Kotikylälle muutti aikoinaan 2 perhettä, jossa vanhemmat olivat serkuksia keskenään.
Molemmissa perheissä oli 8 lasta, jotka olivat ns. jälkeenjääneitä.
Ainut missä nämä lapset olivat ja ovat aktiivisia on seksuaalisuus. Lisäksi heillä taipumus väkivaltaan ja jopa tappaneet naapurin.
Monissa kulttuureissa on ollut satojen vuosien ajan suotavaa avioitua lähisukulaisen esim. serkun kanssa. Mikä seuraus siitä on koko ihmiskunnalle?
Sukulaisen kanssa avioituminen
Tajuatko
1
202
Vastaukset 1
- erittäin.hyvä.huomio
Kuluttajansuoja-asiahan tämä aivan selkeästi on, hyvä että toit ansiokkaasti asian esiin juuri tälle palstalle.
Ihmiskunnalla pitäisi olla kotimyynnin tapaan perumismahdollisuus näissä sisäsiittoisissa suvunjatkamistapauksissa, koska useinhan ns. alkutilanne tapahtuu juurikin kotona.
Yhteiskunnan vastuulla pitäisi ehdottomasti olla sisäsiittoisen jälkeenjääneen ts. valmistusviallisen tuotteen palauttaminen sinne mistä se on tullutkin, koska yhteiskuntahan useimmiten osallistuukin terveydenhoitojärjestelmän muodossa tapahtumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540