Mikä sua estää laittamasta

Jossaintoisaalla

Minulle muualla viestiä, mikä tunne?

38

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisinlaittaakyl

      Epävarmuus :/

      • minätiedänsen

        Nyt sinä valehtelet. Et ole oikeasti epävarma.


      • haluaisinlaittaakyl

        Oon mä vähän, sen verran ettei ole uskallusta laittaa muualla, vaikka melko varma olen, mut kuitenkin, joku pienen pieni pelko siellä on..


      • minätiedänsen

        Näyttäisi kyllä, ettei ole mitään pelkoa.


      • mitensesiltänäytää

        Ai kuinka niin?


      • minätiedänsen

        Kun olet noin varma kuitenkin.


    • KemiatKohtaako

      En ole saanut lupaa laittaa? Kun saan niin voin viestitellä, mutten ilman lupaasi.

    • niinmikäseon

      Ne asiat mitä viime kesänä minulle sanoit sun pihalla. Silloin periaatteessa sanoit, että minua et halua, vaikka sinun tilanne muuttuisi.

    • Tässäpänäitä

      Kohteliaisuus.
      Ajatus siitä että sinulla on kiireitä ja paljon hoidettavaa asiaa.
      Ehkä myös ajatus siitä että ei halua olla äärimmäisen rasittava tyrkky koko ajan.
      Ehkä se on sitä rakkautta.

    • vAikkahaluaisinkyllä

      Etten riitä, etten kelpaa...

      • niinminustaainakin

        Jospa oletkin ainoa joka riittää ja kelpaa..


    • Missämuuallamuka

      Etukäteishäpeä.

    • Alemmuus ja empatia ja riittämättömyys ja ujous ja vaivaantuneisuus ja velvollisuuden tunto ja pelko ja yksinäisyys.

    • Muunlisäks

      Säädyllisyys ja itsesuojelu.

    • EnTiedäKukaOlet

      Olen Huijari-Jesse :D En Kim Jong Un.

      • MiksiEtVoiOllaOikeaJesse

        Kerroppa se?


      • NoKunJesselle

        Aletaan Vittuilla ja Sitten Faija Teurastaa Kaikki.


    • niinkaisitten

      Olen jo nolannut itseni ja minua on kielletty tekemästä sitä enää..

    • Jokuvaaaaaaannn

      Jos oikeesti tarviit apua niin laitappa viestiä tulemaan.

    • Eijärkeä

      Se etten koskaan voisi olla kanssasi koska olen masentunut, ja tulen todennäköisesti saamaan toistuvia masennusjaksoja läpi elämäni. Masennusjaksot on todella vaikeita (en esimerkiksi pärjää omillani vaan joudun asumaan äidin luona), joten en voi seurustella kun saan niitä toistuvasti kuitenkin.

      • äitiauttaa

        Hyvä että saat apua äidiltäsi.


    • VarmuudenVuoksiVielä

      Ei ollut minulta tämäkään aloitus, M.

    • Epävarmuudenvuoksivielä

      No ihan varmuuden vuoksi..Mikäs onkaan sun aloitus?

    • viimeisellä_rannalla

      Ankara talvi. Joudun keskittymään sen yli selviytymiseen.

      Näenköhän edes pääsiäistä? Tosin en edes pidä siitä.

      Jos laitat itse jotain, vastaan ilomielin.

    • Vihaatminua

      1,5 vuotta sitten laitoin, oli virhe pyytää kahville mutta parin viestin jälkeen jätti vastaamatta

    • Nevöevö

      Varatulle?

    • Hänellevastaisin

      Ilkeys.

    • tämäpäsulletotuudella

      Estää? Ei mikään ja tiedät sen. Eikö tämä leikki ole meillä jo pitkään ollut. Toki varovainen täytyy olla etten jää uudestaan kiinni. Katsos kun kerran jo jäin. Sori se meni sun piikkiin. Olet sairas roikkuja joka rahaakin vailla. Kerronko tämän sulle totuudella? En taida tehdä. Mutta osaan varmistaa nyt ettei ole selän takana kun viestiä laitan sulle. Tunne on jännä ja mahtavaa. Pidän tästä leikistä ja jos tämä loppuu joskus tulee se tuomio sulle tulemaan todella ruma. Eihän mun tarvitse kuin hieman lisätä juttua susta mitä nyt haluat. Se muuten pelkää sitä ex:ki joten sekin hyvä kertoa kuinka sairas se on.

      • vaivooo

        Kardiopattiista


    • edefgrt

      Tuskin haluaa viestiä minulta enkä tiedä edes hänen numeroa varmuudella enkä mitään muutakaan enää hänestä.

    • olen__nainen

      Miesflunssa (pysyvä).

    • Enniintyhmäsentään

      Enemmänkin järki eikä tunne. Jos tunteita täytyy nimetä niin häpeä ja torjutuksi tuleminen.

    • näinsanoi

      Itse toivoi, ettei mielellään enään viestitellä.

      • sivuhutsulle

        Naimisissa oleva mies tuli järkiinsä ja jätti sivussa pitämänsä hutsun sivulle. Deal with it.


      • näinsanoi
        sivuhutsulle kirjoitti:

        Naimisissa oleva mies tuli järkiinsä ja jätti sivussa pitämänsä hutsun sivulle. Deal with it.

        Ei sinne päinkään, ja meni naiselle.


    • pahoillaniolen

      No tyhmiäkö kyselet vaimo esteenä ja alkaa tämä omatunto kolkutella jo liikaa. Joten vähemmän viestejä jos sulle sopii. Ei vain innosta enään.

    • DyingInside_

      Koska uskon että näin on sinulle parempi. Rakastan sinua mutta mun osalta kaikki on jo menetetty. Kai se on tarkoitettu näin. Pahoillani kaikesta.

      • Rakkaustärkeintä

        Rakkaus on tärkeintä mitä on. Älä luovuta, kannattaa kertoa tunteista rakkaallesi. Teistä tulee varmasti hyvä pari. Kaikkea hyvää teille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe