Tein ostoksen cdon verkkokaupasta. Maksoin laskun ajallaan. Minua alkoi karhuta eri yhtiö, että en ole maksanut. Ryhdyin selvittämään asiaa niitä karhuja lähettäneen yhtiön kanssa. Sieltä ilmoitettiin, että minun pitää maksaa heille ja itse selvittää cdon suuntaan. Näin toimin. CDON ei ole palauttanut minulle heille menneitä rahoja.
CDON asiakaspalvelu kyseli minulta monta kertaan erinäisiä asioita ja ilmoitti, että ei huolta rahat palautetaan. Ei ole näkynyt. Eikä enää ole asiakaspalvelu ollut yhteydessäkään, kun olen kysynyt, että kauanko kestää rahojen palautus?
Mikä avuksi?
CDON.COM laskujen maksu
4
1121
Vastaukset
- KerranKusivatSilmään
CDON asiakaspalvelusta ei voi puhua, aikanaan palveluna. Itse tilasin 4 tuotetta ja sain 3 - vika oli minun kun menin tilaamaan heiltä tuotteita. Tämä vika on helppo korjata, jatkossa en tilaa heiltä yhtään mitään ja kehoitan kaikkia tuttuja tekemään saman.
- Naulan__kantaan
Näin osuvia kommentteja en olekaan aikaisemmin kuullut tästä tv-sarjasta.
- Sellaista_ns_palvelua
Itse kerran erehdyin tilaamaan ko. puljusta, tuote tuli (viallisena) palautus homma tökki heti alkuun ja pelleily loppui kun alkoivat karhuta ajoissa jo kertaalleen maksettua tuotetta.
Laitoin vastauksena s-postin jossa liitteenä ko. laskun suoritustosite ja ilmoitin että jatkossa tallennan ja tulostan KAIKKI heidän kanssaan asioidut keskustelut mahdollisia oikeustoimia varten. Loppui karhut muttei koskaan tullut mitään viestiä ja asiasta jo reilu neljä vuotta. - Anonyymi
Mistä saan loppusaldon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950