pettynyt ja hyväksikäytetty

1ikr

DNA operaattorin toiminta yllätti on todella törkeä ja ei suomalaiseen oikeus tajuun istuva yritys käyttää huonosti suomea puhuvia asiakas palvelu ihmisiä jolloin tulee vääriä tulkintoja josta joutuu kärsimään kuluttaja itse tuli 500e ylimääräinen lasku en syytä ihmisiä jotka yrittävät tehdä työnsä vaan syytän DNA porsas porukkaa jotka eivät vaivaudu kouluttamaan henkilökuntaa todella suuri pettymys ei koskaanDNATA

4

748

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen.Elisaan

Elisa on kallis mutta useimmin toimiva operaattori. Siihen aikaan kun PC:n hankin Sonera oli vielä luotettavin. Olisin luopunut Teliasta aikasemmin, mut ne svenskaketkut eivät tietenkään ilmoittaneet että sopimusaika on jo kulunut loppuun.

Tuhannet roskapostiviestit loppuivat siihen kun Elisa avattiin. S-24 viesteissä se kuvaklikkailu loppui kans, ellen nyt ihan kymmeniä viestejä peräkkäin lähettele.

• Työkaveri kertoi,että hänellä myös ollut suuria vaikeuksia dna:n kanssa. Sanoi että s.postiviestintä dna:lle varminta kun voi jälkikäteen todistaa mistä on sovittu,puhelimitse ei kuulemma mikään pidä paikkaansa. Itse olin tele finlandin tyytyväinen asiakas,nykyään telian vähemmän tyytyväinen (ja kohta entinen) asiakas. Telian aikana on nyt vuoden sisällä kolme kertaa nostettu liittymän hintaa. Syy:telia nostaa vanhojen tele finlandin asiakkaiden liittymähinnat omien kalliiden liittymien tasalle. Asiakaspalvelu ei toimi,jonottaa saa ikuisuuden. Nyt kun vielä tietäisi mistä saisi suht edullisen liittymän...

• Valehtelun-uhri

DNA:lta soittaa aina joku keskenkasvuinen, ainakin äänestä päätellen ja tarjoaa jotain lisäetua. Joka soiton jälkeen kuukausimaksu nousee, vaikka soittaja väittää aivan muuta.

• Anonyymi

Sama täällä ei ikinä DNA-ta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68