SHARIA LAKI & FEMINISMI

Vittuuntunut666

Voisiko joku feminismi selittää minulle MIKSI että pidä ääntä naisten oikeuksista muslimimaissa...tajuatteko kuinka alkeellista elämää naiset siellä viettävät. Miksi ette tee mitään? Ei pihaustakaan!!!
Sen sijaan olette aina puolustelemassa aavikko kulttuuria syöpää nimeltä islam jokapaikassa. Tajuatteko te saatan*** aivokääpi*** että se puhdas islam on pikkuhiljaa pala palalta rantautumassa eurooppaan? Rasisti!!! Natsi!!! Siinä on ne sanat mitä te vit*** feministi leh*** ujellatte!!!!Itse asiassa te vain pahennatte naisten asemaa. Kuvottavaa!!
Tajuatteko sharia laista mitään? Ette todellakaan.
Olette kyllä huvittavia ja kaksinaismoralistisia!! Kaikki maailman pahuus on valkoisen lihaa syövän heteromiehen aikaansaamaa!

11

936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelthefeelings

      Feministit eivät kykene perustelemaan asioita, sillä heillä ei ole mitään oikeaa syytä ideologialleen. He kulkevat ainoastaan tunteidensa vallassa.

      • Anonyymi

        Myöskin fanaattiset antifeministit kulkevat tunteidensa vallassa.


    • Meninisti

      Sharia laki= feminismin loppu.

    • 324324

      Feministeillä ja muilla uusmarxisteilla ei ole vitunkaan vertaa järkeä aatteissaan. Ei saa olla rasisti vaikkei ole kuulemma rotujakaan. Ei saa olla sovinisti vaikkei kuulemma ole sukupuoliakaan. Valkoihoinen heteromies on kaiken pahan alku ja juuri, vaikka väkivaltainen äärisovinismi ja patriarkaatti etnisten ihmisten kehitysmaakulttuureissa on tuhat kertaa hirveämpi ongelma ja usein normi.
      Kapitalismi on hirveä asia, ihmisten pitäisi tehdä töitä huvin vuoksi, unohtaa kaikki materia ja vain löhöillä ja polttaa pilveä päivästä toiseen.
      Islam on ihanan feministinen ja naisia voimaannuttava uskonto. Rajat vaan auki kaikille, huolimatta saapuvasta rikollisuudesta, kerjäläisistä, vieraista valloittajista, vihamielisistä ja hyväksikäyttävistä ja erittäin suvaitsemattomista kulttuureista..

      Titityy titityy..

      • Anonyymi

        Voisitko perustella mikä tekee feminististä marxistisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko perustella mikä tekee feminististä marxistisen.

        Anteeksi feminismistä.


    • TerrorismWellcome

      No no, onhan feministisen puolueen johdossa ihan aito kehitysmaamuslimi kaapuakka ja olihan tämä käännynnäinen Islaminopettajakin jonkin aikaa feministipuolueen jäsen kunnes toivoi että Hilla Halla-Aho raiskattaisiin........ että sellaita Islamilaista feminismiä......

    • Anonyymi

      Mites lestadiolaiset?

      • Anonyymi

        Feminismi ei muodosta mitään pelastusoperaatiojärjestöä jonka tarkoitus on pelastaa kaikki maailman sorretut naiset.

        Feminismi on -ismi, eli ideologia. Feminismin idea on naisten emansipaatio, se että naiset itse itsenäistyvät, tulevat itse autonomisiksi suvereeneiksi yksilöiksi. Se muutostyö täytyy tehdä itse. Feminismin tarkoitus on että naiset ITSE voimautuvat ja ottavat omien asioidensa korjaamisesta vastuun mitä se missäkin tilanteessa kulloinkin tarkoittaa siinä itselle tutussa elinympäristössä jossa kukakin nainen kulloinkin elää.

        En minä ole länsimaisena naisena sharia- lain asiantuntija. Sharia- lain armoilla elävät naiset ovat itse omien tilanteidensa asiantuntijoita. Länkkäreitä syytetään muutenkin koko ajan toisten asioihin nokkansa tunkemisesta ja länsimaisesta moraalisesta ylimielisyydestä. Ja samaan aikaan syytetään kun emme pelasta koko maailman kaikkia ihmisiä.

        Maailman pelastus lähtee omasta pesästä ja siitä omasta elinympäristöstä joka on itselle tuttu. Jos kaikki pitäisivät oman pesänsä kunnossa maailma olisi aika rauhallinen ja tyyni paikka.

        Ei ole millään tavoin voimauttavaa sharia- lain tai sitten vaikka lestadiolaisuuden armoilla eläville naisille ajatus että länsimaisten feministien tai ei- lestadiolaisten pitäisi rynnätä heidät pelastamaan. Lestadiolaisnaistenkin pitää itse femryhtyä feministeiksi, ottaa itse lusikka kauniiseen käteen ja muuttaa lestadiolaisnaisten asemaa paremmaksi jos he ovat asemaansa tyytymättömiä. Ei pelastamisen ja auttamisen kohteena oleminen voimauta ketään eikä emansipoi ketään. Itse pitää emansipoitua. Tämä on feminismin perusidea. Auttamisen ja pelastamisen kohteena oleminen uhriuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi ei muodosta mitään pelastusoperaatiojärjestöä jonka tarkoitus on pelastaa kaikki maailman sorretut naiset.

        Feminismi on -ismi, eli ideologia. Feminismin idea on naisten emansipaatio, se että naiset itse itsenäistyvät, tulevat itse autonomisiksi suvereeneiksi yksilöiksi. Se muutostyö täytyy tehdä itse. Feminismin tarkoitus on että naiset ITSE voimautuvat ja ottavat omien asioidensa korjaamisesta vastuun mitä se missäkin tilanteessa kulloinkin tarkoittaa siinä itselle tutussa elinympäristössä jossa kukakin nainen kulloinkin elää.

        En minä ole länsimaisena naisena sharia- lain asiantuntija. Sharia- lain armoilla elävät naiset ovat itse omien tilanteidensa asiantuntijoita. Länkkäreitä syytetään muutenkin koko ajan toisten asioihin nokkansa tunkemisesta ja länsimaisesta moraalisesta ylimielisyydestä. Ja samaan aikaan syytetään kun emme pelasta koko maailman kaikkia ihmisiä.

        Maailman pelastus lähtee omasta pesästä ja siitä omasta elinympäristöstä joka on itselle tuttu. Jos kaikki pitäisivät oman pesänsä kunnossa maailma olisi aika rauhallinen ja tyyni paikka.

        Ei ole millään tavoin voimauttavaa sharia- lain tai sitten vaikka lestadiolaisuuden armoilla eläville naisille ajatus että länsimaisten feministien tai ei- lestadiolaisten pitäisi rynnätä heidät pelastamaan. Lestadiolaisnaistenkin pitää itse femryhtyä feministeiksi, ottaa itse lusikka kauniiseen käteen ja muuttaa lestadiolaisnaisten asemaa paremmaksi jos he ovat asemaansa tyytymättömiä. Ei pelastamisen ja auttamisen kohteena oleminen voimauta ketään eikä emansipoi ketään. Itse pitää emansipoitua. Tämä on feminismin perusidea. Auttamisen ja pelastamisen kohteena oleminen uhriuttaa.

        Kyllä feministisissä poliittisissa ohjelmissa on lähdetty pelastamaan koko maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä feministisissä poliittisissa ohjelmissa on lähdetty pelastamaan koko maailmaa.

        Feminismin nimissä on perseilty ja perseillään vieläkin monenlaisia perseilyjä jotka eivät ole oikeasti millään tavoin feministisiä. Tai sitten korkeintaan hyvin etäisesti niistä voi löytää jotakin feminististä.

        Voi olla että esim. tämän woke- ilmiön asialistalla on joitakin yksittäisiä pikku asioita joita voi pitää etäisesti feministisinä. Mutta käytännössä woketus- ilmiö on kaikkea muuta kuin feministinen.

        Monet ovat olevinaan feministejä ja esiintyvät julkisuudessakin feministeinä vaikka näillä "feministeillä" on itselläänkin virheellinen mielikuva siitä mitä feminismin on tarkoitus ajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2480
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      998
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      65
      841
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe