Se jäi kii profiilista-mieskaveri

Bitchfightsback

Tein näin: tein uuden treffiprofiilin, laitoin henkilöhakuun miesystäväni nikin, kas vain sama nikki löytyi, mutta paikkakuntana oli eri, kuin tuntemani ja hyvin harva voi keksiä tismalleen saman nikin koska siinä on myös eräs tietty numerosarja. uudella paikkaunnalla olevalla nikillä ei ollut mitään tietoja nikin ja iän ja paikkakunnan lisäksi.
Laitoin sitten vanhan treffiprofiilimme, jolla tapasimme, näkyviin taas, ja hakuun miehen nikki, ei löytynyt siis tätä samaa nikkiä toisella paikkakunnalla, koska...hänen on täytynyt estää minun alkuperäinen treffiprofiilini. Eipä mies arvannut, että olen itse epäluulo ja aviomiehen pettämä aiemmin.
Miksi tein näin? Koska hänen käytöksensä antoi ymmärtää, että jokin ei ollut kohdallaan, jokin muuttui ja siihen tuli pieni särö. Pidimme tiiviisti yhteyttä, mutta jokin ei vain ollut kohdillaan. Intuitioni oli oikea.
Pettäjäukko ja vielä vanhakin
MIKSI?

5

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pop98

      Jos miehesi kopioinut nikin joltakin toiselta.? Itse olen tenyt niin kun en keksinyt mitään hyvää uutta.
      Kovin hämärältä todistelusi kuulostaa, suorastaan jopa vainoharhaiselta..

    • Sama.kokemus

      Aivan oikein teit. Näitä riittää ja tietenkin he kieltää kaiken.Jos tekonsa itselleen paljastat profiili katoaa ja uusi tulee taas myöhemmin. Ei epärehellinen muutu koskaan. Ei ole mitään vainoharhaa. Monella tapaa voi pettäjän saada kiinni. Viisas suojaa itsensä.

    • RvaSalapoliisi

      10 pistettä saĺapoliisityöstä👍 Mä oon kans tarkka😆 Osaat pelata kuin miehet. Niin minäkin. Enää ei helpolla kuseteta. Potku perseeseen. Ei epärehellisellä mitään tee.
      Muakin yksi typpi yritti vedättää väärällä profiililla. Ai että oli hauskaa naureskella ett kuinka joku on noin kääpiö. Profiilikuvakin oli ihan vastakohta. Ilmeisesti toivoisi olevan sellainen.

      Varovaisuutta rakkaat sisaret ❤ aina pelatkaa samoin kun miehet!

    • Muaeimyöskäänkuseteta

      Mulla on suunnitteilla astetta kovemmat keinot. Mies itse tunnusti tehneensä deittiprofiilin. Siitä seurasi pikapano. Nyt mies vakuuttaa, ettei tee enää koskaan mitään väärää. Sovimme, että laitamme hänen työpuhelimeen seurannan päälle. Eipä arvas mitään, että hankin toisen seurantalaitteen ja piilotan autoon. Kyllä se ajan kanssa narahtaa, jos on narahtaakseen.

      • Katos-Peiliin

        Mikä on lopputuloksena? eroko? sitäkö toivot? vai se valta-taistelun voittos? vai joutumisesi syytteeseen.?
        eron myötä asias on huonommin ja jo nyt kerrotun perustella et taida olla ihan viisaskaan ja siitä syystä varmaan ukkos tekee mitä tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe