Pyytääkö nainen peppuseksiä?

Molempiin

Olin naisen kanssa ja tuntui, että hän piti peppuseksistä. Onko se mahdollista? Eräs nainen suuttui aiheesta ja sanoi sen olevan homojen hommaa. Uskaltaako naiset pyytää peppuseksiä ja voivatko he pitää siitä? Pitääkö miehen tehdä siitä aloite?

12

5050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaluapeppuun

Tottakai se on mahdollista, osa inhoaa ajatustakin, osa suostuu miehen iloksi ja osa saa voimakkaimmat orgasminsa saadessaan melaa kakkoseen.

Itse en tee sanallista aloitetta, vaan lähestyn hyväilyilläni peppua ennen yhdyntää tai sen aikana. Jos nainen ei vastustele, kiellä tai estä, jatkan touhuja. Jos hän tuntuu tarjoavan peppua liikkeillään, saatan heti pilluun yhtymisen jälkeen antaa puolijäykän valmiiksi liukkaan kalun vahingossa luiskahtas pepun seudulle, jatkaa naisen hyväilyjä (lusikka asennossa tosi helppoa) ja jos nainen tässä vaiheessa antaa kalun olla siellä tai alkaa likkkua perää tarjoten, se on selvä merkki.. Antaa kalun jäykistyä, jatkaa hyväilyä ja antaa naisen hoitaa alkuun liikkeet.. Yllättävän moni näin houkutellen keplottaa kalun puoliksi peppunsa sisään.. Tässä vaiheessa sormi häpyvakoon ja klitalle hidasta liikettä ja kohta nainen onkin peruuttanut parrun sisälleen peppuunsa.. Tässä vaiheessa aloitan hitaan työntelyn ja kiihdytän sormeni liikkeen rytmikkääksi, naisen saadessa orgasminsa, se on raju ja kalu puristuu helposti ulos ellei pidä varaansa, hurjimman puristuksen mentyä ohi pari hidasta työntöä viimeistelee mut ja tyhjennän lastini juuri elämänsä voimakkaimman orkun saaneen naisen peppuun sisälle..

Monet ei tykkää puhua aiheesta tai varsinkaan antaa lupaa, mutta hyvin useat on näin vieteltävissä puuhaan. Kai se peppuseksin rivous kiihottaa useita naisia..

• JUURI NÄIN ........

• Arjamaria

Kyllä se on erityisen nautinnollista, kunhan ei jyystä kovaa, vaan rauhallisesti.

• Pyydän kyllä. Yleensä olen siitä jo pitkin päivää vihjaillut että mitä mulla on mielessä. Ihanaa on myös kun ei kysytä. Varsinkin sillon jos olen sessioissa jossa minua al

• ...karkasi..
        jossa minua alistetaan Jan käytetään. Silloin reikäni tai haluni ei ole päätäntä valtani alla, turvasanan turvin toki.

• Molempiin

Kiitos, kaluapeppuun rohkaisi yrittämään. Koskettelin peppua nainnin lomassa sormin ja kun vastustelua ei kuulunut työnsin vähitellen sisään. Sinne se meni pillunesteiden liukastamana. Otin sitten liukuvoidetta ja rasvasin kondomin ja sinne upposi yllättävän helposti. Pillu oli parempi, kokemus kuitenkin ja nainen tykkäsi.

• ettäjuu

Kävi niin, että kun kulli oli peräreiän kohdalla naiseni sanoi, että varovasti sitten.

• Fghh

Toi oli hyvä että juu

• Kyllä naiset voi ihan vaatiikin peppupanoa. Itse tyrkytän peppua ja mies ymmärtää vihjeen. Maltilla sisään ja sitten voi panna ja paukuttaa. Itse hieron kädellä tai klitoriskiihottimella miehen pitäessä lantiosta kiinni. Orgasmin lähestyessä työnnän peppua vielä enemmän tyrkylle, jotta uppoaa kunnolla sisään. Joskus on vielä läpsäissyt pari kertaa. Orgasmi on Tajunnanräjäyttävä ja mies laukeaa yleensä samaanaikaan. Peppupanoa ennen on ensi touhuttu suulla ja pillulla. Yleensä pilkussa jo parit saisit ja viimeiset sitten peppuun.

Mies tykkää siitä, että itse tyrkytän ja tykkään erilaisista jutuista.

• Kyllä pyytää. Itselläni on vakiopanona 30v bi tyttö kuka haluaa kyrpääni perseeseen kunnolla.

• Kklk

Takaa ja peukalo anukseen. Nainen tykkäs.

• Anonyymi

Voi nainen pitää peppuseksistä. Sellaiselta, joka siitä oikeasti pitää, ei välttämättä tarvi asiaa edes kysyä erikseen hän hoitaa asian ihan itse. Ohjaa munan perseeseen ja liukastaa sen, kummempia kyselemättä. Eihän sellaisia puissa kasva, mutta kun sellaisen löytää, on aika hauskaa kyytiä tarjolla.

Muuten juuri tuollainen varovainen lähestyminen ja vihjailu toimii hyvin. Aika moni sitä kumminkin on kiinnostunut kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe