Siis, on todella harkitsematonta palstapolitiikkaa. Alkaa tuntua siltä, että taustalla on joku suurempi intressi. Ei haluta epätoivottujen henkilöiden vilpitöntäkään keskustelua hyväksyä. Kun Lieksa palstalla kirjoitetaan historiasta asiallisesti, se saa joskus, jopa usein, ihmeellistä vastustusta tietyiltä tahoilta.
No, siitähän on kohta vuosi, kun palstan alkuun tuli nastaa. Minua ei nasta natsaa enää, vaikka alussa sen aloituksen alussa natsasikin. Tarkoitusperä ja muu alkaa ns. valaistua.
Aarteet eivät ole sateenkaaren päässä. Aarteet ovat aidossa vilpittömyydessä. Siinä, että on aitoja ja rehellisiä pelimiehiä. Anteeksi! Pelihenkilöitä;)
PS. Aprillia, juo kuravettä päälle.
Lieksalainen Katuvankka kysäisee
6
241
Vastaukset
- viestivastaus
Minä kirjoittaisin sinulle Lieksasta, mutta kun en tiedä Lieksasta mitään.
Tämä on automaattinen viestivastaus.Olen otettu, että osaat älysi kera hyvin lahjakkaasti kommentoida kerallamme. Suuri on ilomme kun huomaamme, me kaikki sen, mahdolliseksi. Ehkä ihmiskunta kerallasi pelastuu. Piehtaroin suuressa katkeruudessa ja kateudessa laisiesi viestivastaajien täysbittieni kera. Ole huoleti. En tohdi henkilönä sinua loukata. Kysyn vain, mitä mieltä olet kehityksestä?
PS. Tiedätkö miten automaattia käsitellään?
- ValvonnanTekoäly
Kaikki kirjoitukset jotka eivät ole validissa linjassa poistuu.
Tosi hyvin totesit. Lyhyesti ilmensit. Oikein. Sanankäytön linjauksen aatteellisuuden ja ymmärryksen sävyt käyvät suodatinta läpi tällä palstalla. Suodatin on tahtonsa vallassa. Se, että miten kelvollisuuden muotosääntöjä noudatetaan, on aivan eri tuttu. Siitä ehkä toiste, on eri juttu, ja jotain muuta;)
Pien ei ole pian pihalla, se tarkoittaa pihalla olevan olevaa oikeutetusti? Kuinkas sitten, jos kohtaat pihallasi aidon suuren, pihalla olijan? Mikä nyt sitten on oikeutettua?
Kyllä puut asiaa, näkyy olevan joku ihmeellinen linja, ettei asiallisia juttuja saa kirjoittaa.
Ei pelin politiikka ole loppunut vaikka siitä on purnattu, Wanhan pelkkä hyvän Palmusunnuntain toivotus poistui, ja minun kysely, miksi se poistettiin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832