Lieksalainen Katuvankka kysäisee

Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei haluta epätoivottujen henkilöiden vilpitöntäkään keskustelua hyväksyä. Kun Lieksa palstalla kirjoitetaan historiasta asiallisesti, se saa joskus, jopa usein, ihmeellistä vastustusta tietyiltä tahoilta.

No, siitähän on kohta vuosi, kun palstan alkuun tuli nastaa. Minua ei nasta natsaa enää, vaikka alussa sen aloituksen alussa natsasikin. Tarkoitusperä ja muu alkaa ns. valaistua.
Aarteet eivät ole sateenkaaren päässä. Aarteet ovat aidossa vilpittömyydessä. Siinä, että on aitoja ja rehellisiä pelimiehiä. Anteeksi! Pelihenkilöitä;)

PS. Aprillia, juo kuravettä päälle.

6

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestivastaus

Minä kirjoittaisin sinulle Lieksasta, mutta kun en tiedä Lieksasta mitään.
      Tämä on automaattinen viestivastaus.

• Olen otettu, että osaat älysi kera hyvin lahjakkaasti kommentoida kerallamme. Suuri on ilomme kun huomaamme, me kaikki sen, mahdolliseksi. Ehkä ihmiskunta kerallasi pelastuu. Piehtaroin suuressa katkeruudessa ja kateudessa laisiesi viestivastaajien täysbittieni kera. Ole huoleti. En tohdi henkilönä sinua loukata. Kysyn vain, mitä mieltä olet kehityksestä?

PS. Tiedätkö miten automaattia käsitellään?

• ValvonnanTekoäly

Kaikki kirjoitukset jotka eivät ole validissa linjassa poistuu.

• Tosi hyvin totesit. Lyhyesti ilmensit. Oikein. Sanankäytön linjauksen aatteellisuuden ja ymmärryksen sävyt käyvät suodatinta läpi tällä palstalla. Suodatin on tahtonsa vallassa. Se, että miten kelvollisuuden muotosääntöjä noudatetaan, on aivan eri tuttu. Siitä ehkä toiste, on eri juttu, ja jotain muuta;)
        Pien ei ole pian pihalla, se tarkoittaa pihalla olevan olevaa oikeutetusti? Kuinkas sitten, jos kohtaat pihallasi aidon suuren, pihalla olijan? Mikä nyt sitten on oikeutettua?

• Kyllä puut asiaa, näkyy olevan joku ihmeellinen linja, ettei asiallisia juttuja saa kirjoittaa.
      Ei pelin politiikka ole loppunut vaikka siitä on purnattu, Wanhan pelkkä hyvän Palmusunnuntain toivotus poistui, ja minun kysely, miksi se poistettiin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe