Kirjoittelu tällä palstalla

Rauhantuomari

Olen seurannut kirjoittelua tällä palstalla.
Minua kiinnostaa mikä saa ihmiset kirjoittamaan tänne.

Miksi te Jehovan todistajat kirjoittelette, onko tämä yksi tapa tehdä sananjulistustyötä.
Olen huomannut että kun kirjoitatte tänne niin monta hyökkää kimppuunne ja paskoo naamallenne. Mikä saa teidät siitä huolimatta jatkamaan.

Entä te jotka kirjoitatte kielteisesti Jehovan todistajista, tuleeko teille siitä hyvä olo vai vituttaako elämä niin paljon että on purettava paha olo johonkin. Mutta miksi juuri Jehovan todistajat kaikkien uskontojen joukosta.

12

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauteliini

      Lahko värvää jäsenensä ns rakkauspommituksella.
      Lahkojohto hakee tietoisesti heikossa tilassa olevia värvättävikseen.
      Floridassa ovat todistajat saaneet kysymyksen siltä osin, kun he esim. katsovat lehdistä kuolinilmoituksia ja käyvät kaupittelemaan vartiotornia perikunnalle, eivät vastanneet.
      Hautajaisten liepeillä kaupitellaan myös, ja sairaaloihin viedään vartiotonrit sinnekin.

      Mutta, kuten näet, he eivät keskustele, eivät perustele täällä opeistaan.
      Itse asiassa tämä foorumi on rivitodistajilta kielletty, joka tänne tulee, on ottanut jo ensi askeleensa ulos lahkosta.
      Täällä käy erityisiä lahkon mainosvaltuutettuja.

      • iestä

        Tyhmä ja lapsellinen vastaus, mnaatilta, tyylisi on jo tuttu, eikä niihin oikeastaan kannattaisi vastatakaan. Hänen ei ole hyvä olla, ellei saa joka päivä heittää lokaa todistajien niskaan. Ihmeellinen ihmistyyppi. Ei ainakaan hyvä ihminen toimi niin. Taakkaa päällensä keräävä.


      • voisuareppanaa
        iestä kirjoitti:

        Tyhmä ja lapsellinen vastaus, mnaatilta, tyylisi on jo tuttu, eikä niihin oikeastaan kannattaisi vastatakaan. Hänen ei ole hyvä olla, ellei saa joka päivä heittää lokaa todistajien niskaan. Ihmeellinen ihmistyyppi. Ei ainakaan hyvä ihminen toimi niin. Taakkaa päällensä keräävä.

        Niinkö kristallipallosi sanoo?
        Osta uus kristallipallo.Se on jo vanha ja harmaa. Et näe siitä mitään.


      • Tottamikätotta

        " Tyhmä ja lapsellinen vastau "
        -Meikäläinen on myös lukenut tuon Floridan jutun, totta se on.
        Se todistajilta kysyminen johtui siitä, kun kuolleen henkilön omainen koki, että hänestä oli tullut lahkon riistaa, ja kuollut oli tavallaan tullut lahkon kaupustelun keino, ja tämä sai pahastumaan, kysymykset aiheellisiksi.


      • Paipapum

        2 Sairaaloihin viedään vartiotornit sinnekin ;...
        höh , syksyllä olin meilahden syöpäkliikalla , kun vanhahko pariskunta jakoi lehtien koriin sen sen helluntaisaarnaajanaisen uusia kirjoja , sanoivat , kun kysyin , että pahat henget vainoovat saarnaajarouva Jalovaaraa .
        kun kysyin , ovatko siis oikeuden tuomarit niitä pahoja henkiä,kun lähti paiskunta sen täytisen kiireellä jonnekin ,
        Tarkoitan , että kyllä se touhu pyörii kaikissa piireissä , ei niitä Säätiöitä turhan takia perustella , saarnaajaisukkien ja Äitiköiden hotellit ja lentsikat ei oo halpaa kamaa ,


      • Junoskuinen

        Tarkoitat siis, että kuvaamasi henkilöt eivät toimineet ohjeistetusti, kuten vartiotorni ohjeistaa kirjallisin ohjein tuohon edellä Rauteliinin kertomaan.
        Kuten myös sitten kiikkiin jääneet vartiotorni neuvoo opetettavaksi painostamaan lapsensa jättämään jäätelörahansa lahkon kassaan, kun kerran on alkuun päästy.


    • Minua taas kiinnostaa, mikä saa ihmisen kirjoittamaan tänne ja kysymään miksi tänne kirjoitellaan.
      Tuleeko siitä hyvä olo vai vituttaako elämä niin paljon että on purettava paha olo johonkin.

      Tai eipä se oikeasti kyllä kiinnosta vähääkään.

    • kyllä.tympii

      Mua vituttaa oikeasti, on tehnyt sitä jo vuosia. Eniten se, että lahkon opit ovat valhetta eivätkä perustu mihinkään. Verioppi, karttamisoppi, sukupolvi ja 1914 ym. Koko vartiotornin oppikimara vituttaa, koska se on täyttä kusetusta.

      • mainosvaltuutettu

        Se hyvä on, kun on kusetettu, ei ole noussut päähän.


      • Valokirkastuukesätulossa

        Minua vituttaa tämä uusi sukupolvioppi ja nämä pedofiliatapaukset.

        Suurinta osaa jotka tänne kirjoittaa vituttaa joku asia tai yleensä kaikki Jehovan todistajissa ja oma elämäkin voi olla perseellään.

        Poikkeus on tietysti Jehovan todistajat jotka puolustavat täällä uskoaan.


      • Toiveitakin

        Todistajina esiintyvät ovat lahkon mainosvaltuutettuja, todistajia on kielletty tulemasta tälle foorumille.
        Sellainen todistaja joka kuitenkin tulee, on ottanut jo ensi askeleensa pois lahkosta


    • Kaikkia huuhaajuttuja kritisoidaan ja etenkin silloin kun ne perustuvat valheellisuuteen, joten miiksi juuri jehovantodistajuutta ruoditaan jehovantodistajuudelle varatussa osiossa, ei pitäisi olla ihmetyksen aihe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe