Miksi nykyisin ihmisillä on niin kiire ettei lihaa ja kalaa keretä paistamaan kypsäksi?
Kaikki mitä teeveessäkin ammattikokkien toimesta tehdään on raakaa veristä mössöä? Kovasti mausteita, ja mielellään tulista, siksikö kun se muuten maistuu ällättävältä? Eikö se ole jo sitkeätäkin syödä raaka liha tai kala? Kaikenlisäksi ruuan maku pilataan jollain viininlitkulla? Kaitpa se on hienoa juoda viininlitkua!
Mulla on aikaa valmistaa ruoka kypsäksi, ei niin kiire olekkaan! Ja viibinlitkua en juo edes maksusta ruuan kanssa!
Ruuanlaitosta
hätäisten.hommaa
4
165
Vastaukset
- Costarkia
Ne sinun tarjousmakkarat on kypsiä ha kalja välttäö
- hätäisten.hommaa
Parempaa sekin on kuin raakana liha ja kala,,ei tietysti niin hienoa kun ei ole viininlitkua! Ps. ruokajuomani on puolukkamehu tai jäävesi,,ei edes olut!
Oikein puhut, kyllä ruuan on oltava kypsää, ja ruokajuomana maito tai piimä.
- sikaa-sikaa-sikaaaa
Sikaa joka lähtöön sillä suomi putsataan, muu liha kieltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622