Veikkaus kortti tuli vaikkei tilattu

Kysynpähänvaanettämiks

Miksi näin? Olen ymmärtänyt niin, että se täytyisi tilata, mutta meille tuli ilman tilaamista postilaatikkoon veikkauskortit.. Miten ihmeessä?

7

3871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä_syystä

sun ao on arvioitu kontakti kelposeksi

• sieläselukee

No, sä oot rekannu ittes veikkauksen sivuilla, antanu tietoja itestäs. Tästä palkkioksi saa maksutta veikkauskortin postilaatikkoon, tämä sanotaan myös rekisteröinnin yhteydessä, mutta et lukenu ehtoja kovin tarkassti.

• Veikkauksen_pomo

https://www.veikkaus.fi/fi/yritys#!/article/tiedotteet/yritys/2017/11/etuasiakkuus-uudistuu---sopimusehdot-saannot-ja-tietosuojaseloste-paivittyvat

Jos kortin väri on uusi tuossa syy.

• Veikkauksen_pomo

Näköjään linkki ei ollut helposti likattava niin tässä tärkein osuus kopioituna

"Uudistunut Veikkaus-kortti

Lokakuusta alkaen otamme käyttöön uudistuneen Veikkaus-kortin. Turkoosilla, sirullisella Veikkaus-kortilla Etuasiakkaat saavat samat edut kuin aiemmin ja lisäksi kortista voi hyötyä myös uudella tavalla. Sirullinen Veikkaus-kortti mahdollistaa tunnistautumisen kuponkipelien (pl. totopelit) lisäksi myös käteisellä ja pankkikortilla peliautomaatteja pelatessa.

Uusia Veikkaus-kortteja jaetaan asiakkaille vaiheittain ja kaikki asiakkaat tulevat saamaan postitse kotiin uuden kortin automaattisesti viimeistään alkuvuonna 2018. Nykyinen Veikkaus-kortti toimii siihen asti, kunnes asiakas on saanut uuden kortin. Tällöin uusi Veikkaus-kortti korvaa vanhan kortin. Muut nykyiset tunnistautumistavat pysyvät ennallaan."

• Jorma177777777777

Mulle se tuli vaikka suljin tilin 7 kuukautta sitten!🤔

• ahneenloppu

Löysi se veikkauskortti minutkin vaikken ole lupaukseni mukaisesti veikannut
      sen jälkeen kun se n.40 löytyi suuren mainoskampanjan myötä !

Ihmeesti näyttää jäävän voittorahoja taskuun kun en osallistu mihinkään
      veikkauspeliin.
      Kokeilkaapas itsekin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      185
      6671
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      153
      1905
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1628
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1350
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      50
      1101
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      1011
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      982
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      917
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      901
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      859
    Aihe