Rukouksia toisten puolesta

rukoustaakkajailo

Taivaan Isä, Jeesuksen nimessä - hänen täydellisen työnsä turvissa ollen- tuon rukoukseni sinulle. Sinä tiedät J.. nimisen nuoren miehen, joka tarvitsee sinun apuasi unettomuuteen; anna hyvä uni, auta iltaisin päästämään irti kaikesta päivän työstä ja vaivasta ja huolista ja murheista. Anna hänelle myös oma koti, ettei hänen tarvitsisi maksaa hirmuista vuokraa ahneille vuokranantajille. Anna myös hyvä vaimo, vaimo, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on, vastuuntuntoinen ja rehellinen uskovainen nuori mies tai jo yli 30 v; auta nyt tässäkin Isä, auta ja anna johdatuksesi.
Sinä tiedät myös erään toisen kaverin, joka on tuhonnut elämänsä kannabiksella, alkoholilla ja naisilla ts. vastuuttomalla elämällä ja kaikki tuo, mitä hän luuli vapaudeksi, koitui hänelle hirmuiseksi ahdistukseksi ja todelliseksi elämän menetykseksi, ei hän koskaan kai enää kykene työtä tekemään; mutta Isä, voisitko koskettaa häntä, että hän voisi vapautua noista hirmuisista siteistä, johon hän on omalla vastuuttomuudellaan itsensä sitonut ja nyt ei enää siitä iloa ole, vaan on katkera ahdistus ja murhe, niin että täytyy syyttää kaikkia muita elämänsä asioista, kun ei pysty eikä kykene itse vieläkään vastuutaan ottaa elämänsä valinnoista.. auta nyt Isä ja johdata häntä, armahda ja auta.
Pyydän myös, että autat erästä nuorta naista, joka omien mielijohteidensa mukaan on joutumassa elämässään niin raskaan vastuun kantajaksi, että voimat riittäisivät sitten elämän arkipäivässä, kun pitäisi hoitaa niin montaa lasta ja kaikkea muutakin vielä ..
Kiitos Isä, että saan sinulle nämäkin ihmiset jättää, jotka olet mieleeni nyt tuonut ja siunaa niitäkin, monia, monia, joiden asioita en tässä nyt jaksa kerralla sinulle edes kertoa, olenhan heistäkin niin usein sinulle kertonut ja odotan sinun ihmettäsi heidän elämäänsä.
Kirjoitan taas toiste lisää näitä rukousaiheita, voi kuinka paljon niitä riittääkään, jos tässä alkaisin niitä kaikkia luettelemaan.. sinä Isä tiedät ne kaikki, ihan jokaisen. On ihanaa, että saan nämä sinun hoitoosi jättää, ettei minun tarvitse murehtia heistä. Sinä hoidat kaiken parhain päin.

0

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
        Ikävä
        66
        5665
      2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
        Kotimaiset julkkisjuorut
        95
        3028
      3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
        Ikävä
        277
        2656
      4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
        Ikävä
        36
        2469
      5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
        Ikävä
        23
        2389
      6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
        Maailman menoa
        261
        1780
      7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
        Loimaa
        60
        1388
      8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
        Imatra
        13
        1243
      9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
        Ikävä
        88
        1185
      10. Joko luovutat

Mun suhteen?
        Ikävä
        90