Mitkä on parhaita ?
Netflix -sarjat
8
1017
Vastaukset
- sarjadiggari
Ite diggailen pohjoismaisista sarjoista.
- aikaUus
BBC:n sarjat kiinnostaa mua , netflix originaalit, esim. Kovalinja minisarja
- 3kautta
Entäs tää lovesick? Onko joku katsellut?
- sarjadiggari
aikaUus kirjoitti:
BBC:n sarjat kiinnostaa mua , netflix originaalit, esim. Kovalinja minisarja
BBC-sarjat on kans yleensä hyviä.
Jenkkisarjat harvemmin muhun iskee. - sarjadiggari
Katsoin just brittisarjan Black Mirror. Suosittelen.
Jokainen jakso on aivan oma tarinansa, jaksot sijoittuvat vaihtoehtoiseen nykyaikaan (vähän samaan tyyliin kuin Hubotit).
"Black Mirrorin tyylilajina on spekulatiivinen fiktio. Lisäksi siinä on satiirisia elementtejä. Sarjan jaksot ovat juonellisesti toisistaan erillisiä, lähes kaikilla jaksoilla on eri ohjaaja, ja joka jaksossa on eri näyttelijät. Yhdistävänä teemana on uusien teknologioiden ja niiden yhteiskunnallisten vaikutusten tarkastelu. Sarjan tunnelmaa on verrattu vanhaan scifi-fantasiasarjaan Hämärän rajamailla." (Wikipedia)
- Timonenn
Ootteko Usan valikoimaa selannnu? https://vpn-suomi.fi/netflix-vpn/ tuolta löytyy vaikka ja mitä.
- gfy5675
Montakin hyvää sarjaa tullut katsottua. Netflix-originaalit ovat olleet yllättävän hyviä.
Stranger things on tavallaan erikoisuudessaan näistä paras sarja.
Muita katsomisen arvoisia:
American odyssey (tuli myös YLEltä)
OA
Safe
100 (typerää amerikan mene-ja tuhoa-meininkiä mutta jollain tapaa koukuttava)
Lost in space
Touch (tuli kait joskus ilmaiskanavilta)
12 monkeys (SYFY-sarjaksi yllättävän hyväkin)
Narcos
Ash vs. Evil dead - sarjat
Voisivat laittaa sitten kaikki tuotantokaudet sarjoista.
Esim. Ash vs. evil dead-sarjasta ei ole näkynyt viimeisintä kolmatta tuotantokautta. Näytetty jenkeissä viimeisin jakso 29 huhtikuuta. Eikä myöskään The 100-sarjan viimeisin viides tuotantokausi uupuu edelleen. Alkanut jenkeissä jo 24 huhtikuuta. Tulevatkohan koskaan netflixiin. Joidenkin sarjojen kohdalla uudet jaksot ilmestyvät lähes heti.
Shooter on ollut yllättävän hyvä sarja. Itse pidin myös tuosta Narcosista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897