Gang stalkingin uhrien kokous

Luciferian

Ehdotan joitain parannusehdotuksia kokouksiinne. Ensinnäkin nimi täytyy muuttaa, nimi ei ole iskevä. Sen ainoa sanoma on uhriutuminen

Ehdotus uudeksi nimeksi: Ryhmä Jonestown.
- nimi on iskevä
- siinä on sanoma: maan päällinen paratiisi
- siinä on tarkoitus: ketään ei sorreta tai vainota

Nykyinen kokoontumispaikka on lähinnä juottola, vaikka täytyy myötää, että paikassa on puolensa. Mielestäni joku ravintola, on parempi idea, siellä voi syödä ja juoda. Aikaa riittää keskusteluun enemmän ja ympäristö ei ole niin meluisa.

Mitä mieltä te itse olette?

66

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dianeetikko

      Tai miten olisi nimi "Suomen dianeettis-magneettiset"?

    • Luciferian

      Ei tuokaan yhtään hullumpi nimi ole. Nimestä tulee joku urheiluseura mieleen. On heti vähän sporttisempi olo..

    • ei.sano.mitään

      Ryhmä Jonestown ei sano minulle mitään. Joukkovainottujen tukiyhdistyksestä olen viimeksi kuullut puhuttavan. Minusta se nimi ei olisi hassumpi.

    • Luciferian

      "Joukkovainottujen tukiyhdistyksestä olen viimeksi kuullut puhuttavan. Minusta se nimi ei olisi hassumpi. "

      Toivottavasti et pahastu, mutta olen eri mieltä asiasta. En itse haluaisi kuulua tuon nimiseen klubiin, koska jo nimi sinänsä viittaa uhriutumiseen. Nimi antaa lisäksi kuvan syrjitystä väestönryhmästä ja kuulostaa lähinnä samalta kuin mielenterveyskuntoutujien tukiryhmä.

      Ryhmä Jonestown (Jonestown klubi, Club Jonestown) tai suomen dianeettis-magneettiset ovat vaan iskevämpiä ja houkuttelevampia vaihtoehtoja, jos ymmärrät, mitä tarkoitan. Ihmiset haluavat liittyä mieluummin esim. Lions Clubiin, eivät he halua liittyä seuranhakuisten ja toimettomien eläkeläisten tukiryhmään.

      • gs-uhri

        En oikein ymmärrä mitä uhriutuminen-sana tässä yhteydessä tarkoittaa. En ole itse osaani valinnut, olen gs-rikoksen uhri. Rikosuhreista käytetään yleensäkin uhri-sanaa. Kohde-sanaa käytetään myös, mutta poliisi nimittää ainakin aika usein kohdehenkilöksi ihmistä jota jahtaa rikoksen mahdollisena tekijänä. En haluaisi että poliisi sekottaa uhrit rikoksen tekijöihin, siksi vältän kohde-sanaa. Toivon kyllä että poliisi osaa erottaa uhrit ja tekijät siitä huolimatta että rikoksen uhri käyttää itsestään nimitystä joukkovainonnan kohde, mutta selkeämpää minusta on erottaa uhrit ja tekijät käyttämällä muuta nimitystä kuin kohde. Uhri on hyvin kuvaava eikä tarkoita uhriutumista, mikä on eri asia, vaan selkeästi rikoksen uhriksi joutumista.


      • hähähähähähähäähä

        Helevetin höhlä.


    • Siili69

      Jonestownissa tehtiin 900 ihmisen joukkoitsemurha. Sekö sitten puhuttelee?

    • analyysiäplease

      Minkälaisia ovat "ihmiset", jotka ovat kerääntynet tänne pilkkaamaan ranjan vainon kohteena olevia ihmisiä.

    • Luciferian

      "Jonestownissa tehtiin 900 ihmisen joukkoitsemurha. Sekö sitten puhuttelee? "

      Hra Jones oli itse epäoikeudenmukaisen kohtelun uhri ja hän halusi luoda maan päällisen paratiisin, jossa ketään ei sorrettaisi tai vainottaisi. Jonestownista piti tulla maan päällinen paratiisi - en suinkaan tarkoita Jonestownia ikävässä merkityksessä. Tarkoitan sitä paratiisi merkityksessä.

    • Luciferian

      "En oikein ymmärrä mitä uhriutuminen-sana tässä yhteydessä tarkoittaa. "

      Unohda sitten koko sana, ei se maailmaa kaada, eikä se edes ole relevantti asian kannalta. Ideani oli iskevämpi nimi, eräänlainen brändi. Ymmärrät varmaan mitä ajan takaa. Jos välttämättä haluat säilyttää sen alkuperäisen nimen, voisi se olla sitten vaikka Brändin jälkeen kokonaisuudessaan. Kuten esim. URSA - tähtitieteellinen yhdistys.

    • poliisilletiedoksi

      Vai pitäisikö kysyä, mitä huumetta Luciferian käyttää. Amfetamiini sopisi. Ettei vaan kuuluisin Jarin kaveripiiriin.

    • Luciferian

      "Vai pitäisikö kysyä, mitä huumetta Luciferian käyttää. Amfetamiini sopisi. Ettei vaan kuuluisin Jarin kaveripiiriin. "
      Psykiatria on puoskaritiede, joka innostaa tavallisia tallaajia tekemään mitä kummallisimpia analyysejä. Ei en käytä mitään huumeita - siinäs kuulitte.

      • enolepsykiatri

        Sitten olet syntymähullu.


    • Luciferian

      "Sitten olet syntymähullu."

      Mikä ylipäätään on tuo idioottimainen termi. Kuulostat tyhmältä, oletko sinä oikeasti syntymät....

      Niin ja en ole millään tavalla hullu, vaikka tällä palstalla saankin paljon kehotuksia tehdä itsemurha tai vaihtoehtoisesti nimimerkkiäni haukutaan hulluksi. Onhan se kiva, että edes joku vastaa viesteihini, mutta en vain jostain syystä osaa olla kiitollinen tämän sorttisesta palautteesta.

    • Luciferian

      Niin, selvennän vielä.

      Club Jonestown - Joukkovainottujen tukiyhdistys

      Kuulostaa hyvältä, eikö vaan? Vähän niin kuin Lions Club


      Ryhmä Jonestown - joukkovainottujen tukiyhdistys

      Kuulostaa asiantuvalta porukalta - kunnianarvoiselta porukalta, eikö vain?.

      Suomen dianeettis-magneettiset -Joukkovainottujen tukiyhdistys

      Okei tämä ei ihan rimmannut

      Suomen dianeettis-magneettiset - suomalainen joukkovainottujen tukiyhdistys

      No nyt kuulostaa hyvältä, eikö vain?

      • jim.jones

        Mä voin lahjoittaa sen Flavor Aidin jos lupaat että juot pohjanmaan kautta?

        Odotan sinua.


      • 849933

        Minusta eivät kuulosta hyvältä.


    • sdwetrtttt

      itse vältän tuomasta itseäni millään tavalla julkisuuteen. vaarana on uudet stalkkerit jotka etsivät uusia uhreja. paras tapa on jos stalkatuilla on oma keskustelupalsta missä valvojana on
      joku luotettu stalkattu joka voi poistaa häiritsevät L********. Luonnollisesti siellä keskusteltaisiin nimettömänä

      • wwwwwwwer

      • StalkeriJäiKiinni
        wwwwwwwer kirjoitti:

        foorumi voidaan perustaa esimerkiksi tuolla
        https://www.phpbbsuomi.com/ valvoja voitaisiin valita tukiyhdistyksen kokouksessa

        Ja alustan omistaja voi lukea kaikki; hyvä yritys.

        Suosittelen foorumin perustamista alustalle joka ei ole Suomessa, tai edes lähellä, jotta on epätodennäköisempää että alustan ylläpito on kiinnostunut tutustumaan ketä sinne kirjoittaa; ja mistä.

        Hyvä yritys honey-potista sinänsä. Mutta kiinni jäit Stalkeri.


      • utopia.mielessä
        StalkeriJäiKiinni kirjoitti:

        Ja alustan omistaja voi lukea kaikki; hyvä yritys.

        Suosittelen foorumin perustamista alustalle joka ei ole Suomessa, tai edes lähellä, jotta on epätodennäköisempää että alustan ylläpito on kiinnostunut tutustumaan ketä sinne kirjoittaa; ja mistä.

        Hyvä yritys honey-potista sinänsä. Mutta kiinni jäit Stalkeri.

        Minulla on haave että joskus voitaisiin keskustella samalla tavalla julkisesti kuin nyt keskustellaa me-too-kampanjassa. Ja että asiasta tiedotettaisiin uutisissa ja muissa medioissa, niin että sana leviäisi kaikille uhreille.


      • asasawqqwwqw
        StalkeriJäiKiinni kirjoitti:

        Ja alustan omistaja voi lukea kaikki; hyvä yritys.

        Suosittelen foorumin perustamista alustalle joka ei ole Suomessa, tai edes lähellä, jotta on epätodennäköisempää että alustan ylläpito on kiinnostunut tutustumaan ketä sinne kirjoittaa; ja mistä.

        Hyvä yritys honey-potista sinänsä. Mutta kiinni jäit Stalkeri.

        keskustelupalsta ulkomailla on hyvä idea


    • antaarauhottua

      Jäädytetään tämä ketju. Ei kirjoiteta tähän enää mitän, niin nämä halventamisketjut vähenee.

    • sasqqwqwqwqwqw

      upup up

    • Luciferian

      "itse vältän tuomasta itseäni millään tavalla julkisuuteen. vaarana on uudet stalkkerit jotka etsivät uusia uhreja. paras tapa on jos stalkatuilla on oma keskustelupalsta missä valvojana on
      joku luotettu stalkattu"

      Ideassasi on pieni virhe. Lähes kaikkien lähteiden mukaan gang stalkerit ovat kokeneet itse jonkinlaista vainoa ainakin koulutusvaiheessaan ja osa on jopa uhreja - joille on tarjottu helpotusta, jos he suostuvat yhteistyöhön. Luotettu Stalkattu lienee vihoviimeisin asia, kehen voi luottaa.

      Ajattele asiaa pikemminkin niin, että kaikki sanomisesi nauhoitetaan (kaverisi eivät ole kavereitasi) ja kaikki GS keskustelujen viestit kuvakaapataan. Kaikki on siis julkista, vaikka niitä kuinka yrittäisi salata. Paras tapa on keskustella julkisesti kaikkien kuullen - teitä ei ainakaan rangaista tyhjästä!

      Oletko muuten Stalkeri - vaikutat juuri sellaiselta?

      • väisty.edestäni.saatana

        Mielenkiintoinen pohdinta, oletko sinä Stalkeri.

        Käyttäytyminen on juuri sellaista. Puhun siis sinusta Lucifer, tai saanko sanoa tuttavallisemmin että Saatana?

        Tosin tuttuja ei kyllä olla, enkä ole edes kiinnostunut.

        Mittava viestikampanjasi on juuri sellainen toimi mitä Stalkeri tekisi. Oletko tullut miettineeksi, jos et koe Stalkeri olevasi?

        Stalker muuten oli kirja joka aiheutti painajaisia lapsena kun sen luin.

        Takaisin asiaan, olisiko tilanne se että monet stalkerit tosiaan kokevat olevansa vainon uhreja; ja toimivat omasta mielestään vainoajia vastaan.


      • sdsdwewewew

        en ole stalkkeri mutta haluaisin olla jos saisin käsiini jonkun stalkkerin joka vainoaa minua, siis nimen johon voisin kohdistaa saman vainon mitä koen.
        ollaan kai tulevaisuudessa tuttuja koska olen myynyt sieluni pirulle,vaikakin väärästä asiasta.


    • Luciferian

      "Mittava viestikampanjasi on juuri sellainen toimi mitä Stalkeri tekisi. "

      Höpön löpön, olen tuottelias kirjoittaja. Olen kirjoittanut varmasti useampaan eriaiheita käsittelevään keskusteluun kuin 99 % palstalaisista. Viestieni määrä on valtava, koska olen nopea kirjoittamaan ja vastaan viesteihin.

      "Takaisin asiaan, olisiko tilanne se että monet stalkerit tosiaan kokevat olevansa vainon uhreja; ja toimivat omasta mielestään vainoajia vastaan. "

      Hyvä päätelmä, ajatellaanpa vaikka maahanmuuttajia, joita suositaan aivan kaikessa. Turvapaikan saaneet ovat oikeutettuja aivan mielipuoliseen palkkaan, koska Suomessa keskipalkka on aivan järkyttävän iso - yrityspomot ja myyntitykit tienaavat helposti enemmän kuin ministerit, mikä nostaa keskipalkan taivaisiin. Tavallinen rahvas ei ikinä tule keskipalkkaa näkemäänkään, toisin kuin maahanmuuttajat. Eivätkös nämä maahanmuuttajat sitten valitakin kokemastaan "syrjinnästä" ja ala vainoamaan "rasisteiksi" kuvittelemiaan viattomia uhreja.

    • SofiaaifoS

      Facebookissa on ryhmä nimeltään Targeted Individuals International jossa on yli 5000 jäsentä kaikkialta maailmasta, ryhmässä keskustellaan englanniksi. Mutta on myös suomalaisille ryhmä nimeltään New World Order:in vainon kohteiden verkko(targeted individuals) johon itsekin kuulun ja jossa on tällä hetkellä 197 jäsentä.
      Olen tavannut muita suomalaisia TI's kaksi kertaa Kampissa ravintola Teerenpelissä, jossa meillä on kerran kuukaudessa vertaistukitapaaminen.

    • Luciferian

      "Olen tavannut muita suomalaisia TI's kaksi kertaa Kampissa ravintola Teerenpelissä, jossa meillä on kerran kuukaudessa vertaistukitapaaminen. "

      Niin, se paikka on mielestäni lähinnä juottola ja vieläpä kallis sellainen: toivottavasti et pahastu tästä mielipiteestäni. Toinen ongelma on tuo nimi, harva haluaa tulla vertaistukitapamiseen - jos ei mikään muu nimiehdotus kelpaa, kävisikö sitten ihan vaan "TI - miitinki" ja paikaksi vaikka joku edullinen ja hiljainen pitsapaikka, josta saa edullista olutta. Kaikkien palkat eivät ole ihan maahanmuuttaja tasoa - joten kallis olut ei houkuttele.

    • Luciferian

      "Mä voin lahjoittaa sen Flavor Aidin jos lupaat että juot pohjanmaan kautta?

      Odotan sinua. "

      En ymmärrä, mikä on tämä Flavor Aid ja miksi minun pitäisi juoda se ja ennen kaikke en ymmärrä miksi odotat minua? kiitos kuitenkin viestistäsi.

      • jim.jones

        Odotan toki innokkainta opetuslastani rajan takana. Saarna on valmis kun saavut tänne.

        Flavor Aid on maukas juoma jonka avulla pääset luokseni.


      • asasasqwqqwq

    • Luciferian

      "Facebookissa on ryhmä nimeltään Targeted Individuals International jossa on yli 5000 jäsentä kaikkialta maailmasta, ryhmässä keskustellaan englanniksi. "

      Niin keskustellaan, jos se on kansainvälinen. Bad english on maailman yleisimmin puhuttu kieli. Kertoisitko tarkemmin tämän keskustelupalstan toiminnasta. Kyllä siellä varmaan jotain muutakin tehdään kuin keskustellaan omista rutiineista?

    • Luciferian

      "https://en.wikipedia.org/wiki/Flavor_Aid
      mutta ne lisäainet "

      Kirsikan, mansikan ja erilaisten hedelmien makuisia mehuja siis. En itse ole mehun ystävä, juon mieluummin olutta. Mehua tarjoillaan yleensä lastenkesteissä, näitä erilaisia mehua lapset varmaankin nautiskelivat koko Jonestownissa olo aikansa.

    • Luciferian

      "Odotan toki innokkainta opetuslastani rajan takana. Saarna on valmis kun saavut tänne.

      Flavor Aid on maukas juoma jonka avulla pääset luokseni. "

      Mutta kun en edes halua olla opetuslapsesi, eikä minua kiinnosta tulla rajan taakse opiskelemaan koraania. - enkä edes juo mehuja.

      • jim.jones

        Etkös sinä lapseni ollutkaan Jim Jonesin seuraaja joka haluaa perustaa Uuden Jonestownin?

        Olen pettynyt,

        Haluatko juotavaa?


    • Luciferian

      "Etkös sinä lapseni ollutkaan Jim Jonesin seuraaja joka haluaa perustaa Uuden Jonestownin?""

      En ole lapsesi, mutta sellainen paikka missä ketään ei sorrettaisi tai vainottaisi kuulostaa houkuttelevalta. Jonestownin loppu oli sangen ikävä, uskoisin kuitenkin tämän kaltaisen lopun olevan äärimmäisen epätodennäköinen vaihtoehto uudessa Jonestownissa.

      Oliko Jonestownin ikävä loppu syy-seuraus suhde CIA:n tekemästä aivopesusta? Vai oliko syynä se, että Jonestownin väkimäärä oli liian suuri suhteessa siihen, mitä paikka kykeni elättämään - jolloin Hra Jones toimi niin kuin parhaaksi näki? Vai oliko syy useamman ikävän yhteensattuman summa, joka kulminoitui kutsumattomien vieraiden tultua Jonestownii?

      Totuutta emme varmaankaan saa tietää, mink takia tapauksesta onkin versonut useita salaliittoteorioita.

      • jim.jones

        Miksi tuomitset Jonestoenin lopun suoralta kädelta itse koittamalla jos siitä oikeasti aukeaakin valoisa tie jonka me jo kuljimme ja odotamme sinua.

        Flavor Aid on tunnetusti viisaiden juoma, vain se viisain osa juo sen loppuun.

        Me odotamme sinua edelleen.


    • Luciferian

      Jaahas vaikuttaa siltä, että tämäkin keskustelu menee toistuvasti sivuraiteille. En voi käsittää, miten nimen keksiminen voi olla aihepiiri, jossa ei osata pysyä. On tämäkin, avaan asiallisen keskustelun helposta aiheesta, jossa jokaisen on mahdollisuus tuoda omat nimiehdotuksensa julki ja lopputulos... En edes viitsi mainita miksi tämä on muuttunut. Näin siinä käy, kun vilpittömästi yrittää auttaa toisia, kiittämättömyys on maailman palkka.

      • vade.retro.satana

        Johtuisiko siitä että ketään ei kiinnosta ehdotuksesi?

        Saat toki esittää niin monta ehdotusta kuin jaksat, mutta et pysty pakottamaan ketään kiinnostumaan.

        Ainut mahdollisuus on se että keksin lisää nikkejä itsellesi ja olet itsesi kanssa samaa mieltä asiasta.


    • Luciferian

      "Johtuisiko siitä että ketään ei kiinnosta ehdotuksesi?"

      Niin voihan se olla niin. Ehkä he eivät vain tajua, kuinka luotaan karkottava nimi heidän ryhmällään on. He yrittävät saada lisää porukkaa kokouksiinsa spammaamalla palstan täyteen suuraakkosin kirjoitettuja kokouskutsuja. Ei se toimi, jos alkuasetelma on alunperinkin väärä - kukaan täyspäinen ei halua tulla joukkovainottujen tukiyhdistykseen (nimi on oikeasti niin huono).

      Jos tarkoituksena on hankkia mielenvikaisia ihmisiä kokouksiin, joitka kuuluvat jo usempaankin tukiryhmään tahi tukiyhdistykseen entuudestaan, se varmasti tuolla tavalla onnistuu. Kuitenkin normi gang stalkattu kiertää varmasti kaikki moista nimeä kantavat kokoukset kaukaa. Ideani oli siis iskevämpi nimi, jonka seurauksena GS-uhreja varmasti tulisikin kokouksiin. Sekä hiljaisempi paikka, jossa voisi syödä esim pitsaa ja juoda edullista olutta.

      Ehkä he luulevat, että heidän keksimänsä nimi kokoksille on täydellinen ja heidän valitsemansa kokouspaikka vailla vertaa - mitä jos ei olekaan? Merkkaavat pahimmassa vielä minut viholliseksi, kun teen välttämättömiä parannusehdotuksia.

      • tarpeeton.mielipide

        Koska kyseessä on mielipidekysymys sinun mielipiteesi on yhtä hyödytön kuin heidänkin.


      • alkanut.epäilyttää

        Parannusehdotuksesi osoittaa että et ainakaan ystävä ole. Oletko sittenkin stalkkeri?


    • Luciferian

      "Koska kyseessä on mielipidekysymys sinun mielipiteesi on yhtä hyödytön kuin heidänkin. "

      Olet oikeassa, kysessä on mielipidekysymys - mutta on se palon enemmänkin. Ostaisitko sinä kaupasta mieluummin Niken kengät, vai joukkovainottujen tukiyhdistys nimiset kengät? Vastaus on itsestään selvä, nimi on huono ja sen muuttaminen on välttämätöntä.

      • vade.retro.satana

        Oliko sulla muita hyödyttömiä mielipiteitä?

        Kuten sanoit, mielipiteesi tässä(kin) asiassa on täysin hyödytön, esität sen vain aikaasi tuhlaten.


    • Luciferian

      "Parannusehdotuksesi osoittaa että et ainakaan ystävä ole. Oletko sittenkin stalkkeri? "

      En ole vihollinen, enkä ole gang stalkeri. Eikö se riitä vakuuttamaan teidät, että haluan oikeasti auttaa?

      Jos joku pissii ja kakkii julkisella paikalla housuihinsa, ettekö tekin haluaisi neuvoa hänelle missä päinvessa on? Sama juttu tässä nimi jutussa, jos vika on ryhmän nimessä ja kokouspaikassa, ei palstan täyteen spammaaminen kokouskutsuilla ainakaan houkuttele lisää GS-uhreja paikalle. Se mitä tuo toiminta houkuttelee kokouksiinne, ei ole ainakaan ystäviä.

      • riksunvanottu

        Juu, varmasti yrität autta, mutta ketä?

        Et auta gang stalkattujen asiaa aiheuttamala inflaation nimelle ja vainolle. Sehän tuo mieleen mitä vaan.


    • Luciferian

      "Juu, varmasti yrität autta, mutta ketä?

      Et auta gang stalkattujen asiaa aiheuttamala inflaation nimelle ja vainolle. Sehän tuo mieleen mitä vaan. "

      No voi jummi jammi, ettekö te vain voi myöntää, että nimi ei ole hyvä ja kokouspaikkanne on kallis juottola.

      • hellareidenkinkohde

        Sinulla on kyllä ihan hellareiden väittelytyyli, no jostakin hekin sen ovat omaksuneet.


    • Luciferian

      "Sinulla on kyllä ihan hellareiden väittelytyyli, no jostakin hekin sen ovat omaksuneet. "

      En voi uskoa tätä todeksi, siis miten mukava nimen keksiminen on muuttunut joksikin kummalliseksi. Kummalliseksi, jota en osaa edes tarkemmin määritellä. Onko se niin vaikeaa laittaa nimiehdotus - tai kannattaa jotain nimiehdotusta?

      Näin viime yönä unta tarina on siis(kuvitteellinen, eli fiktiivinen:

      Olin kekikaupungilla aivan kännissä, olin löytänyt ihan hiton hyvän paikan, siellä olut maksoi vain 2 € tuoppi. Tapani mukaan hakeuduin suren ryhmän seuraan ja aloin kertomaan juttujani: kuten arvaatte kaikilla oli hauskaa ja kaikki nauroivat. Valitettavasti viereisessä pöydässä oli maahanmuuttaja, joka piti korrekteja juttujani "loukkaavina" ja portsari heitti minut huumaavien maahanmuuttajan huutojen säestämänäa paikasta ulos "HEITÄ TUO #### POIS, EN PIDÄ HÄNESTÄ, OLEN SUOMEN VALITSEMA MAAHANMUUTTAJA ELIITTIÄ."

