Kolmio risteys ja aijon kääntyä vasemmalle..Päätietä tuleva auto on laittanut hyvissä ajoin vilkun vasemmalle niin voinko mennä ensin vaikka tulen kolmion takaa?
Voinko mennä?
13
302
Vastaukset
- siider
Auto siis tulee oikealta...
- PöljäköOlet
Ajattelit siis mennä kolmion takaa, ja oikealta tulevan auton eteen? Voit tietysti mennä (ellei moottori sammu epäonnistuneessa liikkeelle lähdössä), mutta rumaa jälkeä syntyy sinun kannaltasi sekä risteyksessä että raastuvassa.
- Cruzeideri
Voit tietysti, jos ehdit ilman, että etuoikeutettu joutuu hidastamaan takiasi. Jos rytisee, niin syy on sinun. Muista katsoa muukin liikenne.
- Harkitenvaan
Muistelisin lukeneeni oikeuden päätöksen jossa päätietä ajava oikealle vilkuttaja otti vilkun pois ja jatkoikin suoraan, ei ollutkaan se risteys mistä piti kääntyä. Kolmion takaa lähti autoilija sillä oletuksella että väylä on vapaa, kolarihan siitä tuli. Kolmion takaa tullut tuomittiin.
Jos auto jota kolmion takana odotan, laittaa vilkun päälle hyvissä ajoin, lähden kyllä liikkeelle jos sen vaaratta voi tehdä. Talvihan siihen tuo haasteensa, jos jäät sutimaan eikä matka etenekään niin maksajasta ei ole epäselvyyttä jos kolahtaa.Vaan muuttuuko tämä uudessa liikennelaissa. Siis niin, että maksajasta alkaakin olla epäselvyyksiä, ja lakimiehet rikastuvat.
- Harkitenvaan
Mitä siitä tulevasta tll:sta on tihkunut tietoa niin näin siinä tullee käymään, kaikista tulee syyllisiä ja vakuutusmaksut nousee samalla kun maksettavat korvaukset pienenevät. Ja yhtiön omistajien kirstu kilisee.
- selvää.tai.sitten.ei
Enevpk1 kirjoitti:
Vaan muuttuuko tämä uudessa liikennelaissa. Siis niin, että maksajasta alkaakin olla epäselvyyksiä, ja lakimiehet rikastuvat.
Jos/kun uusi liikennelaki hyväksytään ehdotetussa muodossa niin juuri noin tullee käymään, eli maksajan selvittelystä tulee lakimiehille varsinainen rahasampo.
- olet.hieman.väärässä
Harkitenvaan kirjoitti:
Mitä siitä tulevasta tll:sta on tihkunut tietoa niin näin siinä tullee käymään, kaikista tulee syyllisiä ja vakuutusmaksut nousee samalla kun maksettavat korvaukset pienenevät. Ja yhtiön omistajien kirstu kilisee.
Siitä ei tule tuollaista.
- Harkitenvaan
olet.hieman.väärässä kirjoitti:
Siitä ei tule tuollaista.
Sulla on jonkinlainen näkemys asiasta, jaa toki meidän kanssa se niin päästään vertailemaan ja osoittelemaan sormella.
- dippadaadappadii
Harkitenvaan kirjoitti:
Mitä siitä tulevasta tll:sta on tihkunut tietoa niin näin siinä tullee käymään, kaikista tulee syyllisiä ja vakuutusmaksut nousee samalla kun maksettavat korvaukset pienenevät. Ja yhtiön omistajien kirstu kilisee.
Mitä niistä tihkumisista, koska hallituksen esitys on kokonaisuudessaan luettavissa netissä, eikä siinä mitään tuollaisia uhkakuvia ole luettavissa.
- olet.hieman.väärässä
Harkitenvaan kirjoitti:
Sulla on jonkinlainen näkemys asiasta, jaa toki meidän kanssa se niin päästään vertailemaan ja osoittelemaan sormella.
No juurihan sen näkemykseni kirjoitin.
- epätietoinen.kysyy
olet.hieman.väärässä kirjoitti:
No juurihan sen näkemykseni kirjoitin.
Onko näkemyksellesi/tiedollesi muuta pohjaa kuin mututuntuma?
- olet.hieman.väärässä
epätietoinen.kysyy kirjoitti:
Onko näkemyksellesi/tiedollesi muuta pohjaa kuin mututuntuma?
On. Kyseinen lakiesitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522