Rouvan jakaminen

pleasure

Onko teillä pareilla kellään sellaista toivetta että haluaisitte toisen miehen mukaan ja apumiehen pitäisi olla samanoloinen kuin aviomies?
Itse kun olen normi suomalainen rotevan oloinen karvainen kaveri ihan kunnon kalulla niin toive olisi että isäntä olisi vastaavanlainen. Voitaisiin jakaa rouva toverillisesti ja antaa ladylle kokemus kahdesta kaverista yhtäaikaa.. Kuulostaako kiinnostavalta? 50v mies pk-seutu.

18

3834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miihkali

      Ei naytä syntyneen mitään ruuhkaa tähän ketjuun-

    • paljaall

      Olen ajatellut tuota omalle rouvalleni,olisi kiva nähdä kun oma vaimoni saa vierasta miestä ja mielummin paljaalla ,on aikaa vastaavasta tilanteesta jo melkein kymmenen vuotta ja yhä enemmän kutkuttaa tuo tilanne .Vaimoni on valmis kunhan sopiva mies löytyy.

      • Hyihelvata

        Hyi saatana miten sairasta


      • Rupeskos-seisoo

        Kaunis vaimoni. Ihana!
        kuvanjako.fi/x07rd.jpg


      • Ollaan samalla asialla vaimon kanssa.
        Sillä erolla että 28v vaimoni suostuttua 6 vuotta sitten kimppa panon naiseksi ollaan kaverin kanssa pantu vaimoani 1-2 kertaa kuussa säännöllisesti joskus jopa monta kertaa viikossa.
        Ollaan myös otettu muita miehiä lisäksi.


      • Mikkis696

        Hei
        Olisin kiinnostunut seurastanne mukavan yhteisen ajan merkeissä.
        Odottelen vastaustanne=?


    • onnetonkuormastasyöjä

      Ei todellakaan, hullukko oot, kun tollaisia edes ajattelet! Panosta vain omaan naiseesi, vai eikö heppi nouse enää...

    • Meillä on 1 vakio ja muita epäsäännöllisesti mukana. Itse haluan vaimoni saada useamman laista seksiä vaihtelun vuoksi. Tutut joihin luotamne saa naida paljaalla muut huputetaan. Suosimme paljasta vaimolle ja spermat pilluun.
      On hienoa panna oman vaimon spermalla täytettyyn pilluun.

    • Sillointällöin3

      Aina silloin tällöin tuota on tullut harrastettua. Vaimo on valinnut kiinnostavat miehet kapakasta tai kerran myös netistä. Joidenkin kanssa on tavattu useamman kerran, osa jäänyt yhteen kertaan, kun ei kemiat kunnolla pelanneet.
      Osa saanut naida paljaalla ja osa kumilla. Mahtavaa on tunkeutua valmiiksi spermattuun pilluun. Edellisestä kerrasta jo pian vuosi.

    • Ihanaajakaa

      Naapurissa lievästi cp vammainen kaveri joka nai vaimoa aina silloin tällöin ja imeemua. Ja kalu on tosi paksu ja iso, nautintoa....

    • Halumies

      Kylläse haaveissa on. Tutun pariskunnan kanssa tekisi mieli kokeilla. Yhtyminen toisen vaimoon saa ,kiihkon pintaan ja hengityksen tihenemään. Kateellinen niille, joilla onnistunut kokeilu.

    • Nautintomies

      Olisi hyvä jos olisi samanoloinen ja henkinen. Ei tarvisi jännittää kohtuuttomasti. Seksi ja yhdyntä kun ovat herkkiä asioita. Yhdynnässä parhaimmillaan antautuu täysin. Turvallisuus myös, että voisi antaa laskea sisään vaimoon ilman vaaraa.

    • Jos vielä lueskelet tätä ketjua, niin laita mulle viestiä. Olen pitkä ja raamikas mies ja ehkä etsimänne.

      • Mihin-yhteys

        Laita viestiä?
        Talon ilmoitustaululle, torin pylvääseen vai mihin?


      • Mihin-yhteys kirjoitti:

        Laita viestiä?
        Talon ilmoitustaululle, torin pylvääseen vai mihin?

        Eli tuo minun rekisteröity nimimerkki @suomi24.fi


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe