Pattayan ukot

Tulevaboissi

Pattaya boissit on supersankareita teihin muihin tänne kirjoittaviin verrattuna.

35

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä "Pattaya bois" on minulle ollut aina hieman hankalasti käsitettävä termi. Kuka on tuollainen "Pattaya bois" ja kuka sitä ei ainakaan ole?
      Voiko olla nuori mies vai "pitääkö" olla hieman "iäkkäämpi"?
      Vaatiiko puolivakituista/vakituista asumista Pattayalla, vai riittääkö että käy vaikkapa kerran vuodessa kahden viikon reissulla?
      Voiko "Pattaya bois" olla jos ei vaikkapa käytä alkoholia tai käy maksullisissa naisissa, vaikka muuten Pattayalla viihtyisikin?
      Eli saisiko kyseiseen asiaan hieman lisäselvyyttä kiitos?

• 42x

Pyynnöstäsi Pattaya boissista lisäselvitystä, tosin tämä koskee boyssien pääpomoa.

Pattayan psykopatian keskeisiä piirteitä ovat empatiakyvyttömyys, laskelmoivuus ja valehtelu. Siksi perinteiset hoitokeinot ja esimerkiksi psykoterapia eivät toimi. 

PsykopaattiPattayaBoysNarssu on tunnistettavissa:

1. Lipevyys ja pinnallinen viehätysvoima

2. Vahvalta vaikuttava omanarvontunto

3. Stimulaation tarve ja taipumus ikävystymiseen

4. Patologinen valehtelu

5. Petkuttaminen ja manipulointi

6. Katumuksen ja syyllisyydentunteen puuttuminen

7. Tunteiden pinnallisuus

8. Kovuus ja tunteettomuus, empatian puuttuminen

9. Loismainen elämäntyyli

10. Heikko käyttäytymisen kontrolli

11. Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa)

12. Varhaiset käyttäytymisongelmat

13. Realististen pitkän tähtäimen päämäärien puuttuminen

14. Impulsiivisuus

15. Vastuuttomuus

16. Kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käyttäytymisestä

17. Useita lyhytaikaisia avo- tai aviosuhteita

18. Nuorisorikollisuus

19. Monipuolinen rikollisuus

• Tulevamiljonääri
        42x kirjoitti:

Pyynnöstäsi Pattaya boissista lisäselvitystä, tosin tämä koskee boyssien pääpomoa.

Pattayan psykopatian keskeisiä piirteitä ovat empatiakyvyttömyys, laskelmoivuus ja valehtelu. Siksi perinteiset hoitokeinot ja esimerkiksi psykoterapia eivät toimi. 

4. Patologinen valehtelu

11. Promiskuiteetti (sukupuolinen holtittomuus tai valikoimaton sukupuoliyhteys eri partnerien kanssa)

14. Impulsiivisuus

15. Vastuuttomuus

18. Nuorisorikollisuus

Ei ollu kyse numballista eikä avimiehestä.

• Plo11

Ei ole olemassa mitään boisseja.
        Mielikuvitus olento vai uskooko joku supersankareihin.

• IndianaJonesssi
        Plo11 kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään boisseja.
        Mielikuvitus olento vai uskooko joku supersankareihin.

On yksi joka uskoo olevansa Mustanaamio ja on ilmoittanut olevansa hyvä hyville ja paha pahoille, eikä hänole numballi eikä aviomiesseli.

• kaljamaha160kg
        42x kirjoitti:

4. Patologinen valehtelu

14. Impulsiivisuus

15. Vastuuttomuus

18. Nuorisorikollisuus

pattayan luuseri kopioi listan ominaisuksistaan suoraan IS:n sivuilta

• 35NumBall

Huomenta mukavaa että joidenkin viikonloppu on ollut sisältörikas, viikonloput taitaa olla vaikeaa aikaa pattayaa paratiisinaan pitäville, kun tissihegulikin kavereineen ilmestyi kertomaan mielikuvitusmatkoistaan, jopa 28x, minä käsitän pattayaboissi käsitteellä semmoinen "mies" varakas viriili jopa alfauros, joka hakee naisensa pattayan vuokramorsiamista, sen ainoan kerran kun on menossa "naisiin".

• 2010vuodesta

Lerppa. Sä olet pelkkä jätetty ja jumalattoman katkera mielikuvitusmies ja mielikuvitusmatkailija. Sinulla on mielikuvitusvaimo ja mielikuvituselämä.

Esko Valtaoja arveli että ihmisen on siirryttävä koneelliseen muotoon selvitäkseen tähtienvälisestä matkailusta. Olet edelläkävijä tuossa asiassa ja olet jo siirtänyt itsesi koneelliseen muotoon Pattaya palstalle, jonka kautta elät virtuaalielämää ja teet virtuaalimatkoja,

Milloin kävit viimeksi ulkona ja milloin oli viimeksi kokonainen päivä, jolloin et höpissyt täällä älyttömyyksiäsi? 2014?

• 2010vuodesta

Tässä vielä aviolerpalle tositetta. Viime viikolla 5 x golf joihin käytin sinun sairaseläkkeesi verran rahaa. Mitähän sinä mahdoit tehdä sillä välin? Etsit dillemaijaa?
        https://aijaa.com/dWkmCm

• 35NumBall
        2010vuodesta kirjoitti:

Lerppa. Sä olet pelkkä jätetty ja jumalattoman katkera mielikuvitusmies ja mielikuvitusmatkailija. Sinulla on mielikuvitusvaimo ja mielikuvituselämä.

Esko Valtaoja arveli että ihmisen on siirryttävä koneelliseen muotoon selvitäkseen tähtienvälisestä matkailusta. Olet edelläkävijä tuossa asiassa ja olet jo siirtänyt itsesi koneelliseen muotoon Pattaya palstalle, jonka kautta elät virtuaalielämää ja teet virtuaalimatkoja,

Milloin kävit viimeksi ulkona ja milloin oli viimeksi kokonainen päivä, jolloin et höpissyt täällä älyttömyyksiäsi? 2014?

Resuperse krapulako painaa kun olet noin hermostunut... vai siirsikö muija ulkoruokintaan, maanantai aamut näyttää kanssa olevan resulle hieman ongelmallinen... reppana.

Jep olen kyllä lukenut Esko Valtaojan kirjat...

• Tulevamiljonääri
        35NumBall kirjoitti:

Resuperse krapulako painaa kun olet noin hermostunut... vai siirsikö muija ulkoruokintaan, maanantai aamut näyttää kanssa olevan resulle hieman ongelmallinen... reppana.

Kaikki häpee sua.sä

• Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

Moikka.
        Hupaisa ilmiö 2010 aijaa taas yhden kuitin ja tuleva miljonääri fanittaa.
        On se niin vitun tärkee todistella anonyymeille olevansa täällä.

Mikä paskapyörremyrsky syntyiskään kaikkine väitteineen jos minä pistäisin kuittia tulemaan?

• 42x
        Aviomiess kirjoitti:

Moikka.

Mikä paskapyörremyrsky syntyiskään kaikkine väitteineen jos minä pistäisin kuittia tulemaan?

Kuitti on varsin hyvä todiste siitä että on Thaimaassa ja sinä et ole. Sekös sinua harmittaa kun sinulla ei ole mitään millä todistaa.
        Sanoit ettet katsele kenenkään aijaa-kuvia mutta katsot kuitenkin ja teet niistä analyysejä. Laita ihmeessä se ensimmäinen kuittisi tai kuvasi. Niillä se mökkihöperä numballikin todisti olevansa huassa.
        Tein tuoreen havainnon tuossa Pattaya beachilla. Ruoppauskone ja proomut rakentavat maavallia suojaamaan korjattavaa rantaa merenkäynniltä, joten uusittu ranta tulee kestämääh pidempään kuin edellinen. Kymmeniä vuosia.
        SInun juttusi ei vaan kiinnosta ketään, kun sinulla ei ole omakohtaista kokemusta mistään ja olet pelkkä internethäirikkö. Sellaiseksikin ihmeen ahkera. Eikö tuo tymmi sinua koskaa seurata muiden elämää ja keksiä niistä pilkan aihetta?

Äsken lähti Chiang Main nainen kotiinsa kaitsemaan lastaan ja minusta tuli poikamies. Hänkään ei ole koskaan kuullut sinusta, mutta tuntee yhden suomalaisen ravintoloitsijan Chiang Maista kylläkin, joka myöskään ei ole kuullut sinusta, aivan kuten kukaan ei tunne myöskään hua hinissa asuvaa suomalaista lentoupseeria ja keksijää. Numeromiehen elämäntarina on täysin tekaistu, mutta numeromies sentään on ainakin joskus hua hinissa. Sinä et sielläkään.

• Aviomiess
        42x kirjoitti:

Kuitti on varsin hyvä todiste siitä että on Thaimaassa ja sinä et ole. Sekös sinua harmittaa kun sinulla ei ole mitään millä todistaa.
        Sanoit ettet katsele kenenkään aijaa-kuvia mutta katsot kuitenkin ja teet niistä analyysejä. Laita ihmeessä se ensimmäinen kuittisi tai kuvasi. Niillä se mökkihöperä numballikin todisti olevansa huassa.
        Tein tuoreen havainnon tuossa Pattaya beachilla. Ruoppauskone ja proomut rakentavat maavallia suojaamaan korjattavaa rantaa merenkäynniltä, joten uusittu ranta tulee kestämääh pidempään kuin edellinen. Kymmeniä vuosia.
        SInun juttusi ei vaan kiinnosta ketään, kun sinulla ei ole omakohtaista kokemusta mistään ja olet pelkkä internethäirikkö. Sellaiseksikin ihmeen ahkera. Eikö tuo tymmi sinua koskaa seurata muiden elämää ja keksiä niistä pilkan aihetta?

Äsken lähti Chiang Main nainen kotiinsa kaitsemaan lastaan ja minusta tuli poikamies. Hänkään ei ole koskaan kuullut sinusta, mutta tuntee yhden suomalaisen ravintoloitsijan Chiang Maista kylläkin, joka myöskään ei ole kuullut sinusta, aivan kuten kukaan ei tunne myöskään hua hinissa asuvaa suomalaista lentoupseeria ja keksijää. Numeromiehen elämäntarina on täysin tekaistu, mutta numeromies sentään on ainakin joskus hua hinissa. Sinä et sielläkään.

Minulla ei ole tarvetta sinun tavoin todistella kuiteilla olinpaikkaa.
        Minulle on ok että olet Pattayalla.
        Sen sijaan sinulle on tärkeää päätellä missä minä olen.
        On hyvä että Pattaya kehittyy eikä minulla ole mitään Pattayaa vastaan vaan olen sanonut pitäväni idiotismina Pattayarakkautta kuten se tällä palstalla ilmenee.
        Ai että viikkohuoraskin jo tulisi olla minusta tietoinen.

Kovasti paneudut aiheeseen kuka ei tunne ja ketä, johon totean että eipä sinuakaan tunne muut kuin anonyymit nimimerkit.

• 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

Minulla ei ole tarvetta sinun tavoin todistella kuiteilla olinpaikkaa.
        Minulle on ok että olet Pattayalla.
        Sen sijaan sinulle on tärkeää päätellä missä minä olen.
        On hyvä että Pattaya kehittyy eikä minulla ole mitään Pattayaa vastaan vaan olen sanonut pitäväni idiotismina Pattayarakkautta kuten se tällä palstalla ilmenee.
        Ai että viikkohuoraskin jo tulisi olla minusta tietoinen.

Kovasti paneudut aiheeseen kuka ei tunne ja ketä, johon totean että eipä sinuakaan tunne muut kuin anonyymit nimimerkit.

Kuten ennenkin todettu, niin paskapuheet eivät haittaa ketään, jos ne ei loukkaa ketään.

Sinun ja siamilaisen kaksosesi NumBallin elämäntehtävä on loukata tuntemattomia ihmisiä ja keksiä niille ilkeän ikävä tarina ja ruma ulkonäkö, yhdistellä ne yhdeksi räkäklimpiksi jota vastaan kuvittelet käyväsi jotakin pyhää sotaa. Sitten hoet päälle vitunvittua ihmeissäsi omalle luomuksellesi.

Pattayalla on tapana tilata tarjoilija paikalle jos joku alkaa ravintolapöydässä pullistelemaan varallisuudellaan ja sitten on aika sen pullistelijan todistaa suuret puheensa tilaamalla pöytään muutama pullo kalleimpia juomia ja hiukopalaa. Yleensä se pullistelu loppuu siihen paikkaan, pullistelija poistuu, poistetaan, tai sitten ne tulee oikeasti ne todisteet siitä varallisuudesta.

Sinä olet pullistellut täällä oikein urakalla. Vain todisteet puuttuu miljoonistasi ja se tärkein kysymys on auki: -Mitä me köyhemmät saamme sinulta ja hyödymme kaikesta kertomastasi omaisuudesta? Pullistelusi on lisäksi erittäin lapsellista.

Rahamiehet ei Pattayalla pullistele vaan pitävät matalaa profiilia. Juurikin mainituista syistä.
        Se ei kannata. Satusi eivät uppoa niihin Terhokodin vanhuksiin, eikä ne uppoa täälläkään yhteenkään lukijaan. Kannattaa lopettaa kokonaan tai aloittaa alusta rehelliseltä pohjalta.

• Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

Kuten ennenkin todettu, niin paskapuheet eivät haittaa ketään, jos ne ei loukkaa ketään.

Sinun ja siamilaisen kaksosesi NumBallin elämäntehtävä on loukata tuntemattomia ihmisiä ja keksiä niille ilkeän ikävä tarina ja ruma ulkonäkö, yhdistellä ne yhdeksi räkäklimpiksi jota vastaan kuvittelet käyväsi jotakin pyhää sotaa. Sitten hoet päälle vitunvittua ihmeissäsi omalle luomuksellesi.

Pattayalla on tapana tilata tarjoilija paikalle jos joku alkaa ravintolapöydässä pullistelemaan varallisuudellaan ja sitten on aika sen pullistelijan todistaa suuret puheensa tilaamalla pöytään muutama pullo kalleimpia juomia ja hiukopalaa. Yleensä se pullistelu loppuu siihen paikkaan, pullistelija poistuu, poistetaan, tai sitten ne tulee oikeasti ne todisteet siitä varallisuudesta.

Sinä olet pullistellut täällä oikein urakalla. Vain todisteet puuttuu miljoonistasi ja se tärkein kysymys on auki: -Mitä me köyhemmät saamme sinulta ja hyödymme kaikesta kertomastasi omaisuudesta? Pullistelusi on lisäksi erittäin lapsellista.

Rahamiehet ei Pattayalla pullistele vaan pitävät matalaa profiilia. Juurikin mainituista syistä.
        Se ei kannata. Satusi eivät uppoa niihin Terhokodin vanhuksiin, eikä ne uppoa täälläkään yhteenkään lukijaan. Kannattaa lopettaa kokonaan tai aloittaa alusta rehelliseltä pohjalta.

Sinä olet ihan riittävästi loukannut siis kestä vasta-aallot kuin mies äläkä ruikuta.

En ota kantaa enkä vastuuta muiden kirjoituksista.

Minun ulkonäköön viittaavat ainoat on pullamössö ja paskanäppi.

Pattayalla näemmä kyllä on tapana myös aijata golfkuitti piruilulla eläkkeeseen, jota minä en edes aikanani tule saamaan montaakaan ropoa, koska nykyisen varallisuuteni olen hankkinut muulla kuin perinteisellä eläkettä kartuttavalla.

Poju poju iso päällikkö jne. älä viitti ruikuttaa, olen vain antanut lisää vettä myllyyn kun omaisuus Pattayan palstalla on niin tärkeää.

Rahamiehet kun lyö vetoa niin ei luiki karkuun ja jos rahamies sanoo syövänsä munansa, hän ne syö tai hinnoittelee.
        Kukaan täyspäinen ei kellejään puputa, siis olet idiootti tai persaukinen paska koska hinnoittelu puuttuu.

Voit lopettaa pohtimisesi missä olen ja kuka olen kun kerran olet karkuunluikkiva paskaa jauhava persaukinen vedonlyöjä joka ei edes ymmärrä omia pullistelujaan ja loukkaamisiaan.

• Tulevamiljonääri
        Aviomiess kirjoitti:

Moikka.

Sulla ei ome mitään kuitteja ainakaan omia.
        Minä en famita ketään vituttaa tollaset paskakasat nuin sinä.
        On noloa et tollasia suomalaisia edes on oleassa.
        Ps.kaikki häpee sua.

• Aviomiess
        Tulevamiljonääri kirjoitti:

Ps.kaikki häpee sua.

Famita nuin ketä lystäät idiootit aijaa kuitteja.
        Koska susta tulee miljonääri,siihen tarvitaan muutama kuitti?
        Ota pilleri.

• Aviomiess
        Tulevamiljonääri kirjoitti:

Ps.kaikki häpee sua.

Niin vielä muuten.
        Se on tarkoituksenikin että sua vituttais, kiitos että ilmoitit minun onnistuneen täydellisesti.

• Tiedotelerpalle
        Aviomiess kirjoitti:

Niin vielä muuten.
        Se on tarkoituksenikin että sua vituttais, kiitos että ilmoitit minun onnistuneen täydellisesti.

Lerppa, lerppa, jälleen pulssisi nousee liian korkeaksi!
        Sydäri voi yllättää, kun kukaan, paitsi tietysti minä, ei ota tosissaan pas.ajuttujasi palstoilla.
        Ajattele niitä kaikkia syntymättömiä orpotyttöjä, joiden lapset jäävät ilman isää, kuka heille sitten näyttää vastaohjauksen salat HD:llä ja opettaa useiden ravintoloiden, joissa ei tarjota ruokaa, pitoa? Pulssia alas.
        Huolehdi kuitenkin testamentin teosta, ettei Suomessa Sossu joudu selvittämään perinnönjakoasi.

• pupu-heinonen
        Aviomiess kirjoitti:

Niin vielä muuten.

Huh miten kova karpaasi olet! Oikein netissä uskallat uhota! Pelottaa oikein tuollaiset karut karpaasit.

• Plo11
        Aviomiess kirjoitti:

Niin vielä muuten.

Eli sun tavoitteena on et jotain vituttais sun sadut täällä s 24 on sulla elämän prioriteetit kohdallaan.
        Joku tuntematon on suuttunut sulle niin sinä olet onnellinen.55555

• Aviomiess
        Plo11 kirjoitti:

Eli sun tavoitteena on et jotain vituttais sun sadut täällä s 24 on sulla elämän prioriteetit kohdallaan.
        Joku tuntematon on suuttunut sulle niin sinä olet onnellinen.55555

Jep.
        Lue tuosta alta MatkailijaJorkan 15:04 viesti ja jos et ymmärrä, niin ole ymmärtämättä.
        Tuota pojua vituttaa vielä kauan.

• MatkailijaJorkka

Täällä näyttää viimeksi lymyilleen lerppa, joten uusin kysymykseni tänne, koska en tuossa toisessa aiheessa saanut vastausta:
      Näin jäi jälleen arvoitukseksi, onko SenseiAviomiessen vaimo edelleen huoraamaton, vai eikö SenseiAviomiessellä ole enää vaimoa, vaan on lähtenyt nuoremman matkaan tai huoraamaan?

• Xrxrxrcct

Onko Sillanpää pattayapoissi.

• Separempimies

On muuten mut tykkää pojista.

• suitsaitpp
        Separempimies kirjoitti:

On muuten mut tykkää pojista.

Pattayapoissit tykkää Pattayan hintelistä homoista ja leidipojista.

• Littisohjolasta

Aloittaja on oikeassa täällä on suomen huonoin aines.
      Mitä enemmän tuubaa on tänne suoltanut sen tyhmempi.
      Käsi pystyyn virheen merkiksi jos olet laittanut tänne yli 100 juttua silloin on iso vika päässä.

• Utelevakysyjä

Miksi et suoraan nimennyt lerppaa, joka parilla nimimerkillä jatkuvasti typeryyksiään jakaa?

• lerpankastit

Lerppa puhuu aina "tasoista, kasteista ja huonoista aineksista". Siitä on Lerppa helppo tunnistaa. Pattayalla käy rohkeat höpöpuheista piittaamattomat parempiosaiset miehet, naiset, pariskunnat ja perheet. Uusi sukupolvi valtaa kovaa vauhtia Pattayaa. Turistien keski-ikä alkaa olla kohta alle kolmekymmentä vuotta. Toivottavaa olisi ettei Pattayasta tule mitään nuorison temmellyskenttää kuitenkaan, vaan että rauha säilyisi. Kaikella kunnioituksella nuorisoa kohtaan. Se on mukavaa että ennakkoluulottomat nuoret ottavat reippaasti kontaktia paikallisiin tyttöihin ja heillä on yhdessä hauskaa ja unelmia.

• Aviomiess
        lerpankastit kirjoitti:

Lerppa puhuu aina "tasoista, kasteista ja huonoista aineksista". Siitä on Lerppa helppo tunnistaa. Pattayalla käy rohkeat höpöpuheista piittaamattomat parempiosaiset miehet, naiset, pariskunnat ja perheet. Uusi sukupolvi valtaa kovaa vauhtia Pattayaa. Turistien keski-ikä alkaa olla kohta alle kolmekymmentä vuotta. Toivottavaa olisi ettei Pattayasta tule mitään nuorison temmellyskenttää kuitenkaan, vaan että rauha säilyisi. Kaikella kunnioituksella nuorisoa kohtaan. Se on mukavaa että ennakkoluulottomat nuoret ottavat reippaasti kontaktia paikallisiin tyttöihin ja heillä on yhdessä hauskaa ja unelmia.

Otan kantaa ainoastaan tuohon nuoriin ja tyttöihin seuraavasti:

On varmasti hyvä juttu että nuoret tervepäiset jotka hakeutuvat thaityttöjen kanssa normaalikontaktiin ilman iänikuista ryyppäämistä ja maksupillua, mahdollisesti myös jatkavat yhdessäoloa vaikka loppuelämänsä, niin se on todella hieno juttu.

• höpöä
        lerpankastit kirjoitti:

Mitenkäs se parempiosaisuus näkyy? Kaljamahasta? Kuudesta leuasta? Jatkuvasta kännistä?

• MatkailijaJorkka
        Aviomiess kirjoitti:

Otan kantaa ainoastaan tuohon nuoriin ja tyttöihin seuraavasti:

On varmasti hyvä juttu että nuoret tervepäiset jotka hakeutuvat thaityttöjen kanssa normaalikontaktiin ilman iänikuista ryyppäämistä ja maksupillua, mahdollisesti myös jatkavat yhdessäoloa vaikka loppuelämänsä, niin se on todella hieno juttu.

Joko tärppää vastaus?
        Vihdoinkin tavoitin!
        Täällä näyttää viimeksi lymyilleen lerppa, joten uusin kysymykseni tänne, koska en tuossa toisessa aiheessa saanut vastausta:
        Näin jäi jälleen arvoitukseksi, onko SenseiAviomiessen vaimo edelleen huoraamaton, vai eikö SenseiAviomiessellä ole enää vaimoa, vaan on lähtenyt nuoremman matkaan tai huoraamaan?

• HDaviomesCM
        MatkailijaJorkka kirjoitti:

Joko tärppää vastaus?
        Vihdoinkin tavoitin!

Älä jauha Pattayan dorka samaa paskaa koko ajan. Mene mahasi viereen nukkumaan.

• Sääliittävälerppa
        HDaviomesCM kirjoitti:

Älä jauha Pattayan dorka samaa paskaa koko ajan. Mene mahasi viereen nukkumaan.

On todella arka aihe Suomessa asuvalle mielikuvituslerpalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      366
      37818
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      6496
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5410
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      3898
    5. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      66
      3032
    6. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      53
      2730
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      61
      2151
    8. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2134
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2061
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      492
      1979
    Aihe