Kannattaako muuttaa

Laxo

Kannattaako muuttaa Lohjalle?

21

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jariina

      Miksipä ei .. kaikki palvelut löytyy ja kesällä kaunista seutua mutta en sit tiedä ovatko ihmiset sitä ystävällisempää tekoa :) no, poikkeuksiakin löytyy että tervetulloo vaan :)

      • Anonyymi

        Kannattaa Kekkurinkadulle, jos tosimiehet kiinnostaa. ;)


    • TOTUUSTÄSSÄ

      KAIKKI MUSLIMIT ON TERRORISTEJA

    • hauskajuttu

      Menin eilen bussilla hesaan ja se oli täynnä maahanmuuttajia,kaikilla oli niin nätit vaatteet ja isot kännyt,siihen puhuttiin lakkaamatta.Vanhempi nainen istui edessäni erään ,oisko ollut sitten Irakista,vieressä...tämä nuori mies tarjosi karkkia sille naiselle ja painoi kohteliaasti pilliä kun huomasi et nainen jää pois Ikean kodalla.Tulin ihan hyvälle tuulelle tollasesta,pikku juttu mutta kertoo kyllä jotain ihmisestä.Muutenkin iloista porukkaa olivat.

    • JaBaX

      Mites tämä Routio? Plussat ja miinukset?

    • Narkkiloita

      Oon kuullu et siellä asuu hulluja manneloita , joikein julleloita.

    • Sarjakakkaaja

      Riehuuko Lohjalla sarjakakkaaja?

      • Anonyymi

        Sellasten yksinäisten on turha tulla kekkuroimaan kuin mitkäkin totaalipotaalit ja mua ihan turha rinnastaa näihin yksinäisiin kun oon paljon parempi KAIKESSA!! Mulle turha aukoo mitään ZMIMERUSTA!!! KLAR??!! No hyvä FIN FIN!!!


    • Seolisiin

      10 vuotta riittää, nyt takaisin stadiin. Lohjalla pakko omistaa auto stadissa ei.

    • lojo

      Jos voit suinkin välttää, niin ei kannata.

    • Lohjalle

      Nyt viimeistään kannattaa muuttaa

    • tampio_takaapäin

      ei vaan pois sieltä

    • Anonyymi

      Mitään järkeä. Riihimäeltä saa asunnon puolet halvemmalla ja paremmat palvelut juna yhteys

    • Anonyymi

      Jos lapsiperhe,niin ei.Mainostaa itseään lapsiystävällisenä,mutta varhaiskasvatuksen osalta en voi tuota kyllä allekirjoittaa.Kokemus on ollut muuta.

      • Anonyymi

        Kävin kouluni Lohjalla ja päätin muuttaa pois heti kun armeija käyty. Koulutus siis toimi ja äly lisääntyi, en voi allekirjoittaa siis väitettäsi varhaiskasvatuksesta. Nyt jo 40 vuotta poissa,mutta tulen tänne naureskelemaan välillä mitä huuhaata tällä kertaa...


    • Anonyymi

      Ehkä mielummin Lohjalle kuin Vihtiin, jos terveydenhuoltoa tarvii joskus. Kuitenkin kannattaa pysyä kaukaa ns. seniorikerrostaloista, voi luoja että monen vuoden myynnin jälkeen pääsin pois. Ainankin kannattaa vältää Roution kalliomäentietä, ellet halua et sun roskat pengotaan, uhkaillaan lisäkaskuilla, kuunnellaan oventakana ym vanhusten aiheuttamaa vainoamista.

      • Anonyymi

        Tajuutkos miten huvittava oot? Mut fin kai sekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuutkos miten huvittava oot? Mut fin kai sekin.

        Te yksinäiset olette huvittavia dillejä!! Mä pyyhin teillä kaikilla Kekkurinkatua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te yksinäiset olette huvittavia dillejä!! Mä pyyhin teillä kaikilla Kekkurinkatua!

        Ihmetteletkös herra "Tosimies" ikinä miks kukaan suhtautuis suhun että smöö smöö susta tai pitäis sua harhaisena möyhöttäjänä?

        Tai pikemminkin: Onko tullut järki päähän ja sanonut miksi näin voisi olla? Onko suostunut tulee vai onko kenties jättänyt sut täysin, kun ei kestä sua?


    • Anonyymi

      Ei kannata, sillä pimeydestä kuuluu käsky: ”PIERASKAAA!!!”

    • Anonyymi

      Tervetuloa Lohjalle!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe