Netflix -sarjat

tv-net

Mitkä on parhaita ?

9

1206

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarjadiggari

Ite diggailen pohjoismaisista sarjoista.

• aikaUus

BBC:n sarjat kiinnostaa mua , netflix originaalit, esim. Kovalinja minisarja

• 3kautta

Entäs tää lovesick? Onko joku katsellut?

• sarjadiggari
        aikaUus kirjoitti:

BBC:n sarjat kiinnostaa mua , netflix originaalit, esim. Kovalinja minisarja

BBC-sarjat on kans yleensä hyviä.
        Jenkkisarjat harvemmin muhun iskee.

• sarjadiggari

Katsoin just brittisarjan Black Mirror. Suosittelen.
        Jokainen jakso on aivan oma tarinansa, jaksot sijoittuvat vaihtoehtoiseen nykyaikaan (vähän samaan tyyliin kuin Hubotit).

"Black Mirrorin tyylilajina on spekulatiivinen fiktio. Lisäksi siinä on satiirisia elementtejä. Sarjan jaksot ovat juonellisesti toisistaan erillisiä, lähes kaikilla jaksoilla on eri ohjaaja, ja joka jaksossa on eri näyttelijät. Yhdistävänä teemana on uusien teknologioiden ja niiden yhteiskunnallisten vaikutusten tarkastelu. Sarjan tunnelmaa on verrattu vanhaan scifi-fantasiasarjaan Hämärän rajamailla." (Wikipedia)

• Timonenn
    • gfy5675

Montakin hyvää sarjaa tullut katsottua. Netflix-originaalit ovat olleet yllättävän hyviä.
      Stranger things on tavallaan erikoisuudessaan näistä paras sarja.
      Muita katsomisen arvoisia:

American odyssey (tuli myös YLEltä)
      OA
      Safe
      100 (typerää amerikan mene-ja tuhoa-meininkiä mutta jollain tapaa koukuttava)
      Lost in space
      Touch (tuli kait joskus ilmaiskanavilta)
      12 monkeys (SYFY-sarjaksi yllättävän hyväkin)
      Narcos
      Ash vs. Evil dead

• sarjat

Voisivat laittaa sitten kaikki tuotantokaudet sarjoista.
      Esim. Ash vs. evil dead-sarjasta ei ole näkynyt viimeisintä kolmatta tuotantokautta. Näytetty jenkeissä viimeisin jakso 29 huhtikuuta. Eikä myöskään The 100-sarjan viimeisin viides tuotantokausi uupuu edelleen. Alkanut jenkeissä jo 24 huhtikuuta. Tulevatkohan koskaan netflixiin. Joidenkin sarjojen kohdalla uudet jaksot ilmestyvät lähes heti.
      Shooter on ollut yllättävän hyvä sarja. Itse pidin myös tuosta Narcosista.

• Anonyymi00010
      UUSI

Vanhemmista suosikeista löytyy paljon hyviä, mutta Netflixin lista muuttuu nykyään niin nopeasti, että kiinnostavaa on myös katsoa, mitä Suomessa oikeasti katsotaan juuri nyt. Syyskuun listoilla esimerkiksi rikos- ja jännityssarjat ovat olleet vahvasti esillä, mutta mukana on ollut myös kevyempää draamaa, toimintaa ja lastenohjelmia.

Itse pitäisin kuitenkin erillään “suosituimmat” ja “parhaat” sarjat. Top 10 kertoo lähinnä siitä, mitä katsotaan paljon juuri sillä hetkellä, eikä välttämättä siitä, mikä on laadultaan paras. Jos etsii uutta katsottavaa, nykyinen Top 10 voi silti olla ihan hyvä lähtökohta.

Tässä on kooste Netflixin tämänhetkisistä suosituista sarjoista Suomessa ja lyhyesti siitä, millaiselle katsojalle ne voisivat sopia:
      https://suomitrend.fi/netflix-sarjat-top-10/

Minkä genren sarjoja muut täällä nykyään suosittelevat – rikosta/jännitystä, komediaa vai jotain ihan muuta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      87
      2049
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1323
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      136
      993
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      214
      933
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      80
      820
    6. 95
      803
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      714
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      73
      691
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      51
      680
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      621
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      601
    13. 37
      561
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      452
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      449
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      444
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40