Lieksalainen Katuvankka kysäisee

Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei haluta epätoivottujen henkilöiden vilpitöntäkään keskustelua hyväksyä. Kun Lieksa palstalla kirjoitetaan historiasta asiallisesti, se saa joskus, jopa usein, ihmeellistä vastustusta tietyiltä tahoilta.

No, siitähän on kohta vuosi, kun palstan alkuun tuli nastaa. Minua ei nasta natsaa enää, vaikka alussa sen aloituksen alussa natsasikin. Tarkoitusperä ja muu alkaa ns. valaistua.
Aarteet eivät ole sateenkaaren päässä. Aarteet ovat aidossa vilpittömyydessä. Siinä, että on aitoja ja rehellisiä pelimiehiä. Anteeksi! Pelihenkilöitä;)

PS. Aprillia, juo kuravettä päälle.

6

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestivastaus

Minä kirjoittaisin sinulle Lieksasta, mutta kun en tiedä Lieksasta mitään.
      Tämä on automaattinen viestivastaus.

• Olen otettu, että osaat älysi kera hyvin lahjakkaasti kommentoida kerallamme. Suuri on ilomme kun huomaamme, me kaikki sen, mahdolliseksi. Ehkä ihmiskunta kerallasi pelastuu. Piehtaroin suuressa katkeruudessa ja kateudessa laisiesi viestivastaajien täysbittieni kera. Ole huoleti. En tohdi henkilönä sinua loukata. Kysyn vain, mitä mieltä olet kehityksestä?

PS. Tiedätkö miten automaattia käsitellään?

• ValvonnanTekoäly

Kaikki kirjoitukset jotka eivät ole validissa linjassa poistuu.

• Tosi hyvin totesit. Lyhyesti ilmensit. Oikein. Sanankäytön linjauksen aatteellisuuden ja ymmärryksen sävyt käyvät suodatinta läpi tällä palstalla. Suodatin on tahtonsa vallassa. Se, että miten kelvollisuuden muotosääntöjä noudatetaan, on aivan eri tuttu. Siitä ehkä toiste, on eri juttu, ja jotain muuta;)
        Pien ei ole pian pihalla, se tarkoittaa pihalla olevan olevaa oikeutetusti? Kuinkas sitten, jos kohtaat pihallasi aidon suuren, pihalla olijan? Mikä nyt sitten on oikeutettua?

• Kyllä puut asiaa, näkyy olevan joku ihmeellinen linja, ettei asiallisia juttuja saa kirjoittaa.
      Ei pelin politiikka ole loppunut vaikka siitä on purnattu, Wanhan pelkkä hyvän Palmusunnuntain toivotus poistui, ja minun kysely, miksi se poistettiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe