Tein ostoksen cdon verkkokaupasta. Maksoin laskun ajallaan. Minua alkoi karhuta eri yhtiö, että en ole maksanut. Ryhdyin selvittämään asiaa niitä karhuja lähettäneen yhtiön kanssa. Sieltä ilmoitettiin, että minun pitää maksaa heille ja itse selvittää cdon suuntaan. Näin toimin. CDON ei ole palauttanut minulle heille menneitä rahoja.
CDON asiakaspalvelu kyseli minulta monta kertaan erinäisiä asioita ja ilmoitti, että ei huolta rahat palautetaan. Ei ole näkynyt. Eikä enää ole asiakaspalvelu ollut yhteydessäkään, kun olen kysynyt, että kauanko kestää rahojen palautus?
Mikä avuksi?
CDON.COM laskujen maksu
4
1045
Vastaukset
- KerranKusivatSilmään
CDON asiakaspalvelusta ei voi puhua, aikanaan palveluna. Itse tilasin 4 tuotetta ja sain 3 - vika oli minun kun menin tilaamaan heiltä tuotteita. Tämä vika on helppo korjata, jatkossa en tilaa heiltä yhtään mitään ja kehoitan kaikkia tuttuja tekemään saman.
- Naulan__kantaan
Näin osuvia kommentteja en olekaan aikaisemmin kuullut tästä tv-sarjasta.
- Sellaista_ns_palvelua
Itse kerran erehdyin tilaamaan ko. puljusta, tuote tuli (viallisena) palautus homma tökki heti alkuun ja pelleily loppui kun alkoivat karhuta ajoissa jo kertaalleen maksettua tuotetta.
Laitoin vastauksena s-postin jossa liitteenä ko. laskun suoritustosite ja ilmoitin että jatkossa tallennan ja tulostan KAIKKI heidän kanssaan asioidut keskustelut mahdollisia oikeustoimia varten. Loppui karhut muttei koskaan tullut mitään viestiä ja asiasta jo reilu neljä vuotta. - Anonyymi
Mistä saan loppusaldon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900