Ikävä sinua (M _ _ a)!
En oikein tykkää tuosta tunteesta. 😡
Mä tuun sun luo .. otan mukaana oman tyynyn ja peiton ja kisun 😾 🐾
Missä oot hanii ...
15
306
Vastaukset
Ostaisin vokaalin I.
- Ko_
Onko se *L* ta *i*?
- Ljai
Hhm, jotenkin tuntuu siltä, että ostaisin noi molemmat....🤔
- Ko_
Ljai kirjoitti:
Hhm, jotenkin tuntuu siltä, että ostaisin noi molemmat....🤔
Nii .. se maksaa 300 ekee per kirjain .. velaksi ei saa mitään 😎 Cash 👋
- Ko_
Ko_ kirjoitti:
Nii .. se maksaa 300 ekee per kirjain .. velaksi ei saa mitään 😎 Cash 👋
M i _ a
Oikein, erinomainen 👏 - Ljai
Tohon laitan k kirjaimen olisko vähän, kun hk
- Ko_
Ljai kirjoitti:
Tohon laitan k kirjaimen olisko vähän, kun hk
Väärin, ei ollut siellä yhtään *hk* 😖
HK on makkara, esim. HK sininen 😆
Mikä olisi toinen kirjain??
- aitoriitta
Täällä olen mietteliäänä. Jotenkin tämä asia ei minua nyt miellytä ollenkaan. Siis olemmeko ystäviä vai emme. Sinun viestisi ovat välillä niin tylyjä että ajattelen lopettaa palstatoiminnan kokonaan. Jos olisimme ystäviä niin tällä olisi jokin tarkoitus. Ystävälle on aikaa mutta kolmannen asteen yhteydelle ei. Minulla ei ole aikaa. Työ vie osansa ja perheenjäsenet. Olemmeko ystäviä ja tapaammeko joskus? Kerro sinä.
- Ko_
Ensiksi, mä en tunne sinua!
Sinä olet nainen ja minä myös!
Minun ikävä *kohde* on Mies .. ei nainen.
Miten tapaa minua, kun en ole sitä luvannut!
Mutta palstaystävä voidaan olla ja sori jos olen ollut tyly joskus!
✌
- aitoriitta
Palstaystävyys ei riitä minulle. En vaan kaipaa sellaista. Oikeasta ystävyydestä olisin kiinnostunut. No katsotaan kuinka kauan kestää. Hyvää yötä sinulle.
- aitoriitta
Ja kiitos että olet rehellinen.
- Ko_
aitoriitta kirjoitti:
Ja kiitos että olet rehellinen.
Juuh, öitä!
Nuku hyvin 💤
- Viisikirjainta
Harmi, mulla olisi tarjolla viisi kirjainta, mutta kun haet vielä miestä niin ei käy sitten. Minä haen miestä kun on hukassa, mutta ainahan ne miehet ovat karussa. Hyvää yötä.
- Ko_
Joo ne miehet ovat karkumatkalla jossain .. 😎
Hyvää yötä sinne 💤💤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895