Iltalehdessä oli artikkeli missä suomi oli hyvä.
Niitä kuulkaa oli arvaat varmasti mistä aloitettiin no tietenkin 20 ensimmäistä
kohtaa oli super hienosta yhtenäisestä kommunistisesta hallintojärjestelmästä.
Sen jälkeen kommunistien uutistoimittaja pääsi vauhtiin ja siinä kuulkaa jäi
Singaporen miljonäärit ja ruottalaisten hienostot ja mamma ja pappa systeemit
kuulkaa toiseksi ja jäi ja kauas se oli niin hyvä tämä suomi Norjan Öljy-prinsseistä
ja prisessoista puhumattakaan oli se niin kauhean hyvä tämä seuraava kohta.
Seuraavat lorut taisi olla jo kuinka rikas ja ihmisystävällinen maa suomi on
maailmassa ei ollut kuulkaa rasismista tietoakaan ja ei Ruuat ja sen puhtaat maut
pääsi oikein loistamaan herkullisuudellaan makunautinnoillaan... Taitaa Jeremyn
ravintolat ja kaikki Miselit pudota taivaalt, kun suomalainen valmistaa ruokaa.
No sitä rataa se sitten meni ja oli siinä maininta hyvästä sosiaalisesta ruokajakelusta
myös ja ei ole mikään ihme, että ruokaa jonotetaan suomessa jopa kilometri tolkulla.
Oli siellä muuten se erittäin hyvä suomalaisten varallisuus ja ja kielitaito myös
mainittu osaavat jopa ruottia ja muuta.
Siinä oli Euroopan unionikin jo täysin nollan arvoin oli se muuten hieno maa oli se.
Suomi oli maailman paras iltalehdessä !
0
157
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560