Mikä mielestäsi tanssipaikalla pilaa tunnelmaa? Humalaiset, jotka antavat"ohjeita" artisteille tai huutelevat isoon ääneen biisitoiveitaan? Tai laitamyötäisessä olevat naisihmiset, jotka pyrkivät liimautumaan joko tanssikorokkeeseen tai tanssittajaansa? Mikä on ollut pahin tilanne? Miten ovat artistit suhtautuneet häiriköihin?
ärsyttävin tekijä?
51
2996
Vastaukset
- hyacinth
kaikki edellä mainitsemasi asiat vaikuttavat tunnelmaan viilentävästi. Virkaintoiset järjestysmiehet ovat myös joskus onnistuneet latistamaan tunnelmaa. En voi yleistää, mutta humalaiset naiset ovat arveluttavia... Voivat oikeasti käydä käsiksi. Erästä tuttavaa mustasukkaisuuskohtauksen sumentama naishenkilö löi nyrkillä päähän. Seurauksena aivotärähdys. Onhan näitä... Innokkaat huitojat pilaavat kuuntelu/katselunautinnon, samoin korvaan täysiä veisaava yleisöedustaja... Esa Pulliaista lainatakseni "älä vielä jätä leipätyötäsi"...
Inhottavinta mitä olen ollut todistamassa artistia kohtaan tapahtuneesta, oli se, että kohtuullisessa laitamyötäisessä ollut naishenkilö ilmeisesti vahingossa kaatoi jotain juomaa kitaristin laitteisiin... Vaikka häntä oli jo juomien tuomisesta siihen varoitettu kitaristin taholta. Voisin sanoa, että kitaristi veti pultit aiheesta.
Aina sattuu ja tapahtuu tansseissa... - jivejalka
Olin T.Kansan keikalla ja siinä lavan edessä oli pari miestä, jotka olivat aika huomattavassa kännissä. Toinen niistä söi siinä jotain grillimakkaraa, mutat ei jaksanut syödä sitä kaikkea, vaan heitti sen siihen keskelle tanssiparkettia ja alkoi hörppimään takumatistaan viinaa. tässä vaiheessa Tapsa hermostui ( ja syystäkin) ja kesken biisi ärjäisi näille miehille ,että : " Jos ette pian lähde siitä sen pullon kanssa niin sitten lähetetään! " miehet lähtivät mutisten matkoihinsa.
Mielestäni Tapsa toimi tuossa tilanteessa aivan oikein. miehet häiritsivät paitsi Tapsaa ja bändiä , niin myös yleisöä.
Kaikilla artisteilla ei vaan välttämättä ole kanttia toimia vastaavissa tilanteissa samallalailla. - Yskös
Kun jollain on merkkipäivä, niin kerjätään ensin bändiä soittamaan 'paljon onnea vaan'
ja sitten 1000 ihmistä taputtaa täysin tuntemattomalle päivänsankarille???
Voi perse? - moiski
Juuri noi häiriköt ja edestakaisin ravaajat.
Mun mielestä se on kans aika ärsyttävää, kun on siinä lavan edessä katselemassa ja kuuntelemassa jonkun suosikkiartistoinsa/bändinsä esiintymistä, niin tanssijat tuppaa ihan väkisin päälle.
Olen katsellut ,että monet oikein tähtäävät ,että varmaan osuvat johonkin lavanedessä olevaan ihmiseen. mieluusti he nostavat vielä kyynärpäitä vähän ylemmäs ,niin varmaan se tärähtää hyvässälykyssä päin pläsiä.- Tanssija
Tanssit on tanssit.
Kyllä ne lavan edessä tonottajat voisivat mennä jonnekin muualle pällistelemään, jotta tanssiva porukka mahtuu joraamaan.
Konsertit on erikseen ja tanssit erikseen.
Ja kun on pääsylipun kerran maksanut, niin silloin on oltava koko tanssiparketti käytössä. - sivusta seurannut
Tanssija kirjoitti:
Tanssit on tanssit.
Kyllä ne lavan edessä tonottajat voisivat mennä jonnekin muualle pällistelemään, jotta tanssiva porukka mahtuu joraamaan.
Ja kun on pääsylipun kerran maksanut, niin silloin on oltava koko tanssiparketti käytössä.Kyllä tanssijoille on tarpeeksi tilaa mutta kun pitää ihan tahallaan tulla tuuppimaan.
Samalla lailla mekin olemme lipun maksaneet ja saamme joko kuunnella tai sitten tanssia .
Tuollaiset kuin sinä ei sitä asiaa päätä.
Mene yksinäs tanssimaan jonnekkin.
Toiset ihmiset pitää myös ottaa huomioon eikä aina tuijottaa vaan itseään.
Mene lentokentälle siellä on sulle tilaa jos et muuten sovi. - hyacinth
Tanssija kirjoitti:
Tanssit on tanssit.
Ja kun on pääsylipun kerran maksanut, niin silloin on oltava koko tanssiparketti käytössä.Saman verran ne lavan edessä olijat ovat siitä lipusta maksaneet. Ei siellä tanssipaikoilla mitään kieltoa ole, etteikö siinä lavan edessä saisi olla. Ja yleensä suurimmassa osassa paikkoja on ihan sovussa mahduttu olemaan... Joskus vain tuntuu, että vaikka tilaa olisi tanssia väljemmästi niin silti "ajetaan" päälle.
- mä vaan
Tanssija kirjoitti:
Tanssit on tanssit.
Ja kun on pääsylipun kerran maksanut, niin silloin on oltava koko tanssiparketti käytössä.Tyypillinen jivejalka.Veikkaisin,että kuulut juuri siihen jengiin,joka käy aukomassa bändeille turpaansa,kun ei tule joka setillä sitä laatua,minkä neiti on juuri tanssikursilla opetellut.Siellä lavoilla käy ihmisiä myös KUUNTELEMASSA musiikkia.Suosittelen nimettömien bändien keikoilla käyntiä,siellä ei näitä lavan edessä seisoskelijoita juurikaan ole.Onks sulla muuten semmoinen kiva tanssi.net pinssi?
- heh:)
mä vaan kirjoitti:
Tyypillinen jivejalka.Veikkaisin,että kuulut juuri siihen jengiin,joka käy aukomassa bändeille turpaansa,kun ei tule joka setillä sitä laatua,minkä neiti on juuri tanssikursilla opetellut.Siellä lavoilla käy ihmisiä myös KUUNTELEMASSA musiikkia.Suosittelen nimettömien bändien keikoilla käyntiä,siellä ei näitä lavan edessä seisoskelijoita juurikaan ole.Onks sulla muuten semmoinen kiva tanssi.net pinssi?
hihiiii...toi oli just sopivasti sanottu...aina ne on valittamassa että ei tullut sitä ja sitä,ja liian vähän jotain!!!sitten ne yrittää hyppiä siellä keskellä lattiaa...se on ihan hienon näköstä jos sen osaa!!!=)
- typykkä
mä vaan kirjoitti:
Tyypillinen jivejalka.Veikkaisin,että kuulut juuri siihen jengiin,joka käy aukomassa bändeille turpaansa,kun ei tule joka setillä sitä laatua,minkä neiti on juuri tanssikursilla opetellut.Siellä lavoilla käy ihmisiä myös KUUNTELEMASSA musiikkia.Suosittelen nimettömien bändien keikoilla käyntiä,siellä ei näitä lavan edessä seisoskelijoita juurikaan ole.Onks sulla muuten semmoinen kiva tanssi.net pinssi?
Hyvin sanottu ! :)
Minä en kuulu muusikoihin, enkä tanssijoihin, vaan olen niitä, jotka käyvät kuuntelemassa suosikkiesiintyjiään tanssipaikoilla.
Kun olen käynyt lukemassa juttuja, sekä "muusikoiden.netissä", että "tanssi.netissä" , niin kyllä mun sympatiani on täysin muusikoiden puolella. (Tsemppiä. Yrittäkää kestää niitä hankalampia turakaisiakin.)
Kuinkakohan muuten on mahdollista ,että jotkut "turakaiset " jaksavat valittaa ja märistä miltein joka asiasta?
Ärsyttää jo mm. se iänikuinen liian kovista volyymeista jauhaminen siellä "tanssi-.netissäkin". Ei ihme sitten ,että jotain muusikoita v....ttaa ,kun joutuvat työssään kuuntelemaan toisten urputusta milloin mistäkin.
Ei minkäänlaista toisten ammattitaidon ja työrauhan kunnioittamista.
Sitäpaitsi sopu sijaa antaa. Kyllä siihen lavaneteen mahtuu myös sitä porukkaa kuuntelemaan ilman ,että tanssijoiden täytyy heitä siinä tahallaan töniä ja yrittää omia koko parkettia itselleen. Ei se ,että on ostanut pääsylipun ja tanssii tarkoita sitä ,että saa tehdä mitä haluaa toisista piittaamatta. - mä vaan
typykkä kirjoitti:
Minä en kuulu muusikoihin, enkä tanssijoihin, vaan olen niitä, jotka käyvät kuuntelemassa suosikkiesiintyjiään tanssipaikoilla.
Kun olen käynyt lukemassa juttuja, sekä "muusikoiden.netissä", että "tanssi.netissä" , niin kyllä mun sympatiani on täysin muusikoiden puolella. (Tsemppiä. Yrittäkää kestää niitä hankalampia turakaisiakin.)
Kuinkakohan muuten on mahdollista ,että jotkut "turakaiset " jaksavat valittaa ja märistä miltein joka asiasta?
Ärsyttää jo mm. se iänikuinen liian kovista volyymeista jauhaminen siellä "tanssi-.netissäkin". Ei ihme sitten ,että jotain muusikoita v....ttaa ,kun joutuvat työssään kuuntelemaan toisten urputusta milloin mistäkin.
Sitäpaitsi sopu sijaa antaa. Kyllä siihen lavaneteen mahtuu myös sitä porukkaa kuuntelemaan ilman ,että tanssijoiden täytyy heitä siinä tahallaan töniä ja yrittää omia koko parkettia itselleen. Ei se ,että on ostanut pääsylipun ja tanssii tarkoita sitä ,että saa tehdä mitä haluaa toisista piittaamatta.Tack!Millä nicillä liikenteessä m.netissä?
- typykkä
mä vaan kirjoitti:
Tack!Millä nicillä liikenteessä m.netissä?
Nim.merk."pippuri" sinne kirjoittelen. Enimmäkseen kuitenkin vaan lueskelen niitä juttuja . Mielenkiintoista luettavaa :)
Tanssija kirjoitti:
Tanssit on tanssit.
Ja kun on pääsylipun kerran maksanut, niin silloin on oltava koko tanssiparketti käytössä.Tanssijoita varmaan häiritsee ja harmittaa sekin ,kun esiintymislava vie niin suuren tilan siitä tansiparketista.
Ihme kun jivejalat ole vielä ehdottaneet ,että esiintyjät laitettaisiin pihalle soittamaan ja laulamaan, niin saataisiin tanssilattialle taas muutama neliö lisää hyvää tanssitilaa, että voi sitten kyynärpäät leveellä mennä vääntää sitä tangoa tms.- Jarkki
typykkä kirjoitti:
Nim.merk."pippuri" sinne kirjoittelen. Enimmäkseen kuitenkin vaan lueskelen niitä juttuja . Mielenkiintoista luettavaa :)
Valitetttavasti on vaan hieman hyytynyt se meininki (ne parhaat väännöt on jo vanhempien jäsenten kanssa väännetty niin moneen kertaan),mutta kyllä sieltä ihan mielenkiintoisia keskusteluja bongaa vieläkin.Kannattaa tutkia myös niitä vanhempia ketjuja,sieltä löytyy aika mukavia tarinoita.Ja siellähän ketjun saa nostettua ylös,toisin kuin täällä.Vaikka siellä pyörii paljon myös harrastelijoita,löytyy sieltä myös paljon tämän maan kärkimuusikoita.
- loiro
Jarkki kirjoitti:
Valitetttavasti on vaan hieman hyytynyt se meininki (ne parhaat väännöt on jo vanhempien jäsenten kanssa väännetty niin moneen kertaan),mutta kyllä sieltä ihan mielenkiintoisia keskusteluja bongaa vieläkin.Kannattaa tutkia myös niitä vanhempia ketjuja,sieltä löytyy aika mukavia tarinoita.Ja siellähän ketjun saa nostettua ylös,toisin kuin täällä.Vaikka siellä pyörii paljon myös harrastelijoita,löytyy sieltä myös paljon tämän maan kärkimuusikoita.
Mä olen myöskin käynyt lukemassa muusikoiden netissä niitä juttuja.
Tanssimusiikki- osastolla on just ne parhaat jutu, vaikkakin sielläkin on kyllä juttujen kiinnostavuus laskenut jonkin verran. Yhteen aikaan siellä oli tosi hyviä juttuja. Esim."Irti humpasta" -tyypin jutut. - fghj
loiro kirjoitti:
Mä olen myöskin käynyt lukemassa muusikoiden netissä niitä juttuja.
Tanssimusiikki- osastolla on just ne parhaat jutu, vaikkakin sielläkin on kyllä juttujen kiinnostavuus laskenut jonkin verran. Yhteen aikaan siellä oli tosi hyviä juttuja. Esim."Irti humpasta" -tyypin jutut.I.H on niitä harvoja sitkeitä sissejä jotka jaksoi myrkyttää Tapsun taustalla muistaakseni jopa pari vuotta.Hieman erillaista perspektiiviä asioihin,kuin tämän palstan "mäsainsiltänimmarinjasehymyilimullejotenseonmahtatavateoottevaankateellisiasille"-jengille
- HIH !
fghj kirjoitti:
I.H on niitä harvoja sitkeitä sissejä jotka jaksoi myrkyttää Tapsun taustalla muistaakseni jopa pari vuotta.Hieman erillaista perspektiiviä asioihin,kuin tämän palstan "mäsainsiltänimmarinjasehymyilimullejotenseonmahtatavateoottevaankateellisiasille"-jengille
Niimpä :)
Ne "Kansakoulu"- jutut siellä MN:ssä ovat kyllä mainioita. - musica
fghj kirjoitti:
I.H on niitä harvoja sitkeitä sissejä jotka jaksoi myrkyttää Tapsun taustalla muistaakseni jopa pari vuotta.Hieman erillaista perspektiiviä asioihin,kuin tämän palstan "mäsainsiltänimmarinjasehymyilimullejotenseonmahtatavateoottevaankateellisiasille"-jengille
Yhdessä lehdessä luki T. Kansasta näin :
Musikaalisuutensa ansiosta tällä arvostetulla laulajalla on aina ollut takanaan huippubändejä.
Kansa johtaa mielellään yhtyeitään, jotka joutuvat koville lukiessaan yhtäaikaa nuottilappuja ja tempperamenttista solistia.
Parhaiten kyydissä pysyykin omista taidoistaan varma ja reagointikykyinen muusikko. - minä vain
musica kirjoitti:
Yhdessä lehdessä luki T. Kansasta näin :
Musikaalisuutensa ansiosta tällä arvostetulla laulajalla on aina ollut takanaan huippubändejä.
Kansa johtaa mielellään yhtyeitään, jotka joutuvat koville lukiessaan yhtäaikaa nuottilappuja ja tempperamenttista solistia.
Parhaiten kyydissä pysyykin omista taidoistaan varma ja reagointikykyinen muusikko.Silloin harvoin,kun ralleista löytyy laput,niin niitä ei vaan valitettavasti ehdi kaivaa esille.Ja jos ehtiikin,niin artisti menee takuuvarmasti omia polkujaan sen kummemmin arreista välittämättä.Tapsan bändissä on kyllä aina ollut "kovat jätkät" soittamassa,mutta niin kovia ei tällä planeetalla olekkaan,jotka kristusta miellyttäisi.Ihan ok laulaja,mutta aika mahdoton työkaveri.Lippiksen kohotus teille arvon kolleegat,jotka touhua jaksatte.Näillä liksoilla ei kyllä jaksais moista...
- juu-u
minä vain kirjoitti:
Silloin harvoin,kun ralleista löytyy laput,niin niitä ei vaan valitettavasti ehdi kaivaa esille.Ja jos ehtiikin,niin artisti menee takuuvarmasti omia polkujaan sen kummemmin arreista välittämättä.Tapsan bändissä on kyllä aina ollut "kovat jätkät" soittamassa,mutta niin kovia ei tällä planeetalla olekkaan,jotka kristusta miellyttäisi.Ihan ok laulaja,mutta aika mahdoton työkaveri.Lippiksen kohotus teille arvon kolleegat,jotka touhua jaksatte.Näillä liksoilla ei kyllä jaksais moista...
Kyllä siinä Tapsan taustalla soittamisessa kuitenkin sitten joku houkuttaa, kun hän aina saa niin hyviä soittajia bändeihinsä. Ehkä muusikot haluavat haasteita ja jotain sellaista, mitä voi sitten lapsenlapsillekkin kertoa.(Ei ole varmastikkaan kovin yksitoikkoista Tapsan bändissä soittajan elämä) Kyllä Tapsan koulussa varmasti myös jotain uutta oppiikin.Esim. Uusia biisejä.
- Kikka
minä vain kirjoitti:
Silloin harvoin,kun ralleista löytyy laput,niin niitä ei vaan valitettavasti ehdi kaivaa esille.Ja jos ehtiikin,niin artisti menee takuuvarmasti omia polkujaan sen kummemmin arreista välittämättä.Tapsan bändissä on kyllä aina ollut "kovat jätkät" soittamassa,mutta niin kovia ei tällä planeetalla olekkaan,jotka kristusta miellyttäisi.Ihan ok laulaja,mutta aika mahdoton työkaveri.Lippiksen kohotus teille arvon kolleegat,jotka touhua jaksatte.Näillä liksoilla ei kyllä jaksais moista...
Mä ajattelisin tuon asian niin, että solistin täytyy olla jämäkkä ja vaativa, jotta sillä oisi auktriteettia bändissä. Vähän sama juttu, kuin jääkiekossa: Jämäkimmät valmentajat saavat parhaita tuloksia aikaiseksi mm.Hannu Jortikka. Ei hänkään ehkä niitä pidetyimpiä valmentajia ole pelaajien keskuudessa, mutta tulosta syntyy.
- Miia
minä vain kirjoitti:
Huvittaa , kun muusikot sanoo Tapsaa "Kristukseksi" :)
- Miia
Miia kirjoitti:
Huvittaa , kun muusikot sanoo Tapsaa "Kristukseksi" :)
Kirkalta kysyttiin jossain haastattelussa, että mitä mieltä hän on Tapani Kansasta?
Kirka vastasi, että:" Tapsa on laulajana loistava, mutta persoonan aivan mahdoton." - jopajooo
typykkä kirjoitti:
Sitäpaitsi sopu sijaa antaa. Kyllä siihen lavaneteen mahtuu myös sitä porukkaa kuuntelemaan ilman ,että tanssijoiden täytyy heitä siinä tahallaan töniä ja yrittää omia koko parkettia itselleen. Ei se ,että on ostanut pääsylipun ja tanssii tarkoita sitä ,että saa tehdä mitä haluaa toisista piittaamatta.Muusikoiden netistä olet todella käynyt oppisi opiskelemassa?
Siellä joka toinen viljelee sanaa "turakainen" kun yritetään olla niin ammattilaista, että?
Ääliöt käyttävät ko. ilmaisua, ei oikeat ammattimuusikot.
Oikeat pelimiehet/-naiset eivät sorru moiseen latteuteen. - typykkä
jopajooo kirjoitti:
Muusikoiden netistä olet todella käynyt oppisi opiskelemassa?
Siellä joka toinen viljelee sanaa "turakainen" kun yritetään olla niin ammattilaista, että?
Ääliöt käyttävät ko. ilmaisua, ei oikeat ammattimuusikot.
Oikeat pelimiehet/-naiset eivät sorru moiseen latteuteen.Mitä olen niitä joidenkin tanssijoiden ruikuutuksia tanssi.netistäkin lukenut, niin kyllä se "turakainen" on mun mielestä ihan osuva nimitys heille.
Kun siellä muusikoiden.netissä on esim. sellaisia soittajia, jotka ovat säestäneet mm. T.Kansaa ja muita tunnettuja laulajia , niin kyllä niiden on soittajaen täytyy olla oikein ammattimuusikkoja, ei mitään pilipali veikkoja. - Hohhoijakkaa
typykkä kirjoitti:
Mitä olen niitä joidenkin tanssijoiden ruikuutuksia tanssi.netistäkin lukenut, niin kyllä se "turakainen" on mun mielestä ihan osuva nimitys heille.
Kun siellä muusikoiden.netissä on esim. sellaisia soittajia, jotka ovat säestäneet mm. T.Kansaa ja muita tunnettuja laulajia , niin kyllä niiden on soittajaen täytyy olla oikein ammattimuusikkoja, ei mitään pilipali veikkoja.vielä uskot niitä???
Siellä on kaikki säestänyt vaikka ketä?!
Tajuutko sinä, että ei sinne kirjoittele kukaan oikea muusikko.
Siellä täysin soittotaidottomat esiintyy kovina ammattilaisina.
Taidat olla aika helposti höynäytettävissä? :) - typykkä
Hohhoijakkaa kirjoitti:
vielä uskot niitä???
Taidat olla aika helposti höynäytettävissä? :)Voi olla ,että olen helposti höynäytettävissä, mutta mielestäni ne muusikot siellä vaikuttaa kyllä ammattitaitoisilta. Tuskin ne ihan omasta päästään niitä juttuja siellä keksii.
Ei niin vilkasta mielikuvitusta ole kellään. - kiipparisti
Hohhoijakkaa kirjoitti:
vielä uskot niitä???
Taidat olla aika helposti höynäytettävissä? :)Hoho!Vaikka siellä pyörii myös amatöörejä,niin aika hyvä kattaus löytyy tämän maan kärkimuusikoista (nimiä/nimimerkkejä en luonnollisesti voi paljastaa)ihan sieltä vakiokirjoittelijoiden joukosta.Ja mitä tulee tohon turakais-nimitykseen,ni kyllä sitä käyttää myös ihan oikeat ammattilaisetkin näiden semi-pro muusikoiden lisäksi.
- sama
typykkä kirjoitti:
Voi olla ,että olen helposti höynäytettävissä, mutta mielestäni ne muusikot siellä vaikuttaa kyllä ammattitaitoisilta. Tuskin ne ihan omasta päästään niitä juttuja siellä keksii.
Ei niin vilkasta mielikuvitusta ole kellään.se ei kummoista kuvitusta vaadi, kun keksii juttuja.
Aivan takulla siellä ei ole oikeita ammattimuusikoita.
Siellä on kyllä joskus jossain rupisessa triossa kolanneita alkoholisoituneita kehäraakkeja, jotka purkavat katkerina omaa kohtaloaan ja varmasti ovat joskus myös tavanneet nimiartisteja, mutta jutut on juttuja.
Jos minä olisin ammattimuusikko niin en näe mitään syytä miksi minä kirjoittelisin muusikoiden netissä.
Suurimman metelin siellä pitävät kitaraa kädessä pitäneet pitkätukat.
Kyllä oikeilla ammattimuusikoilla on ihan omat ympyränsä ja fooruminsa missä vaihtaa kuulumisiaan. - kiipparisti
typykkä kirjoitti:
Mitä olen niitä joidenkin tanssijoiden ruikuutuksia tanssi.netistäkin lukenut, niin kyllä se "turakainen" on mun mielestä ihan osuva nimitys heille.
Kun siellä muusikoiden.netissä on esim. sellaisia soittajia, jotka ovat säestäneet mm. T.Kansaa ja muita tunnettuja laulajia , niin kyllä niiden on soittajaen täytyy olla oikein ammattimuusikkoja, ei mitään pilipali veikkoja.Moni siellä on pyörinyt myös hieman kovemmissa kuvioissa kuin T.Kansa...
p.s. siis taittuu humpan lisäksi myös nämä muut alueet(Jazz,klassinen...) - Amatööri
kiipparisti kirjoitti:
Hoho!Vaikka siellä pyörii myös amatöörejä,niin aika hyvä kattaus löytyy tämän maan kärkimuusikoista (nimiä/nimimerkkejä en luonnollisesti voi paljastaa)ihan sieltä vakiokirjoittelijoiden joukosta.Ja mitä tulee tohon turakais-nimitykseen,ni kyllä sitä käyttää myös ihan oikeat ammattilaisetkin näiden semi-pro muusikoiden lisäksi.
""kiippari"". Kyllä ne sinunkin jutut on yhtä pitkiä kuin leveitä.
Kovasti siellä foorumissa elämöit ja esiinyt.
Siellä ei tänäpäivänä ole ainoatakaan "eturivin muusikkoa"
Fakta.
Mitä vittua ne siellä hörhöjen parissa tekisivätkään?
Työttömillä ole muuta tekemistä kuin esiintyä kovana pelimiehenä? :)))))) - Amatööri
kiipparisti kirjoitti:
Moni siellä on pyörinyt myös hieman kovemmissa kuvioissa kuin T.Kansa...
p.s. siis taittuu humpan lisäksi myös nämä muut alueet(Jazz,klassinen...)missä sinun kosketin soitantoa voidaan seuraavaksi kuunnella? :))
- kiipparisti
Amatööri kirjoitti:
""kiippari"". Kyllä ne sinunkin jutut on yhtä pitkiä kuin leveitä.
Kovasti siellä foorumissa elämöit ja esiinyt.
Siellä ei tänäpäivänä ole ainoatakaan "eturivin muusikkoa"
Fakta.
Mitä vittua ne siellä hörhöjen parissa tekisivätkään?
Työttömillä ole muuta tekemistä kuin esiintyä kovana pelimiehenä? :))))))Kuulut ilmeisesti m.netin ylläpitoon,kun olet kaikkien henkilöllisyyden pystynyt selvittämään...
Ja enpä oo muuten viimeaikoina pahemmin äänessä ollut,joten kaada itelles vaan. - Amatööri
kiipparisti kirjoitti:
Kuulut ilmeisesti m.netin ylläpitoon,kun olet kaikkien henkilöllisyyden pystynyt selvittämään...
Ja enpä oo muuten viimeaikoina pahemmin äänessä ollut,joten kaada itelles vaan.mutta missä sun skulaamista kuulee??? :))))
- kiipparisti
Amatööri kirjoitti:
mutta missä sun skulaamista kuulee??? :))))
No sitähän kuulee kaikkialla,eli radio tai tv auki,ni ne hitit on mun käsialaa.Rahaa tulee niin,että ranteita pakottaa,vitun humppahaitaristi...
- loiro
Amatööri kirjoitti:
missä sinun kosketin soitantoa voidaan seuraavaksi kuunnella? :))
Kyllä minä ainakin tiedän ,että suuri osa niistä muusikoiden netin tanssimuusikoista on kunnon ammattimiehiä.
Eikä sellaisia juttuja mitä he kertovat voi tuosta vaan keksiä, jos ei ole niitä oikeasti itse omakohtaisesti kokenut. - ...
kiipparisti kirjoitti:
No sitähän kuulee kaikkialla,eli radio tai tv auki,ni ne hitit on mun käsialaa.Rahaa tulee niin,että ranteita pakottaa,vitun humppahaitaristi...
Ja perään :-)))))))))))))))))))))))))))
- jepulis
loiro kirjoitti:
Kyllä minä ainakin tiedän ,että suuri osa niistä muusikoiden netin tanssimuusikoista on kunnon ammattimiehiä.
Eikä sellaisia juttuja mitä he kertovat voi tuosta vaan keksiä, jos ei ole niitä oikeasti itse omakohtaisesti kokenut.Vaikka viime kuukausina on hudapalstalla nämä muutamat alalta vetäytyneet kehäraakit/harrastelijat ruvenneet palstaa käyttämään chattina pikkukänneissä muka hauskoille jutuilleen,on siellä edelleen niitä ammattilaisia,jotka pyörivät edelleen kärkikuvioissa.Ja kärkikuvioilla tarkoitan hieman eriasiaa,kuin että "mä soitan tangokuninkaan bändissä jne...).
- Nimetön
sivusta seurannut kirjoitti:
Kyllä tanssijoille on tarpeeksi tilaa mutta kun pitää ihan tahallaan tulla tuuppimaan.
Samalla lailla mekin olemme lipun maksaneet ja saamme joko kuunnella tai sitten tanssia .
Tuollaiset kuin sinä ei sitä asiaa päätä.
Mene yksinäs tanssimaan jonnekkin.
Toiset ihmiset pitää myös ottaa huomioon eikä aina tuijottaa vaan itseään.
Mene lentokentälle siellä on sulle tilaa jos et muuten sovi.Kuurojako olette että täytyy lavan edusta täyttää ,voi pentele mutta kukin tyylilään. Tanssiessa kyllä kuulee,mutta kun täytyisi lattialla olla jonkin lainen kierto,siinäpä pulma,tulee niitä turhia törmäyksiä kun se kierto loppuu siihen lavan eteen tuppautuneeseen kuurolaumaan? Jos olemme vain kuuntelemassa istumme rennosti ravintolan puolella kuuntelemme ja nautimme,vielä siihenkin että sielä ravintolan puolellakin useimmiten kuulee ihan yhtähyvin kuin siinä lavan edessä ja on vielä tilaa kaikilla tanssijoillekkin. Ketkäs sielä tansseissa ovat enemmistönä jos me tanssijat jäisimme kokonaan pois,kannattaisiko järjestäjäin vain teitä kuuroja varten tansseja järjestää?? Tanssien järjestäjät ottakaa onkeenne,yleensä vältämme näitä huippu artistien tansseja,juuri siksi ettei siellä pääse tanssimaan,kun nämä n:s fanit sen estävät vai onko se raha teille ollenkaan tärkeää, ja meitä on aika suuri ryhmä???
- Kappas
Nimetön kirjoitti:
Kuurojako olette että täytyy lavan edusta täyttää ,voi pentele mutta kukin tyylilään. Tanssiessa kyllä kuulee,mutta kun täytyisi lattialla olla jonkin lainen kierto,siinäpä pulma,tulee niitä turhia törmäyksiä kun se kierto loppuu siihen lavan eteen tuppautuneeseen kuurolaumaan? Jos olemme vain kuuntelemassa istumme rennosti ravintolan puolella kuuntelemme ja nautimme,vielä siihenkin että sielä ravintolan puolellakin useimmiten kuulee ihan yhtähyvin kuin siinä lavan edessä ja on vielä tilaa kaikilla tanssijoillekkin. Ketkäs sielä tansseissa ovat enemmistönä jos me tanssijat jäisimme kokonaan pois,kannattaisiko järjestäjäin vain teitä kuuroja varten tansseja järjestää?? Tanssien järjestäjät ottakaa onkeenne,yleensä vältämme näitä huippu artistien tansseja,juuri siksi ettei siellä pääse tanssimaan,kun nämä n:s fanit sen estävät vai onko se raha teille ollenkaan tärkeää, ja meitä on aika suuri ryhmä???
No kierrä ihmeessä huippuartistien tanssikeikat kaukaa, kun noin ärsyttää kuuntelijat estradin edessä. Järjestäjät eivät sun itkeviä senttejäsi jää kaipailemaan! Fanit ovat osa lavakultturia ja tärkeitä artisteille ja bändeille.
- fanilauman jatke
Kappas kirjoitti:
No kierrä ihmeessä huippuartistien tanssikeikat kaukaa, kun noin ärsyttää kuuntelijat estradin edessä. Järjestäjät eivät sun itkeviä senttejäsi jää kaipailemaan! Fanit ovat osa lavakultturia ja tärkeitä artisteille ja bändeille.
Eikös ole yksinkertaista.. Kiitos sinulle kun ymmärrät.
- hyacinth
Nimetön kirjoitti:
Kuurojako olette että täytyy lavan edusta täyttää ,voi pentele mutta kukin tyylilään. Tanssiessa kyllä kuulee,mutta kun täytyisi lattialla olla jonkin lainen kierto,siinäpä pulma,tulee niitä turhia törmäyksiä kun se kierto loppuu siihen lavan eteen tuppautuneeseen kuurolaumaan? Jos olemme vain kuuntelemassa istumme rennosti ravintolan puolella kuuntelemme ja nautimme,vielä siihenkin että sielä ravintolan puolellakin useimmiten kuulee ihan yhtähyvin kuin siinä lavan edessä ja on vielä tilaa kaikilla tanssijoillekkin. Ketkäs sielä tansseissa ovat enemmistönä jos me tanssijat jäisimme kokonaan pois,kannattaisiko järjestäjäin vain teitä kuuroja varten tansseja järjestää?? Tanssien järjestäjät ottakaa onkeenne,yleensä vältämme näitä huippu artistien tansseja,juuri siksi ettei siellä pääse tanssimaan,kun nämä n:s fanit sen estävät vai onko se raha teille ollenkaan tärkeää, ja meitä on aika suuri ryhmä???
Onko todellakaan mitään syytä lähteä haukkumaan kannattajia kuuroiksi? Tai ns. faneiksi... Ainoa oikea faniko on tanssiva yleisönedustaja... ?
Minun mielestäni suosikkiartistin keikalla käyminen on audiovisuaalinen kokonaisuus. Ainakin itse tykkään kuuntelemisen lomassa seurata taitavien muusikoiden työskentelyä, esim. kitaristia. Ja luulen, että artistillekin vuorovaikutus yleisön kanssa on tärkeää.
Ja en tiedä mihin on tanssijoilta hävinneet käytöstavat... Monesti esitetyn kappaleen jälkeen soittavalle orkesterille ei taputeta, vaikka mielestäni se olisi asiaankuuluvaa, että kiitetään hyvin tehdystä työstä.
Mutta tämä on ikusuuskiista ei-tanssivien fanien ja tanssijoiden kesken. Yleensä siellä lavoilla on mahduttu olemaan - pientä keskinäistä kyräilyä lukuunottamatta. - teeveestä tuttu muusikko.
loiro kirjoitti:
Eikä sellaisia juttuja mitä he kertovat voi tuosta vaan keksiä, jos ei ole niitä oikeasti itse omakohtaisesti kokenut.on näin.
Kuulet sieltä, täältä vanhoja ja matkanvarrella useaan kertaan muuttuneita versioita esim. artisteista.
Sitten esiinnyt "ammattimuusiikkona" muusikoiden netissä, ja laitat nuo vanhat kuulemasi jutut kiertoon, hieman niitä värittäen ja kehua retostat, kuinka sinä olit paikanpäällä itse todistamassa ko. tapahtumaa?
Tämä kaikki paskanjauhaminen vain siksi, että muut yhtä "ammattimaiset muusikot" pitäisivät sinua kovana vanhanliiton pelimiehenä.
Hupinsa kullakin?!
Näin se menee.
- hyacinth
asia mitä en oikein jaksa ymmärtää, on lapset tanssilavakeikoilla. Siis ihan tuodaan siihen lavan eteen katsomaan ja kuuntelemaan esiintyjää. Ei ole mun mielestä ihan pienten lasten paikka. Varsinkin harmitti, kun eräs lapsi alkoi nuokkumaan ja haukotteli - oli aivan väsynyt - ja vanhempi vain yritti, että jaksa vielä vähän aikaa. Ajattelemattomuutta osoittaa myös se, että lapsilla ei ole yleensä mitään kuulosuojaimia. Ja kun vielä ollaan lavan edessä ja jos sattuu äänentoistolaitteen lähelle, niin siinä on jo aikuisellakin pahimmassa tapauksessa kuulovaurio lähellä. Hmph.
- typykkä
Hyvä pointti tämäkin ! Mä olen kans samaa mieltä tuosta lasten tanssilavoille tuomisesta. Ei ole kovin fiksua valvottaa pikkulasta vielä puolenyön jälkeen.
- Saapas
Juuri nuo kaikki edellä mainitsemasi ja lisäksi tanssijat, jotka tuuppivat estradin edessä muurissa seisovia kuuntelijoita. Samoin kaikki lasien kanssa parketille tulevat typeykset. Ei juomien paikka ole parketilla, vaan pöydissä missä ne pitäisi juodakin ohjeitten mukaan. Myös kaikki käsiään ja jalkojaan huitovat hölmöläiset! Pitäisi ajatella, että lavalla on muitakin eikä vain he. Lapset eivät haittaa, sillä useinhan he itse tahtovat päästä kuulemaan ja näkemään mieliartistiaan ja bändiään. Harvoihin paikkoihinhan edes alle 18-v. pääsevätkään!
- ??!
5-12 v lapset jotka pitelevät korviaan ja itkevät väsyneinä kotiinpääsyä keikoilla...He ovat ehkä halunneet mukaan, mutta jokaiseen lapsen mielitekoonhan järkevän aikuisen ei tarvitse suostua. Mutta niinhän tv:ssä eilen sanottiin, että lapset ja nuoret ovat perheissä nykyään pomoja. Onkohan jokin vinksallaan?!
- hyacinth
lapset haittaa tai ärsytä. Lähinnä ajattelemattomat vanhemmat. Juomat tosiaan ei kuulu tanssilattialle eikä siihen lavan eteenkään niitä tarvitsisi tuoda, ettei käy vahinkoja. En mäkään tykkäis siitä jos mun näppäimistölle joku kaataisi juomansa!!!
- sähinä sinikka
Listalla
-yli-innokkaat fanit sekä miehet että naiset
-edestaas ilman syytä ravaavat henkilöt
-humaliset ja muut meluulajat,parkuvat lapset.
-pirisevät kännykät --puhuvat ihmiset.
Yleensä järkkäärit hoitavat hommansa ja artisti on saanut olla rauhassa, - Simppase
Omasta kokemuksesta noin vuosi sitten : olin keikalla parin kaverin kanssa triopohjalta eli akustiset kitarat ja laulua yms. helsingin kalliossa ja peri ekaa settiä homma toimi kivasti, jengi tuntui tykkäävän ja porukka oli tosi jees. Muistaakseni joko toisen setin lopussa tai kolmannen setin alussa tuli paikalle valtaisa kundi joka oli ihan törkeessä kännissä ja alkoi huutamaan - siis suoraa huutoa, ei mitään sanoja vaan pelkkää huutoa. Tilanne oli siis sellainen että omalla kohdallani akustinen kitara oli erillisellä mikrofonilla mikitetty ja kaveri ilmeisesti yritti huutaa siihen saadakseen äänensä kuuluviin kuitenkaan kovin hyvin onnistumatta. Muistanpa vain että ensimmäisellä kerralla pelästyin pahasti ja sain kundin suusta varmaan kilon räkää päälleni.
Koska kuitenkin koitin olla asiallinen ja omalta osaltani ammattimainen, jatkoin soittamista niin kuin kaveria ei olisi ollutkaan ja kohta se lopetti tuloksettomana huutonsa - vain palatakseen vikan setin aikana puhaltamaan huuliharppuun...tässä vaiheessa paikan pitäjä onneksi sattui olemaan vieressä ja totesi vain, mielestäni fiksusti, että "hei anna olla, noi kundit on täällä töissä."
Että näinkin voi käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3156807Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss673878- 2073096
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242797- 741922
- 1461682
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2101672Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201528Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631521- 891408