Miten saadaan vakuutusyhtiöiden mielivalta edes joskus loppumaan? Asiakas pahoinpiteli minua töissä. Vakuutusyhtiö pesi kaikesta aiheutuneesta kätensä, vaikka vamma oli selkeästi havaittava ja osoitettavissa ko. tapahtumaan. Toinen tapaus oli sellainen, että jouduin yhtäkkiä tukemaan kaatuvaa asiakasta, jonka seurauksena olkapäähäni tuli selkeästi ko. tapahtumaan osoitettava vamma. Vakuutusyhtiön mielestä "energiat eivät olleet riittävät" (asiakas n. 90 kg, minä 55 kg pieni nainen) ja pesi kaikesta aiheutuneesta kätensä. Vakuutusyhtiöt kiskovat suuria rahamääriä "turvatakseen" asiakkaansa elämää, mutta vakuutustapahtumissa käytetään kaikki mahdolliset keinot, selitykset, tekosyyt ja valheet, jotta ei tarvitse korvata yhtään mitään tai sitten mahdollisimman vähän kosmeettisesti. Milloin joku tekee jotain radikaalia? Sille olisi tilausta!
Vakuutusyhtiöiden mielivalta....
2
362
Vastaukset
- korvauksenrajat
Työpaikan vahingot kuuluvat työnantajalle. Niitä ei yksityisvakuutus kata. Ja kun vamman saat, mene yksinkertaisesti käymään lääkärissä ja toimita kuitti sitten vakuutusyhtiölle. Kyllä korvaavat, jos on tapahtunut vapaa-aikana. Pahoinpitelystä pitää myös tehdä rikosimoitus. Jos et tee, ei tule korvausta.
- kjhgthoihj
Vakuutusyhtöillä töissä Paskahousuja jotka estävät korvayuksen. Ei miehellä sen vertaa housdussa munaa jotta ois tietäny osiotteensa. Oli lähivakuutuklsen bulvaani ei tohtinut tulla edes yksi ja tekaisi korvauksen kaapin pohjasta vaikka putki vuosi. Tuli leiki & touhaa autolla siis maksttu ulkopuolinen hylkääjä ei munan mitta piisannut edes oman numeronsa antoon tälläisiä on vakuutusyhtiöiden tenaa paskojat täysiä narsitein juoksupoikia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 211193
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874