Sota vailla loppua? - Jehova vastaan Kristus

Lueskelin vanhaa Genovea Bible raamattua. Jeremian kirjan jossakin luvussa 27? 37? tms. Oli kertomus siitä kuinka Jehova TARTTUU MIEKKAAN voittaakseen meren syvyyksissä asustavan Lohikäärme pedon (Kristuksen). Tarkoitus on saattaa PUNAINEN aate voittoon esim. Pohjolassa eli Dan heimon alueilla.

Se merkitsee, että Jehova itse toimii antikristuksena ja vastustaa Kristikuntaa tietyillä alueilla.

Monet luulevat, että antikristuksen merkki on se, että hän tekee suuria ihmeitä kuten Jumala itse. Mutta jo Nostradamus tiesi, että Antikristus on sellainen, joka TARTTUU MIEKKAAN ja yrittää sen avulla karkoittaa Kristuksen. Hän mainitsi kaksi Antikristusta nimeltä: Napoleon, joka perusti kansallisarmeijat ja Hitlerin. Profeetta Hesekiel mainitsee myös Hitlerin teurastajan miekkana, jonka Jehova heittää maan päälle kaksi tai kolme kertaa. Ja tarkoitus on tuhota sekä jumalattomia että vanhurskaita.

Antikristuksen vastustaminen on vaikeaa, koska kaikki luulevat että tarvitaan suuria ihmeitä tms. Tosiasiassa Antikristus on sellainen, joka TARTTUU MIEKKAAN.

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä sota on jälleen menossa ja siitä puhutaan jo kauan tuhansia vuosia sitten kirjoitetussa Profeetta Eenockin kirjassa. Tuossa kirjassa kerrotaan kuinka ns. VALITUT eli esim. Kolossan esikois eläinkunta alkaa yrittää ottaa selville maan syvyyksien ihmeitä ja taikakeinoja. Ja myös pyrkivät VALITUT tuhoamaan Tuhatvuotisen valtakunnan Kuninkaat, Mahtavat ja Pyhien leirin eli Kristuksen valitsemat kuninkaat pyritään tuhoamaan ja tuhatvuotinen valtakunta perumaan.

      Tämä sota jatkuu Eenokin kirjan mukaan kauan ja on todella inhottavaa.

      Voidaan kysyä mikä on sodan tarkoitus. Jehova ainakin tahtoo tehdä Pohjolasta PUNAISEN ja tuhota Kristuksen Lohikäärmeenä tuolla alueella.

    • Kaikessa on kysymys vuoden 1948 tapahtumista. Silloin Israel pääsi palaamaan omille kotikonnuilleen. Ja tuon tapahtuman johdosta päätettiin tuhota TÄMÄ päivä ja SE päivä eli vuodet 2000-3000 jKr ja 3000-4000 jKr. Sen Jehova tekee VALITTUJENSA avulla. Tästä kerrotaan mm. Eenockin kirjassa.

      Noiden päivien perusperiaatteet tahdotaan luoda uusiksi ja niin esim. Jeesus joutuu pakenemaan Islamin huomaan Profeetta Isaksi ja myöhemmin vielä ehkä Intian huomaan Vyasadevaksi. Jehova on valinnut sen, että hän tekee noista kahdesta päivästä eli 2000 vuodesta lopun ja niiden tilalle asetetaan HÄVITYKSEN KAUHISTUS.

      Nämä asiat käyvät yhä selvemmiksi kun Jeshua ilmoitti vuonna 1998 että Joh. 16:25 alkaa nyt toteutua. Jeshua paljastaa vertauskuvat ja alkaa kertoa avoimesti siitä millainen Jehova on.

      Jotta ymmärtäisit mitä kirjoitan sinun tulee tietää seuraavat seikat:

      1. KJV Kolossalaiskirje kertoo valituista, jotka ovat luultavasti Venäläiset sillä myös Andreaan marttyyrio viittaa siihen.
      2. Tulee tuntea uudet aikalaskelmat ja niiden alkuna on se, että yksi aika on 490 vuotta ja jokaiselle ajalle on oma asiansa.
      3. Tulee kuunnella audiobook The Book of Enoch.

      Lyhyesti: JEHOVAN JA KRISTUKSEN VÄLILLÄ ON VÄHINTÄÄKIN SYMBOLINEN SOTA, JOSSA KUMPIKIN OSAPUOLI UHRAA HEIKKOJA KANNATTAJIAAN PAETEN ITSE AINA UUTEEN JA UUTEEN OLOMUOTOON. Tälle sodalle ei näy loppua ehkä jopa 10 000 vuoteen ainakaan.
      NÄISTÄ ASIOISTA ALETAAN PUHUA AVOIMESTI JOHANNES 16:25 TAKIA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe