Yksi esimerkki:
"Sananvapaus kaventuu Sambiassa – journalisteja on pidätetty ja hallinto sulki lehden tekaistuin perustein"
ttps://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.229659
Uutisessa ei kerrota niistä kaikista noitavainoista, joita on nyt Zambiassa.
Zambia oli yksi Afrikan kehittyvistä demokratioista, kunnes kaikki muuttui äärikristittyjen päästyä valtaan.
Maallinen valta helluntailaisilla
7
119
Vastaukset
- mistätuonousee
onko peku sinulla mitään oikeaa elämää, tai tiedätkö edes mitä sellainen mahtaisi olla.
- capiche
Ja tässä toinen esimerkki helluntailaistaustaisesta henkilöstä, joka on toiminut maallisen vallan edustajana koko työuransa ajan demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta.
Jos Peku liikkuisi enemmän maailmalla, hän tietäisi, että kulttuurin vaikutus on vahvempi kuin uskonnon. Sillä ihmiset tulkitsevat uskontoaankin kulttuurinsa kautta.
Sen vuoksi islam on erilaista eri kulttuureissa. Ja me suomalaiset olemme seuraskunnasta tai uskonnottomuudesta riippumatta sielultamme ilottomia ja jäykkiä luterilaisia.- capiche
Pekulle vielä tiedoksi, että olen tavannut maailmalla useita ateistidiktaattoreita, jotka ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ääriajattelu ei liity erityisesti mihinkään ryhmään. Se on luonteenpiirre. Ja sen vuoksi kaikista ihmisryhmistä löytyy ääriajattelijoita, keskitien kulkijoita ja liberaaleja.
- niinnäinnoin
capiche kirjoitti:
Pekulle vielä tiedoksi, että olen tavannut maailmalla useita ateistidiktaattoreita, jotka ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ääriajattelu ei liity erityisesti mihinkään ryhmään. Se on luonteenpiirre. Ja sen vuoksi kaikista ihmisryhmistä löytyy ääriajattelijoita, keskitien kulkijoita ja liberaaleja.
Kaikki mitä maan päällä tapahtuu, kuten näemme, Jumalan salliessa, vaikka se vaikealta tuntuukin.
- NytIhmettelen
capiche kirjoitti:
"olen tavannut maailmalla useita ateistidiktaattoreita"
Mainitse edes yksi tapaamistasi ateistidiktaattoreista, ettei mene kokonaan valheeksi. NytIhmettelen kirjoitti:
"olen tavannut maailmalla useita ateistidiktaattoreita"
Mainitse edes yksi tapaamistasi ateistidiktaattoreista, ettei mene kokonaan valheeksi.Juu, aika ihmeellinen väite häneltä, kun kaikki tietää, ettei se ole teoriassakaan mahdollista.
Vain aniharva suomalainen on tavannut diktaattorin.
Mauno Koivisto tapasi ainakin yhden, mutta niin Koivisto, kuin tapaamansa kristitty diktaattori ovat molemmat kuolleet.
Se, että joku tällä väittää tavanneensa useita ja vielä ateistisia, niin on täysi vale.
Ateistisia diktaattoreita kun ei ole tiedossa ketään.- pitkälista
Pe.ku kirjoitti:
Juu, aika ihmeellinen väite häneltä, kun kaikki tietää, ettei se ole teoriassakaan mahdollista.
Vain aniharva suomalainen on tavannut diktaattorin.
Mauno Koivisto tapasi ainakin yhden, mutta niin Koivisto, kuin tapaamansa kristitty diktaattori ovat molemmat kuolleet.
Se, että joku tällä väittää tavanneensa useita ja vielä ateistisia, niin on täysi vale.
Ateistisia diktaattoreita kun ei ole tiedossa ketään.Niitä on kuule vaikka kuinka paljon, se riippuu ihan siitä minkä mutkan pekukin keksii sille ateismilleen milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461348
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38685- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 26579
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543