä annan teille" Toivon myös esirukouksia. En halua olla raajaton. Jumala kuule huutoni yksinäisyydessäni
AMEN
pyydänsydämestäni
9
226
Vastaukset
- Kupinkääntäjä
Lääkäri olisi varmempi vaihtoehto
- Yhtämatkaaeihatkaa
Ilman rajoja tulee ainakin lasku.
- maagikko
Olen saanut helpotusta rukousavun kautta Jumala on olemassa ja Jeesus, sitä en epäile. Minua autetaan ylhäältä. Kiitos ja kunnia heille ja teille jotka pilkasta huolimatta uskovat rukouksen voimaan.
- Tri.Psykoosi
" Olen saanut helpotusta rukousavun kautta Jumala on olemassa ja Jeesus, sitä en epäile. "
Tiedätkö mitä sairastat? - maagikko
Tri.Psykoosi kirjoitti:
" Olen saanut helpotusta rukousavun kautta Jumala on olemassa ja Jeesus, sitä en epäile. "
Tiedätkö mitä sairastat?Miksi vainoat minua ilkeyksilläsi. Olen tieni ja uskoni valinnut, haittaaks se sinua.
- maagikko
Joka korkeimman suojassa istuu
ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
se sanoo:"Herra on minun turvani
ja linnani,
hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta,
turmiollisesta rutosta.
Sulillansa hän sinua suojaa,
ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla,
hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Et sinä pelkää yön kauhuja,
et päivällä lentävää nuolta,
et ruttoa, joka pimeässä kulkee,
et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi,
kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi,
ei se sinuun satu.
Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä,
kuinka jumalattomille kostetaan--
Sillä: " Sinä, Herra, olet minun turvani--
Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
Ei kohtaa sinua onnettomuus,
eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn
varjella sinua kaikilla teilläsi.
He kantavat sinua käsillänsä,
ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse,
sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä.--
"Koska hän riippuu minussa kiinni,
niin minä hänet pelastan;
minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
Hän huutaa minua avuksensa,
ja minä vastaan hänelle,
minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus,
minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
Minä ravitsen hänet pitkällä iällä
ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Psalmi 91- maagikko
Minä ravistelen pitkäni pöntöllä.
- maagikko
Turvassa Kyllissä, Kyrvässä Tullissa
- maagikko
Muistin unohtaneeni kiittää: Lapsenlapseni sai asunnon, vaikka tilapäinen siitä se lähtee
Jumala tuntee, kuulee auttaa. Poikansa Jeesuksen n
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie542486Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492305Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722213Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta22202Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut502055Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981755Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1071703Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt211581Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241524