Onko vilauttelu aina kiellettyä? Ei siis nudismi ja nakuilu. Nopea vilautus ja pakoon. Onko omaa palstaa? Entä kiinnostusta?
Vilauttelu on kivaa
27
1081
Vastaukset
Eräs nuorisotyöntekijä kertoi, miten hänen koulutoverinsa oli näyttänyt vittuansa pojille aivan oppitunnin aikana opettajan huomaamatta. Kysyin, miten muut oppilaat olivat suhtautuneet. Kertoi, etteivät oikein mitenkään. Pitivät sitä melko luotevana.
- aika.erikoista
Aika harvan nuoren mielestä on pillun esittely luokkahuoneessa luontevaa, kun nännien näkymistäkin paidan läpi häpeillään. Erikoinen koulu, erikoinen luokka.
- Äägh-mjäh
Kova veto
- Japex45
Kiinnostaa kyllä
- homopetter1
Itse näytin jollekkin virolaiselle mamulle kikkeliä, näytti keskaria takaisin. pantii kuitenkin.
- Keskikaljaa
No jos jo keskaria oli tarjoomassa, niin kyllähän sitä olusien merkeissä alkaa yhteistyö pelata.
- Plus50Hesa
Kyllähän paksun vanhemman patukan näkeminen kiinnostaisi itseäkin,mutta vielä enemmän,jos joku,ei vilauttaisi,vaan esittelisi kunnolla 40 pullukkavaimolle ; )
- 31vjäykkäputkari
Voisin näyttää sulle kaiken, saisit tunteakin.
- Plus50Hesa
Vanhemman paksu...
- nius
Käviskö kuuskymppisen ryhmysauva !!!
- Plus50Hesa
Voi kyllä kävisi. Laitoin sulle sähköpostissa osoitteen. Toivottavasti aika 18 sopii?
- PerJööran
Tämä oli varmaankin hutsuni hihiin lisäämä!
Plus50Hesa kirjoitti:
Voi kyllä kävisi. Laitoin sulle sähköpostissa osoitteen. Toivottavasti aika 18 sopii?
Valitettavasti s-postia ei tullut, mihin lie ?
eeanco kirjoitti:
Valitettavasti s-postia ei tullut, mihin lie ?
Minulla taas toimii. Ja viuhahtelu on riehakasta.
Sarah22 kirjoitti:
Minulla taas toimii. Ja viuhahtelu on riehakasta.
Ilmoittelehan itsestäsi niin jatketaan ja voin näyttää muutaman otoksen viime kesältä !
eeanco kirjoitti:
Ilmoittelehan itsestäsi niin jatketaan ja voin näyttää muutaman otoksen viime kesältä !
Johan minä ilmoittelin.
Anteeksi nyt, mutta vieläkö äitisi syöttää sinua syöttötuolissa lusikalla?- Nahaton
No nius,kuuskyt ryhmy kuullostaa hyvälle,miten yhteys???
- nius
Nahaton kirjoitti:
No nius,kuuskyt ryhmy kuullostaa hyvälle,miten yhteys???
Täsmennystä: siis otatko sä perseeseen vai haluutko panna?
Minä olen toppi. - Nahaton
nius kirjoitti:
Täsmennystä: siis otatko sä perseeseen vai haluutko panna?
Minä olen toppi.Tää feikki? Vaimollehan sitä haaveilin...
- nius
Nahaton kirjoitti:
Tää feikki? Vaimollehan sitä haaveilin...
Mulle vastasit ja mulkkuani sulle tarjoon. Taatusti reikäs venyy.
- 911_vitsi
Tyttökaverini vilauttelee vanhempien mökillä aina vastarannalle. Paras oli kun tyypit oli kalassa jtain 10 metrin päässä niin tää menee laiturin nokkaan pillu levällään kusemaan järveen.
- On.kivaa
Reipasta meininkiä. Niin sitä pitää
"911_vitsi"
Luin jostakin, että poliisin nykyinen laintulkinta perustuu tilanteeseen. Alastomana kävelemisestä tai sukupuolielimien paljastamisesta kaupungilla tulee aina sakot, mutta uimarannalla voi olla alasti, myös rannalla, jota ei ole nimetty alastonrannaksi.
Järvenrantamökilla voi siten aina olla alasti, eikä siitä sakotettane, onko vittu vaikka kunka auki. Kaunistahan se vain on. Sen sijaan järveen virtsaaminen on sopimatonta, koska järvi on myös muiden uimapaikka. Jos haluaa ilostuttaa toisia näyttämällä sukupuolielimiään ja pissaamistaan, tulee se tehdä kuivalla maalla katsojiin päin.
Lukuunottamatta järveen pissaamista tyttö on käsittaakseni toiminut nätisti. Laiturin nokassa oleminen vittu levällään on sekä sallittua että sievää.
- kyllä.se.on.rikos
On rikos.
https://yle.fi/uutiset/3-6540289
"Itsensäpaljastaminen on yleensä sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista. Rangaistus siitä on sakkoja. Jos kohteena on lapsi, rikos on raskaampi."- Onks.niin
Kerrankos sitä rikos tehdään...
- syystäkin.rangaistus
Onks.niin kirjoitti:
Kerrankos sitä rikos tehdään...
... ja kerrankos kiinni jäädään. Se kiinnijääminen on sitten hieman nolompi juttu.
Miehen tuntee siitä, että se ei tuputa naiselle väkipakolla seksiä eikä myöskään käy heiluttelemaan kikkeliään vastentahtoiselle yleisölle. Voit olla varma että kuka tahansa satunnaisesti valittu nainen tai lapsi on vastentahtoinen yleisö. Siksi itsensäpaljastelusta annettaan rangaistus.
- Nahaton
Ei sitten H:gistä löytynyt vanhempaa tuhdilla varustettua vanhempaa setää...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878