Miksi näin? Olen ymmärtänyt niin, että se täytyisi tilata, mutta meille tuli ilman tilaamista postilaatikkoon veikkauskortit.. Miten ihmeessä?
Veikkaus kortti tuli vaikkei tilattu
7
3386
Vastaukset
- Tästä_syystä
sun ao on arvioitu kontakti kelposeksi
- sieläselukee
No, sä oot rekannu ittes veikkauksen sivuilla, antanu tietoja itestäs. Tästä palkkioksi saa maksutta veikkauskortin postilaatikkoon, tämä sanotaan myös rekisteröinnin yhteydessä, mutta et lukenu ehtoja kovin tarkassti.
- Veikkauksen_pomo
https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/tiedotteet/yritys/2017/11/etuasiakkuus-uudistuu---sopimusehdot-saannot-ja-tietosuojaseloste-paivittyvat
Jos kortin väri on uusi tuossa syy. - Veikkauksen_pomo
Näköjään linkki ei ollut helposti likattava niin tässä tärkein osuus kopioituna
"Uudistunut Veikkaus-kortti
Lokakuusta alkaen otamme käyttöön uudistuneen Veikkaus-kortin. Turkoosilla, sirullisella Veikkaus-kortilla Etuasiakkaat saavat samat edut kuin aiemmin ja lisäksi kortista voi hyötyä myös uudella tavalla. Sirullinen Veikkaus-kortti mahdollistaa tunnistautumisen kuponkipelien (pl. totopelit) lisäksi myös käteisellä ja pankkikortilla peliautomaatteja pelatessa.
Uusia Veikkaus-kortteja jaetaan asiakkaille vaiheittain ja kaikki asiakkaat tulevat saamaan postitse kotiin uuden kortin automaattisesti viimeistään alkuvuonna 2018. Nykyinen Veikkaus-kortti toimii siihen asti, kunnes asiakas on saanut uuden kortin. Tällöin uusi Veikkaus-kortti korvaa vanhan kortin. Muut nykyiset tunnistautumistavat pysyvät ennallaan." - Jorma177777777777
Mulle se tuli vaikka suljin tilin 7 kuukautta sitten!🤔
- ahneenloppu
Löysi se veikkauskortti minutkin vaikken ole lupaukseni mukaisesti veikannut
sen jälkeen kun se n.40 löytyi suuren mainoskampanjan myötä !
Ihmeesti näyttää jäävän voittorahoja taskuun kun en osallistu mihinkään
veikkauspeliin.
Kokeilkaapas itsekin. - Anonyymi
0´
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990