Vilauttelu on kivaa

Olisko.kivaa

Onko vilauttelu aina kiellettyä? Ei siis nudismi ja nakuilu. Nopea vilautus ja pakoon. Onko omaa palstaa? Entä kiinnostusta?

27

989

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs nuorisotyöntekijä kertoi, miten hänen koulutoverinsa oli näyttänyt vittuansa pojille aivan oppitunnin aikana opettajan huomaamatta. Kysyin, miten muut oppilaat olivat suhtautuneet. Kertoi, etteivät oikein mitenkään. Pitivät sitä melko luotevana.

      • aika.erikoista

        Aika harvan nuoren mielestä on pillun esittely luokkahuoneessa luontevaa, kun nännien näkymistäkin paidan läpi häpeillään. Erikoinen koulu, erikoinen luokka.


      • Äägh-mjäh

        Kova veto


    • Japex45

      Kiinnostaa kyllä

    • homopetter1

      Itse näytin jollekkin virolaiselle mamulle kikkeliä, näytti keskaria takaisin. pantii kuitenkin.

      • Keskikaljaa

        No jos jo keskaria oli tarjoomassa, niin kyllähän sitä olusien merkeissä alkaa yhteistyö pelata.


    • Plus50Hesa

      Kyllähän paksun vanhemman patukan näkeminen kiinnostaisi itseäkin,mutta vielä enemmän,jos joku,ei vilauttaisi,vaan esittelisi kunnolla 40 pullukkavaimolle ; )

      • 31vjäykkäputkari

        Voisin näyttää sulle kaiken, saisit tunteakin.


      • Plus50Hesa

        Vanhemman paksu...


    • nius

      Käviskö kuuskymppisen ryhmysauva !!!

      • Plus50Hesa

        Voi kyllä kävisi. Laitoin sulle sähköpostissa osoitteen. Toivottavasti aika 18 sopii?


      • PerJööran

        Tämä oli varmaankin hutsuni hihiin lisäämä!


      • Plus50Hesa kirjoitti:

        Voi kyllä kävisi. Laitoin sulle sähköpostissa osoitteen. Toivottavasti aika 18 sopii?

        Valitettavasti s-postia ei tullut, mihin lie ?


      • eeanco kirjoitti:

        Valitettavasti s-postia ei tullut, mihin lie ?

        Minulla taas toimii. Ja viuhahtelu on riehakasta.


      • Sarah22 kirjoitti:

        Minulla taas toimii. Ja viuhahtelu on riehakasta.

        Ilmoittelehan itsestäsi niin jatketaan ja voin näyttää muutaman otoksen viime kesältä !


      • eeanco kirjoitti:

        Ilmoittelehan itsestäsi niin jatketaan ja voin näyttää muutaman otoksen viime kesältä !

        Johan minä ilmoittelin.

        Anteeksi nyt, mutta vieläkö äitisi syöttää sinua syöttötuolissa lusikalla?


      • Nahaton

        No nius,kuuskyt ryhmy kuullostaa hyvälle,miten yhteys???


      • nius
        Nahaton kirjoitti:

        No nius,kuuskyt ryhmy kuullostaa hyvälle,miten yhteys???

        Täsmennystä: siis otatko sä perseeseen vai haluutko panna?
        Minä olen toppi.


      • Nahaton
        nius kirjoitti:

        Täsmennystä: siis otatko sä perseeseen vai haluutko panna?
        Minä olen toppi.

        Tää feikki? Vaimollehan sitä haaveilin...


      • nius
        Nahaton kirjoitti:

        Tää feikki? Vaimollehan sitä haaveilin...

        Mulle vastasit ja mulkkuani sulle tarjoon. Taatusti reikäs venyy.


    • 911_vitsi

      Tyttökaverini vilauttelee vanhempien mökillä aina vastarannalle. Paras oli kun tyypit oli kalassa jtain 10 metrin päässä niin tää menee laiturin nokkaan pillu levällään kusemaan järveen.

      • On.kivaa

        Reipasta meininkiä. Niin sitä pitää


      • "911_vitsi"

        Luin jostakin, että poliisin nykyinen laintulkinta perustuu tilanteeseen. Alastomana kävelemisestä tai sukupuolielimien paljastamisesta kaupungilla tulee aina sakot, mutta uimarannalla voi olla alasti, myös rannalla, jota ei ole nimetty alastonrannaksi.

        Järvenrantamökilla voi siten aina olla alasti, eikä siitä sakotettane, onko vittu vaikka kunka auki. Kaunistahan se vain on. Sen sijaan järveen virtsaaminen on sopimatonta, koska järvi on myös muiden uimapaikka. Jos haluaa ilostuttaa toisia näyttämällä sukupuolielimiään ja pissaamistaan, tulee se tehdä kuivalla maalla katsojiin päin.

        Lukuunottamatta järveen pissaamista tyttö on käsittaakseni toiminut nätisti. Laiturin nokassa oleminen vittu levällään on sekä sallittua että sievää.


    • kyllä.se.on.rikos

      On rikos.

      https://yle.fi/uutiset/3-6540289

      "Itsensäpaljastaminen on yleensä sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista. Rangaistus siitä on sakkoja. Jos kohteena on lapsi, rikos on raskaampi."

      • Onks.niin

        Kerrankos sitä rikos tehdään...


      • syystäkin.rangaistus
        Onks.niin kirjoitti:

        Kerrankos sitä rikos tehdään...

        ... ja kerrankos kiinni jäädään. Se kiinnijääminen on sitten hieman nolompi juttu.

        Miehen tuntee siitä, että se ei tuputa naiselle väkipakolla seksiä eikä myöskään käy heiluttelemaan kikkeliään vastentahtoiselle yleisölle. Voit olla varma että kuka tahansa satunnaisesti valittu nainen tai lapsi on vastentahtoinen yleisö. Siksi itsensäpaljastelusta annettaan rangaistus.


    • Nahaton

      Ei sitten H:gistä löytynyt vanhempaa tuhdilla varustettua vanhempaa setää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe