Ylen radiouutisten mukaan Ruotsin vihreät eli Ympäristöpuolue on jäämässä Ruotsissa vaadittavan 4%:n kannatusrajan alle, mikä tarkoittaisi että puolue tippuisi ulos parlamentista kokonaan! Kahdessa viimeisimmässä Ruotsin tv:n tekemässä vaalimittauksessa Ympäristöpuolue on jäänyt 4%:n kannatusrajan alle, ja nyt viimeksi kannatus oli 3,8%.
Pidetään peukkuja että se pysyisi myös vaalipäivänä noissa lukemissa!
Ruotsin vihreät putoamassa parlamentista kokonaan!
8
163
Vastaukset
- qåaäzm
Ihanaa Ruotsi, ihanaa. Sielläkin järki palailee pätkittäin.
- aivanoikein22
Roskapuolueet kuuluu pudota.
- demareihinkos
Kamalaa, mihin puolueisiin islamistit nyt solauttautuu, pakenevat kuin rotat laivasta.
- sdfsdfsdssssdfsdf
Ei ollenkaan ihme.
Miljöpartiet backar hela 0,5 procentenheter och landar på 3,8 procent. Glädjande för de allra flesta som insett vilken skada Mp åsamkat Sverige och svenska skattebetalare med sin politik. - fhgghh
Suomen on ehdottomasti seurattava Ruotsin jalanjälkiä tässä puolue asiassa ei muussa.
Totta puhut. Suomessa ei ole kynnystä mutta viher-SKDL:n tuhoja rajoittaisi jo kymmenenkin prosenttiyksikön pudotus kannatuksessa
- viher-aaltokin-pois
Karkausvuoden 1984 aprillipäivänä syntynyt Touko Juhani Aalto porukoineen soveltuisi erinomaisesti jätettäväksi pois Arkadianmäeltä.
- turhapuolue
Viherpipertäjät joutaakin pudota pois !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152246
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1722202- 1051077
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢116950Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah169876Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46867Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35816Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30766- 131755
- 43724