Ylen radiouutisten mukaan Ruotsin vihreät eli Ympäristöpuolue on jäämässä Ruotsissa vaadittavan 4%:n kannatusrajan alle, mikä tarkoittaisi että puolue tippuisi ulos parlamentista kokonaan! Kahdessa viimeisimmässä Ruotsin tv:n tekemässä vaalimittauksessa Ympäristöpuolue on jäänyt 4%:n kannatusrajan alle, ja nyt viimeksi kannatus oli 3,8%.
Pidetään peukkuja että se pysyisi myös vaalipäivänä noissa lukemissa!
Ruotsin vihreät putoamassa parlamentista kokonaan!
8
197
Vastaukset 8
- qåaäzm
Ihanaa Ruotsi, ihanaa. Sielläkin järki palailee pätkittäin.
- aivanoikein22
Roskapuolueet kuuluu pudota.
- demareihinkos
Kamalaa, mihin puolueisiin islamistit nyt solauttautuu, pakenevat kuin rotat laivasta.
- sdfsdfsdssssdfsdf
Ei ollenkaan ihme.
Miljöpartiet backar hela 0,5 procentenheter och landar på 3,8 procent. Glädjande för de allra flesta som insett vilken skada Mp åsamkat Sverige och svenska skattebetalare med sin politik. - fhgghh
Suomen on ehdottomasti seurattava Ruotsin jalanjälkiä tässä puolue asiassa ei muussa.
Totta puhut. Suomessa ei ole kynnystä mutta viher-SKDL:n tuhoja rajoittaisi jo kymmenenkin prosenttiyksikön pudotus kannatuksessa
- viher-aaltokin-pois
Karkausvuoden 1984 aprillipäivänä syntynyt Touko Juhani Aalto porukoineen soveltuisi erinomaisesti jätettäväksi pois Arkadianmäeltä.
- turhapuolue
Viherpipertäjät joutaakin pudota pois !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541