      No lähdin ihan vapaaehtoisesti paikasta pois ja ajattelin, huh olipas siinäkin. Ulkona näin ihmisrievun, joka pissasi housuihinsa ja pian kuului pieru. No niin kakat tulivat myös housuihin, ajattelin, voi hitto. Myötätuntoisena ihmisoikeusaktivistina tietenkin yritin ohjata tätä ihmisriepua vessaan, joka oli ihan kolmen metrin päässä ja annoin hänelle peräti euron, jotta hän saisi oven auki.

      Ihmisriepu raivostui, mutta tunk kuitenkin antamanii nopeasti euron taskuunsa. Hän huusi "OLET STALKERI". Innostuin asiasta, ja kerroin kirjoittavani salaliittopalstalla nimimerkillä Luciferian ja kysyin häneltä, mitä mieltä hän on antamistani nimiehdtouksista. Ihmisriepu alkoi huutamaan jotain sekavia juttuja energiaaseista ja hieromaan ulosteitaan kasvoihinsa. Aina välillä hän kuitenkin väitti minun olevan gang stalkeri. Yritin rauhoitella häntä, mutta tilanne paheni, hän hieroi ulosteitaan nyt jokapuolelle itseään ja alkoi kuvaamaan minua kännykällä. Nyt hänen hänen äänensä oli asiallinen ja melkein toimittajamainen "Nimi joukkovainottujen tukiryhmä on täydellinen, eikä valitsemamme kokouspaikka, jossa 0,4 olut maksaa 6,60 € ole ollenkaan kallis - miksi te gang stalkerit haluatte pilata kaiken." Yllätyin asialliasesta äänensävystä, mutta en halunnut itseäni kuvattavan, joten yritin poistua paikalta. Kääntyessäni ympäri huomasin kymmenien ihmisten kuvaavan minua erilaisilla valkoiluvempeleillä: silmälasi-, kukka- ja autonavaimenperävakoilukamera olivat tietenkin yleisempiä noista härveleistä. Mutta eniten kuitenkin oli kännyköitä, jotka olivat kaikki suunnattuja minuun. Ihmettelin asiaa, sillä vieressäni istui hajareisin ihmisriepu, joka oli hieronut itsensä täyteen ulosteita. Miksi he eivät kuvanneet häntä, vaan minua? Lähdin kävelemään nopeasti paikalta pois, mutta poliisi oli kovaa vauhtia juoksemassa minua kohti, koska Pubista poistunut maahanmuuttaja oli soittanut heidät paikalle. Hän mylvi mitä törkeimpiä solvauksia minusta mitä inhottavimmin sanakääntein ja näin poliisin ilmeistä, että saisin pahasti turpaani. Huomasin lähistöllä jonkun avaavan liikkuvan auton takaikkunan ja huutavan "Hyppää nopeasti sisälle, muuten saat turpaasit". Niinpä hyppäsin liikuvan auton ikkunasta sisälle ja siellä oli pari kivan oloista tyyppiä. He kertoivat tarkkailleensa minua ja minua seurannutta joukkoa pitkään ja sanoivat, että olet titetämättäsi eräänlainen superjulkkis - jota halutaan satuttaa. Olin pitkään ajatellut vastaanvanlaisia ajatuksia, joten uskoin heidän tarinaansa. Kysyin keitä he ovat ja he kertoivat edustavansa uutta vaatebrändiä, joka tarvitsi näkyvyyttä. Heidän vaatteidensa nimi kuulosti hyvältä, siis brändiltä ja vaatteet olivat hyvännäköisiä. Kerroin, että olette valinneet hyvän nimen vaatemerkillenne ja vaatteenne ovat näyttäviä, mutta mitä ihmettä tällä on minun kanssani tekemistä? "Höpsö, tuhannet ihmiset kuikulevat sinuun päin jatkuvasti ja olet tämänjohdosta parasmahdollinen tyyppi edustamaan brändiämme. Meillä on iso muovikassi vaatteita valmiina sinua varten, jos lupaat käyttää niitä." Totta kai suostuin, ja puinkin saman tien vaatteet päälleni. Poliisi koputti nyt auton etuikkunaa ja huusi vihaisena kuljettajalle "ANTAKAA SE ### HETI MEIDÄN KÄSITELTÄVÄKSI" . Kuljettaja selitti, että olen heidän vaatemallinsa. Poliisi tuumaili hetken ja katsoi minuun päin myötätuntoisesti ja totesi lempeään ääneensävyyn "Aha se selittää kaiken, ei muuta kuin hyvää illanjatkoa". Poistuin autosta ja hymyilevät poliisit palasivat takaisin autoleen ilman minua. Nyt näin koko totuuden, olin ollut todella eräänlainen megajulkkis tietämättäni. Harmikseni huomasin lukuisten muiden ihmisten liittyneen maassamakaavan ihmisrievun seuraan ja toimivan hänen viitoittamalla tiellään hieroen ulosteita kasvoihinsa. Päätin etsiä edullisen Pubin, jossa voisin juoda vielä muutaman oluen, jotta tajuaisin asiat selvemmin...

      Kuten arvasitte aloitin tämänkin vapaapäivän avaamalla oluttölkin. Karjala on ihan ok.

      • äänestän.itse

        En kannata nimiehdotustasi. Minusta Joukkovainottujen tukiyhdistys on ihan hyvä nimi. Ja paikka samoin.


    • Luciferian

      Syvimmät pahoitteluni edellisestä. Kirjoitusteni taso vaihtelee valtavasti, välillä siis tarkastan kirjoitukset ja välillä en. Nyt en ollut tarkastanut ja tarina kuhisi kirjoitusvirheitä. Alla korjattu teksti, toivottavasti annatte minulle anteeksi?

      Viimeöinen uneni:

      Olin keskikaupungilla, tapani mukaan aivan kännissä, ja olin löytänyt ihan hiton hyvän paikan, siellä olut maksoi vain 2 € tuoppi. Tapani mukaan hakeuduin suuren ryhmän seuraan ja aloin kertomaan juttujani: kuten arvaatte kaikilla oli hauskaa, ja kaikki nauroivat. Valitettavasti viereisessä pöydässä oli maahanmuuttaja, joka piti korrekteja juttujani "loukkaavina" ja portsari oli heittämässä minut kovaäänisten maahanmuuttajan huutojen säestämänä ulos: "HEITÄ TUO #### POIS, EN PIDÄ HÄNESTÄ, MINÄ OLEN SUOMEN VALTION VALITSEMA ."

      No lähdin ihan vapaaehtoisesti paikasta pois ja ajattelin, huh olipas siinäkin. Ulkona näin ihmisrievun, joka pissasi housuihinsa ja pian kuului pieru. No niin, kakat tulivat myös housuihin, ajattelin voi hitto. Myötätuntoisena ihmisoikeusaktivistina tietenkin yritin ohjata tätä ihmisriepua vessaan, joka oli ihan kolmen metrin päässä ja annoin hänelle euron, jotta hän saisi oven auki.

      Ihmisriepu raivostui, mutta laittoi yllättävän nopeasti euron taskuunsa. Hän huusi "OLET STALKERI". Tajusin kenen kanssa olen tekemisissä, ja kerroin kirjoittavani salaliittopalstalla nimimerkillä Luciferian ja kysyin häneltä, mitä mieltä hän on antamistani parannusehdotuksista ryhmän nimeä ja kokouspaikkaa koskien. Ihmisriepu alkoi huutamaan jotain sekavia juttuja energiaaseista ja hieromaan ulosteitaan kasvoihinsa. Aina välillä hänen äänensä muuttui kovaäänisiksi huudoiksi, siis vain niissä kohdissa, joissa hän ilmoitti minun olevan gang stalkeri. Yritin rauhoitella häntä, mutta tilanne paheni, hän hieroi ulosteitaan nyt jokapuolelle itseään ja alkoi kuvaamaan minua kännykällä. Nyt hänen hänen äänensä oli asiallinen ja melkein toimittajamainen "Nimi joukkovainottujen tukiryhmä on täydellinen, eikä valitsemamme kokouspaikka, jossa 0,4 olut maksaa 6,60 € ole ollenkaan kallis - miksi te gang stalkerit haluatte pilata kaiken." Yllätyin asiallisesta, melkein ystävällisestä äänensävystä, mutta en halunnut itseäni kuvattavan, joten yritin poistua paikalta. Kääntyessäni ympäri huomasin kymmenien ihmisten kuvaavan minua erilaisilla vakoiluvempeleillä: silmälasi-, kukka- ja autonavaimenperävakoilukamera olivat tietenkin yleisempiä noista härveleistä. Mutta eniten kuitenkin oli kännyköitä, jotka olivat kaikki suunnattuja minuun. Ihmettelin asiaa, sillä vieressäni istui hajareisin ihmisriepu, joka oli hieronut itsensä täyteen ulosteita. Miksi he eivät kuvanneet häntä, vaan minua? Lähdin kävelemään nopeasti paikalta pois, mutta poliisi oli kovaa vauhtia juoksemassa minua kohti, koska Pubista poistunut maahanmuuttaja oli soittanut heidät paikalle. Hän mylvi mitä törkeimpiä solvauksia minusta mitä inhottavimmin ja loukkaavammin sanakääntein. Näin poliisin ilmeistä, että saisin pahasti turpaani. Huomasin lähistöllä jonkun avaavan liikkuvan auton takaikkunan ja huutavan "Hyppää nopeasti sisälle, muuten sinulle käy huonosti". Niinpä hyppäsin liikkuvan auton ikkunasta sisälle ja siellä oli pari kivan oloista tyyppiä. He kertoivat tarkkailleensa minua ja minua seurannutta joukkoa pitkään ja kertoivat minun olevan eräänlainen superjulkkis - jota halutaan stalkata. Olin pitkään ajatellut vastaavanlaisia ajatuksia, joten uskoin heidän tarinaansa. Kysyin keitä he ovat ja he kertoivat edustavansa uutta vaatebrändiä, joka tarvitsi näkyvyyttä. Heidän vaatteidensa nimi kuulosti hyvältä, siis brändiltä ja vaatteet olivat hyvännäköisiä. Kerroin, että olette valinneet hyvän nimen vaatemerkillenne ja vaatteenne ovat näyttäviä, mutta mitä ihmettä tällä on minun kanssani tekemistä? "Höpsö, tuhannet ihmiset kuikuilevat sinuun päin jatkuvasti ja olet tämän johdosta paras mahdollinen tyyppi edustamaan brändiämme. Meillä on iso muovikassi täynnä vaatteita valmiina sinua varten, jos lupaat käyttää niitä." Totta kai suostuin, ja puinkin saman tien vaatteet päälleni. Poliisi koputti nyt auton etuikkunaa ja huusi vihaisena kuljettajalle "ANTAKAA SE ### HETI MEIDÄN KÄSITELTÄVÄKSI" . Kuljettaja selitti käytökseni johtuneen siitä, että olen heidän vaatemallinsa. Poliisi tuumaili hetken ja katsoi minuun päin myötätuntoisesti ja totesi lempeään äänensävyyn "Aha se selittää kaiken, ei muuta kuin hyvää illanjatkoa". Poistuin autosta ja hymyilevät poliisit palasivat takaisin autolleen ilman minua. Nyt näin koko totuuden, olin ollut todella eräänlainen mega-julkkis. Harmikseni huomasin lukuisten muiden ihmisten liittyneen maassa hajareisin istuvan ihmisrievun seuraan ja toimivan hänen viitoittamalla tiellään hieroen ulosteita kasvoihinsa. Päätin etsiä edullisen Pubin, jossa voisin juoda vielä muutaman oluen, jotta tajuaisin asiat selvemmin...

    • Luciferian

      "En kannata nimiehdotustasi. Minusta Joukkovainottujen tukiyhdistys on ihan hyvä nimi. Ja paikka samoin. "

      Toisi hieman uskottavuutta lisää, jos perustelisit väitteesi jollain tavalla. Miksi nimi on hyvä? Miksi paikka on hyvä?

      • kaikki.on.hyvin

        Koska sinä et sinne halua mennä, etkä halua olla tuon nimisessä yhdistyksessä.


      • painukoonmuualle

        Minkä takia jollekin lusifeerukselle ylipäätää tarvitsi todistella tai perustella mitään.

        Hittooko ylipäätään sotkeutuu koko vainoasiaan.


    • Luciferian

      "Koska sinä et sinne halua mennä, etkä halua olla tuon nimisessä yhdistyksessä. "

      Niin, olet oikeassa, harva haluaa kuulua tuon nimiseen klubiin. No, onhan tuokin yksi peruste!!!



      "Minkä takia jollekin lusifeerukselle ylipäätää tarvitsi todistella tai perustella mitään.Hittooko ylipäätään sotkeutuu koko vainoasiaan. "

      Voithan ajatella asiaa noin. Kannattaisiko kuitenkin tulla laatikosta ulos ja tajuta, että laatikon ulkopuolellakin on elämää? Tämä on yksi tämän hetken suosituimmista ketjuista tällä palstalla, joten teidän tulisi vakuuttaa sadat muutkin ihmiset lisäkseni ihan vaan uskottavuutenne kannalta.

      Niin, miksi sotkeudun? Voiko olla, että haluan asialle uskottavuutta nykyisen tarjoamanne epäuskottavuuden sijaan. Se satuttaa kaikkia uhreja, jos joukko gang stalkingin uhreja luulee olevansa ajatuskoneiden yms. uhreja ja he sitten kokoontuvat kalliissa juottolassa puiden siellä pelkästään epäuskottavia asioita, kuten esim. ajatuskoneen tuomia harmeja elämäänsä. Vieläpä kokouksiin, joilla on banaali ja tylsä nimi. Nyt kun vastasin kysymyksiisi, voitko vastavuoroisesti kertoa, mistä maasta perheesi alun perin tuli suomeen?

    • kokemustatuli

      Olen samaa mieltä tuon satanistin kanssa. - Kyseessä ei edes ole tukea vainotuile, vaan stalkkereille ja muuten vaan asiaa harrastaville.

    • Quickness

      Jaahan nyt on ongelmallinen tilanne. Nyt on kaksi uutta osapuolta ehdokaaksi oikeiksi gang stalkatuiksi, sekä mv-media että nti Jessika. Kummankin osapuolen kertomukset vainosta kuulostavat uskottavilta ja kumpaakin vainotaan. Miten pussikaljakokousten kävisi, jos sekä nti Jessika että MV-median edustajat tulisivat samaan kokoukseen?

      Aloin tässä miettimään, että onkohan sittenkään viisasta perustaa oikeiden gang stalkuttujen ryhmää? Epäilen, että kaikki kokouksiin osallistujat eivät tulisi toimeen keskenään.

      Mitä mieltä te olette?

      • TuskinOnnistuisi

        Olen vakuuttunut että ette tule toimeen keskenään. Kenties tulette toimeen esimerkiksi Jessikkan tapaisen kanssa koska hän on kuuluisa, kuuluisaa idolisoidaan. Saattaisi mennä myös henkilöpalvonnaksi.

        Mutta normaalit rivi-gs-uhrit tuskin toimeen tulevat; pienen otannan perusteella (joka saattaa antaa vääristyneen kuvan koska kenties suurin osa on vain mielisairaita) ette ole kovin toisistanne välittävää sakkia.

        Mitenkä muuten ajattelit karsia joukosta pois ne mielisairaat jotka väittävät olevansa gs uhreja olematta sitä oikeasti? Ylläolevan havainnon perusteella se kun saattaa olla "make or break", kenties vain ne mielisairaat ovat niitä tunnekylmiä, ja oikeat gs uhrit välittävät toisistaan.


      • Quickness
        TuskinOnnistuisi kirjoitti:

        Olen vakuuttunut että ette tule toimeen keskenään. Kenties tulette toimeen esimerkiksi Jessikkan tapaisen kanssa koska hän on kuuluisa, kuuluisaa idolisoidaan. Saattaisi mennä myös henkilöpalvonnaksi.

        Mutta normaalit rivi-gs-uhrit tuskin toimeen tulevat; pienen otannan perusteella (joka saattaa antaa vääristyneen kuvan koska kenties suurin osa on vain mielisairaita) ette ole kovin toisistanne välittävää sakkia.

        Mitenkä muuten ajattelit karsia joukosta pois ne mielisairaat jotka väittävät olevansa gs uhreja olematta sitä oikeasti? Ylläolevan havainnon perusteella se kun saattaa olla "make or break", kenties vain ne mielisairaat ovat niitä tunnekylmiä, ja oikeat gs uhrit välittävät toisistaan.

        "Olen vakuuttunut että ette tule toimeen keskenään. Kenties tulette toimeen esimerkiksi Jessikkan tapaisen kanssa koska hän on kuuluisa, kuuluisaa idolisoidaan. Saattaisi mennä myös henkilöpalvonnaksi."

        Voihan se olla niinkin, siitä voisi sitten muodostua sellainen Jessikaa palvova gang stalkattujen kultti. Jessika on kuvankaunis, joten tämä voisi olla todennäköistäkin - tosin Jessikan järjestämän stalkingin uhrit MV-median poppoo tuskin häntä palvoisi.

        "Mutta normaalit rivi-gs-uhrit tuskin toimeen tulevat; pienen otannan perusteella (joka saattaa antaa vääristyneen kuvan koska kenties suurin osa on vain mielisairaita) ette ole kovin toisistanne välittävää sakkia."

        Moneen lähtöön, jotkut ovat tulleet mielisairaalassa kaltoin kohdelluiksi ja vainotuiksi, toisia poliisit seuraavat ja joitakin kiusataan netissä ja lähiympäristössä. Sitten on niitä kummallisia tapauksia, joita stalkataan vain energia aseilla (mitään muuta heidän vainonsa ei ole). Omalta kohdaltani rikos ihmisyyttä kohtaan lienee oikea sana kuvailemaan kokemani gang stalkingin luonnetta.

        "Mitenkä muuten ajattelit karsia joukosta pois ne mielisairaat jotka väittävät olevansa gs uhreja olematta sitä oikeasti? Ylläolevan havainnon perusteella se kun saattaa olla "make or break", kenties vain ne mielisairaat ovat niitä tunnekylmiä, ja oikeat gs uhrit välittävät toisistaan. "

        Mielestäni mielisairaat ei ole se ongelma, vaan sellaiset yliopisto-opiskelijat ja yliopiston loppututkinnon suorittaneet henkilöt, jota tälläkin palstalla leikkivät umpipöhkösti umpihulluja (heistä jokainen on tyytymätön saamaansa mielisairaalahoitoon) ja keksivät mitä idioottimaisempia gang stalkingin uhreja halventavia juttuja esiintyen uhrina. Yliopisto huumori ei oikein aukene minulle. Ja toinen ryhmä on sitten nämä palstan lapsukaiset, pahimpana esimerkkinä pojista, jotka pärjäsivät huonosti Pisa-testissä mainittiin ne pojat, jotka leikkivät päivät pitkät netissä gang stalkingin uhreja.

        Mielenterveyden häiriöt, kuten traumat syntyvät juuri elämän kolhujen aiheuttamina, joten moni gang stalkattu kärsii vakavista traumoista loppuikänsä. Aika vaikeaa gang stalkigia on paranoidin skitsofreeninkaan kuvitella, mutta oikeatkin gang stalkatut yleensä julistetaan juuri tällaisiksi hulluiksi samojen henkilöiden taholta, jotka netissä tekeytyvät umpihulluiksi gang stalkingin uhreiksi. Minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö Suomessa, joka välittää gang stalkingin uhreista: teoriasi hullujen tunnekylmyydestä tarkoittaisi sitä, että olen ainoa täyspäinen henkilö koko Suomessa.


      • stigmund.phreud
        Quickness kirjoitti:

        "Olen vakuuttunut että ette tule toimeen keskenään. Kenties tulette toimeen esimerkiksi Jessikkan tapaisen kanssa koska hän on kuuluisa, kuuluisaa idolisoidaan. Saattaisi mennä myös henkilöpalvonnaksi."

        Voihan se olla niinkin, siitä voisi sitten muodostua sellainen Jessikaa palvova gang stalkattujen kultti. Jessika on kuvankaunis, joten tämä voisi olla todennäköistäkin - tosin Jessikan järjestämän stalkingin uhrit MV-median poppoo tuskin häntä palvoisi.

        "Mutta normaalit rivi-gs-uhrit tuskin toimeen tulevat; pienen otannan perusteella (joka saattaa antaa vääristyneen kuvan koska kenties suurin osa on vain mielisairaita) ette ole kovin toisistanne välittävää sakkia."

        Moneen lähtöön, jotkut ovat tulleet mielisairaalassa kaltoin kohdelluiksi ja vainotuiksi, toisia poliisit seuraavat ja joitakin kiusataan netissä ja lähiympäristössä. Sitten on niitä kummallisia tapauksia, joita stalkataan vain energia aseilla (mitään muuta heidän vainonsa ei ole). Omalta kohdaltani rikos ihmisyyttä kohtaan lienee oikea sana kuvailemaan kokemani gang stalkingin luonnetta.

        "Mitenkä muuten ajattelit karsia joukosta pois ne mielisairaat jotka väittävät olevansa gs uhreja olematta sitä oikeasti? Ylläolevan havainnon perusteella se kun saattaa olla "make or break", kenties vain ne mielisairaat ovat niitä tunnekylmiä, ja oikeat gs uhrit välittävät toisistaan. "

        Mielestäni mielisairaat ei ole se ongelma, vaan sellaiset yliopisto-opiskelijat ja yliopiston loppututkinnon suorittaneet henkilöt, jota tälläkin palstalla leikkivät umpipöhkösti umpihulluja (heistä jokainen on tyytymätön saamaansa mielisairaalahoitoon) ja keksivät mitä idioottimaisempia gang stalkingin uhreja halventavia juttuja esiintyen uhrina. Yliopisto huumori ei oikein aukene minulle. Ja toinen ryhmä on sitten nämä palstan lapsukaiset, pahimpana esimerkkinä pojista, jotka pärjäsivät huonosti Pisa-testissä mainittiin ne pojat, jotka leikkivät päivät pitkät netissä gang stalkingin uhreja.

        Mielenterveyden häiriöt, kuten traumat syntyvät juuri elämän kolhujen aiheuttamina, joten moni gang stalkattu kärsii vakavista traumoista loppuikänsä. Aika vaikeaa gang stalkigia on paranoidin skitsofreeninkaan kuvitella, mutta oikeatkin gang stalkatut yleensä julistetaan juuri tällaisiksi hulluiksi samojen henkilöiden taholta, jotka netissä tekeytyvät umpihulluiksi gang stalkingin uhreiksi. Minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö Suomessa, joka välittää gang stalkingin uhreista: teoriasi hullujen tunnekylmyydestä tarkoittaisi sitä, että olen ainoa täyspäinen henkilö koko Suomessa.

        "Minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö Suomessa, joka välittää gang stalkingin uhreista"

        Tuntuuko useinkin siltä että olet yläpuolella toisia?


      • Quickness
        stigmund.phreud kirjoitti:

        "Minusta tuntuu, että olen ainoa henkilö Suomessa, joka välittää gang stalkingin uhreista"

        Tuntuuko useinkin siltä että olet yläpuolella toisia?

        Päinvastoin, olen vain huomattavasti keskivertoa mukavampi ja empaattisempi henkilö. Näitä puolia ei nyky-yhteiskunnassa pidetä hyveinä: nyky-yhteiskunta ihannoi psykopaattisia luonteenpiirteitä ja omanedun tavoittelua muiden kustannuksella.


    • valistaja

      Täsä ketjussa Luciferian on jo nykyinyn Quickness

    • Anonyymi

      Tämmöistä keskustelua on aikoinaan käyty.

    • Anonyymi

      Tapaamisessa on ehdottomasti tarjoiltava cool aidia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe