Aamiainen Euroopassa

Olin juuri aamiaisella täällä euroopassa ja katsoin, että ei perk**** Huhtasaari tulee
aamiaiselle. Mutta sitten se ryhtyi puhumaan venäjää ja ajattelin, että poijat Teillä
taisi mennä nämä rotuhommat ihan persiilleen. Se suomalainen ei nyt ole kyllä ihan
luokiteltu ainakaan rodullisesti.

Mitä jos puhuttaisiin aatte suomalaisista ja sopisiko kommunismi vai kulttuurimarks ?
Mitä tähän hoteelliin tulee, niin otin koko viikon ja erikoistarjous ja 20 euroa vrk ja
siihen kuului aamiainen. No siellä oli pekonit ja munasörsselit ja kinkut ja meetvurstit.

Kommunisti suomessa olin 80 euron hotellissa ja sanon, että tämä 20 hotelli täällä
euroopassa on ihan oikeasti paljon parempi ja ihmiset oikeasti ystävällisiä.

Olin syömässä pizzaa tuossa aikaisemmin suomessa ja myyjä kysyi otatko kuitin ja
olin vähän hämmentynyt, kun otin se, sanoin ajatuksissa. En toki olisi ottanut jos
olisin hoksannut ja olisin voinut saada paremman pizzan.

Tajusin siinä syödessäni sitä pizzaa, että suomalaiset eivät puhu ja tunnetaan
yleensäkin vetäytyvinä.
Ahaa nyt tajusin koko idean ! Suomalaiset elävät kommunistisessa järjestelmässä
ja toisille puhuminen voi vahingoittaa omaa taloutta. Olihan Teillä ennätysmäärä
ilmiantoja. Ihmiset ja kaverit siis käyttää Teitä hyväksi jos kerrotte pimeästä tai
saamastanne rahasta tai jostakin teosta ?

Tuossa olin muuten samaa mieltä sen Britti autoilijan kanssa, että se onnellisuus ei
voi mitenkään olla todellista Teillä ? No jos kuitenkin se olisi sen täytyisi perustua
yksinkertaisuuteen ja todelliseen tyhmyyteen. Eihän 500 000 köyhää ja ulosotto
vankia voi mitenkään olla onnellinen ? Toisaalta jos ei myöskään ymmärrä omaa
ihmisarvoa ja antaa kommunisti nuuskia Teidän yksityisyyttä ja samalla alentavat
Teidän ihmisarvoa esim. KELA ja Tullit jja Kytät tultaessa Ruotsista tai euroopasta.
Ei se onnellisuus voi olla mitenkään mahdollista jos ymmärtää oman ihmisarvonsa.

Oliko Teidän parhaat sarjat muuten TV:ssä kytät ja tullit ? ?
Ahaa se siis kertoo Teidän luonteesta myös. Nyt minä ymmärrän miksi minä en ymmärrä
Teitä ja olen siitä monesti kertonut ihmisille ja kaikki menee kuin naama kurttuun ,

Kerran yksi suomalainen putkimies kertoi, että suomeen ei voida rakentaa korkeita
taloja, koska niiden turvallisuus vaatimukset ovat niin kalliit, Ahaa mutta niitä
pilvenpiirtäjiä nyt sattuu olemaan muualla aika paljon. Niin siinä on kait kyse, että
asuntojen ja vuokrien hinta pysyy korkealla, koska työläisten ja valtion ainoa varallisuus
on asunto ja rahaa niillä ei sitten olekkaan ja se näkyy Nokian osakkeessa sijoitus-
varallisuutena.

Mutta niin kuin tuossa aloitin, niin sitä ei Tiedä jos ei pysty vertaamaan Eurooppaa eikä
onnellisuutta, Tyhmälle se mökki jossakin on syy pelätä Venäjää ja ulosottomies sen
kuitenkin myy sitten 10 000 eurolla ja olisi siitä Venäläinenkin sen maksanut.
Olenkin kehoittanut ihmisiä ottamaan eläkkeensä ja muuttamaan mahdollisuuksien
mukaan muualle eurooppaan ja nauttimaan elämästä ja olemaan oikeasti onnellinen.

Asuminen euroopassa vuokrat 200 - 500 euroa hyviä asuntoja ruuat ja juomat edullisia.
Olin eilen kaljalla ja iso tuoppi 2,20 Euroa. Eläköön Eurooppa ja Eläköön EU.

5

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahas huomasitte myös, että Pohjois-korean kommunistien johto tekee tuttavuutta
      suomen kommunistien kanssa ja oli sattuma vai ? ?
      Ei myöskään ole sattuma, että sosialisinen ja kommunisitien maa on huomattu pakolaisen
      keskuudessa, vai tuleeko ne muuten vain tyhjätaskuina ja eivät jää esim. Viroon tai Tanskaan ?

      Itse eurooppalaisena ihmisenä olisin heittänyt pohjois-korealaiset tappajat lisäkyydillä
      Haagiin juttelemaan ihmisten tappamisesta ja toisten ihmisten alistamisesta. Tiedättekö
      edes millaisia rikollisia ne Teidän valtion vieraat ovat ? Murhaajia ja panettelijoita.

    • Mitens poijat muuten siellä suomessa ja oletteko enään rodullisia suomalaisia ja
      kuuluuko venäläisetkin suomalaisen rotuun ?
      Olin taas aamiaisella ja siellä oli komeasti EU:n lippu esillä ja ihmiset näyttivät
      kovin tyytyväisiltä. Olihan tietenkkin makkaraa ja pekonia tarjolla. . . Oliko suomalaista
      olisi ehkä pitänyt kysyä ? No Täällä Euroopassa ja itä-euroopassa on aika valtavat pellot
      ja monessa maassa on kylvötyöt jo alkaneet. . .Onhan täällä euroopassa jo possujakin päästetty
      nurmen nukkaa haistelmaan.

      On muuten oikein kiva ollut katsella niin suuria peltopinta-aloja ja sitä viljelystä on riittänyt
      kymmeniä kilometrejä silmän kantamattomiin ja ei siinä voi kuin ajatella, että onpa viljaa
      taas tulossa ja saadaan varmaan leipäjonoihin leipää suomeenkin ? Eikö se EU jakanut
      jotain Leipäapua Teille suomeen ? Taitaa monen eläkeläisen eläke mennä vuokraan ja
      kunnalisen lääkärin palvelu ja perintälaskuihin ?

      Minun mielestä on suorastaan hulluutta hamuilla suomea eristyksiin euroopasta ja kaikki
      muistaa varmaan jouluna saaneensa kinkkua ja kystä kyllää edes ? Olihan se Hurstikin
      silellä mukana ? Siitä tulikin mieleen, että ennen EU:ta puhutttiin jopa jouluna, että ei saa
      mennä kinkku varkaisiin. No täällä ja taitaa se nyt olla aika halpaa jo siellä suomessakin,
      että saa edes hurstin kinkkua syödä jouluna.

      Puhutaanko pooijat siitä viinasta ja oluesta, kun kuitenkin lipoo kieli ja tahtoisi maistella
      vähä ohra tuotteita. Täällä on tuo olut todella halpaa, no on kait noita peltoja sen verran,
      että ei tarvitse oluitakaan pihistellä. Miten poijat olisi jos kävisitte täällä ja laittaisitte pask***
      sitten muuttokuorman suomeen euroopasta ja rekalla sitten ja sillä lailla. Käräyttääkö
      naapuri jos on pari pirtu tai olut laatikkoa rekassa myös ?

      Miten muuten Suomen kommunistien tulli reakoi jos tuo tavaraa euroopasta rekalla
      suomeen ? Teillähän oli ne Tullit ja kytät rajalla ja koko torniojoki yksin valvonnasssa, kun
      ruotsi ei sitä enään nykyään kyttää ?

      On se muuten komea lintu se suomalainen joutsen, niin valkoinen ja viisas.
      Osaa lähteä pois kurjuudesta ja kylmyydestä ja haistattaa pask** koko Talvelle.
      Äly älä mätä puhele pask*** ja jutellaan, kuinka sinulla muuten menee ja kuinka meinaat
      selvitä talven lopun ? Noo Euroopassa on jo suvi kohta kauneimmillaan.
      Tuu säkin ja lentäähän Norwegian kuitenkin aika halvalla ja rannoilla ja luonnon keskellä
      voi täälläkin asua. On se kesä kaunista.

    • Poijat puhutaan viinasta ja euroopasta. Eu on siinä mukava, että täällä voi
      ostella muotivaatteita ja ihan kaupasta. Ei tarvitse netistä tilailla ja tapella alushousuista
      tullin ja tullipostin kanssa. Pitää olla vähän paremmat vetimet, kun lähtee yönselkään.

      Ostin myös supermarketista Ararat putelin, kun kerran oli kohilla ja tarjouksessa.
      Lähetäänkö äly älä mätä katsomaan yö-elämää sä sinne mä tänne ?
      Eihän sulla vain ole porttikieltoja jo molempiin paikkoihin mitä kylälläsi on ?
      Se on kyllä niitä pienen paikan kiroja ja se, että paikalliset leski-rouvat jo sinut tuntevat ?

      Sanooko ne sulle siellä, että Meehän Tero jo kotiin niiden kahden kotikaljan jälkeen ?
      Täällä on kyllä näitä tyttö-baareja myös ja niin punaisia valoja, että ! Ne tahtoo vain
      olla sellaisten herrasmiesten paikkoja ja niissä tarvitaan palkaksi muutakin, kuin työtä.

      Ei muuten ole sivistynyttä edes puhua mistään työstä ja suomen työstä ja suomalaisesta
      muutenkaan paremman luokan ravintoloissa. Elämässä pitää olla jotain sisältöä ja
      turha se on kantaa kaikkea työtä tai rahojaan mihinkään valtioon usko pois usko pois.

      Täällä on kyllä paljon näitä ravintoloita. On kiinalaista on Japanilaissta, on Arabialaisia on
      intialaista ja Thaimaalaista ja on toki venäläisiäkin herkkuja. Blinit ja muut mukavat chilli
      mausteet jää nyt sulta kokematta sen tyhmän suomalaisen mössön kanssa. Tunsin myös
      yhden kaverin joka joi vain ja ainoastaan leijona viinaa, kun muut muka tulivat ulos.
      No Paukuisssa on kyllä monen moista cocktailia on vähän rommia on vähän mansikoita
      ja muuta.

      Katsoin myös auton hintaa, kun se kerran oli tuotu shopping maaliin, jotenkin hinta
      vaikutti aika edulliselta jos vertaa kaverin skodasta pyytämään hintaan. No eihän
      se minulle kuulu, jos toinen tykkää äidistä ja toinen tytttärestä.

      Lähetään nyt äly mätä syömään, kävin tuossa jo suihkussa, että saa olla raikkaana sitten.

    • Fiksit

      Kuka näitä vuodatuksia jaksaa lukea. Olit oikeassa tai ei , niin ei ihmiset jaksa kahlata noin pitkää litaniaa läpi. EN minäkään....tiivistä olennaiseen - niinhän se opettaja meille sanoi koulussakin, eiks je?

      • Näkee, että poika ei edes tiennyt mitä läpiä päähän se puhuu ja meni sekaisin.
        Huom. asin juuri, että eihän Teidän maalaisten naisetkaan pysy Teidän kanssa ?
        Sanovat vain, että maalla ei ole töitä, mutta kyllä sitä ilolla lähdetään kaupunkiin
        ja ulkomaanmatkoilla näkee monesti oikein lennokasta menoa.

        Meniaako Fixit vai Faxi poika muuttaa tilannetta sillä, että estetään ihmisiä olemasta
        ulkomailla vai ? Nahkapäillä ei nyt kyllä edes ole muuta mahdollisuuksia, kun euroopassa
        tyylisuunta on erilaiset hiusmuodit. Kyllä euroopassa voi matkustaa ja olla vaikka
        työttömänä ja voi siellä olla eläkkeellä ja moni PK-seutulainen onkin muuttanut.

        Fixit poika voit olla varma, että miitä enemmän meitä viisaita ja eelämän rakkaita
        muuttaa eurooppaan, niin sitä vaikeampi on heitä alkaa kiristämään millään
        palaamisella ja siitä tulee vain kova tappelu ja tiedät jo kuinka siinä käy.

        Toisaalta juuri sitä pahaa oloa on tuonut tämä interneet, kun saa lukea junttien
        puheita fixiteistä ja olen sata varma, että PK-seudulla on vahva EU:n kannatus
        juuri sen vuoksi, että ihmiset tykkäävät elää ilman Teidän kommunismia ja haluavat
        elää rauhassa ja joskus on parempi olla edes tuntematta naapuria, kun sillä on
        se kommunisti luonne.

        Ihmettelen kyllä tuota rasismia ja EU vihaa junteissa, vaikka Teillä ei sillä edes ole
        ulkomaalaisia ja tuskin sinne kukaan täysjärkinen edes muuttaa ja se näkyy asuntojen
        hinnoissa. Alle kymmenentuhatta saa Teidän tontteja ja maita ja jätkä pelkää venäjää
        ja vihaa EU:ta ja syö näkkileipää ja katsoo sotaelokuvia ja huutelee FIXITTEJÄ.

        He kaikki viisaat näkee, että sä et ole mikään suomi tai saatika Teidän puheet siitä
        mitä ette edes ymmärrä näyttää viisaista tosi naurettavilta. Säkö olet muka joku
        maan tai maailmanparantaja vai ? Taitaa se oma talous ja kämppä olla jo sen näköinen ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe