Kannattaako muuttaa

Laxo

Kannattaako muuttaa Lohjalle?

21

1651

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jariina

Miksipä ei .. kaikki palvelut löytyy ja kesällä kaunista seutua mutta en sit tiedä ovatko ihmiset sitä ystävällisempää tekoa :) no, poikkeuksiakin löytyy että tervetulloo vaan :)

• Anonyymi

Kannattaa Kekkurinkadulle, jos tosimiehet kiinnostaa. ;)

• TOTUUSTÄSSÄ

KAIKKI MUSLIMIT ON TERRORISTEJA

• hauskajuttu

Menin eilen bussilla hesaan ja se oli täynnä maahanmuuttajia,kaikilla oli niin nätit vaatteet ja isot kännyt,siihen puhuttiin lakkaamatta.Vanhempi nainen istui edessäni erään ,oisko ollut sitten Irakista,vieressä...tämä nuori mies tarjosi karkkia sille naiselle ja painoi kohteliaasti pilliä kun huomasi et nainen jää pois Ikean kodalla.Tulin ihan hyvälle tuulelle tollasesta,pikku juttu mutta kertoo kyllä jotain ihmisestä.Muutenkin iloista porukkaa olivat.

• JaBaX

Mites tämä Routio? Plussat ja miinukset?

• Narkkiloita

Oon kuullu et siellä asuu hulluja manneloita , joikein julleloita.

• Sarjakakkaaja

Riehuuko Lohjalla sarjakakkaaja?

• Anonyymi

Sellasten yksinäisten on turha tulla kekkuroimaan kuin mitkäkin totaalipotaalit ja mua ihan turha rinnastaa näihin yksinäisiin kun oon paljon parempi KAIKESSA!! Mulle turha aukoo mitään ZMIMERUSTA!!! KLAR??!! No hyvä FIN FIN!!!

• Seolisiin

10 vuotta riittää, nyt takaisin stadiin. Lohjalla pakko omistaa auto stadissa ei.

• lojo

Jos voit suinkin välttää, niin ei kannata.

• Lohjalle

Nyt viimeistään kannattaa muuttaa

• tampio_takaapäin

ei vaan pois sieltä

• Anonyymi

Mitään järkeä. Riihimäeltä saa asunnon puolet halvemmalla ja paremmat palvelut juna yhteys

• Anonyymi

Jos lapsiperhe,niin ei.Mainostaa itseään lapsiystävällisenä,mutta varhaiskasvatuksen osalta en voi tuota kyllä allekirjoittaa.Kokemus on ollut muuta.

• Anonyymi

Kävin kouluni Lohjalla ja päätin muuttaa pois heti kun armeija käyty. Koulutus siis toimi ja äly lisääntyi, en voi allekirjoittaa siis väitettäsi varhaiskasvatuksesta. Nyt jo 40 vuotta poissa,mutta tulen tänne naureskelemaan välillä mitä huuhaata tällä kertaa...

• Anonyymi

Ehkä mielummin Lohjalle kuin Vihtiin, jos terveydenhuoltoa tarvii joskus. Kuitenkin kannattaa pysyä kaukaa ns. seniorikerrostaloista, voi luoja että monen vuoden myynnin jälkeen pääsin pois. Ainankin kannattaa vältää Roution kalliomäentietä, ellet halua et sun roskat pengotaan, uhkaillaan lisäkaskuilla, kuunnellaan oventakana ym vanhusten aiheuttamaa vainoamista.

• Anonyymi

Tajuutkos miten huvittava oot? Mut fin kai sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuutkos miten huvittava oot? Mut fin kai sekin.

Te yksinäiset olette huvittavia dillejä!! Mä pyyhin teillä kaikilla Kekkurinkatua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te yksinäiset olette huvittavia dillejä!! Mä pyyhin teillä kaikilla Kekkurinkatua!

Ihmetteletkös herra "Tosimies" ikinä miks kukaan suhtautuis suhun että smöö smöö susta tai pitäis sua harhaisena möyhöttäjänä?

Tai pikemminkin: Onko tullut järki päähän ja sanonut miksi näin voisi olla? Onko suostunut tulee vai onko kenties jättänyt sut täysin, kun ei kestä sua?

• Anonyymi

Ei kannata, sillä pimeydestä kuuluu käsky: ”PIERASKAAA!!!”

• Anonyymi

Tervetuloa Lohjalle!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe