Voiko sun mielestä mies pitää

käsilaukkua

vai onko se ihan turn off?

13

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleturnoff

      Voi pitää.

    • eisemaatakaada

      No miksei vois.

    • kalenterionaikafull

      Minä olen kerran suojellut jonkun nuoren naisen käsilaukkua baarissa sen aikaa kun hän kävi vessassa.... joo nimi oli Tanja ja isänsä oli muusikko, kertoi.

      Kotkan ja Savonlinnan seuruduilla pitäisi kesällä vierailla jos ehdin edes ollenkaan... Kotkan meripäivät kiinnostaisi ja muut jutut. Kun tarvitsisin jotain juttujakin...

      On vain siitä kiinni jos ehdin perunoiden syömiseltäni.

      Kun jäät sulavat, niin, jos itselläni olisi jotain teini-ikäisiä jotain tyttöjä varsinkin: olisin todella iloinen jos olisivat käyneet pyydystämässä kaloja, tuomassa ruokaa pöytään, tuoretta kalaa, ei tarvitse käydä sitten kaupassa.

    • teenainenn

      Toki voi!

    • mies.on.mies

      voi olkalaukkua muttei käsilaukkua

      • käsilaukkua

        Vaik olis sellanen vähä "miehekkäämpi" käsilaukku olkahihnalla? Jokin neliskanttinen nylonista, ei nahkanen zirkoneilla?


    • Rehellinennainen

      Hau gei id thät??

      Ei voi mikäli sitten ei vaan pidä kädessään kun joku muija ei pysty tai on jossain käymässä tms.

      Mut on se vähän neitiä jos mies sipsuttaa glitter käsilaukku heiluen shoppailemassa korkokengillä tai ilman

    • liukkaatjääkengät

      Jos ei pysty kävelemään korkokengillä... noh itsellänikin on noita western bootseja miehenä, en edes muista montako paria, eli teräväkärkisiä oikeita kaikki.... niin täytyy sanoa joskus erittäin liukkaalla jäällä käveleminen voi olla haasteellista.

      En tiedä minkälaista olisi kävellä sitten piikkikoroilla peilijäällä.

      Huh, noniin päivän hommatkin tuli tehtyä, itseasiassa soittivat puhelimeen että tehdään siis näin nyt suunnitelmat... rentouttaa hieman kun...

    • ihankivajooo

      Sellanen samettinen pikku iltapussukka. Voooii ku söpöö. :)

      • öyvöyv3g5ghiihiih

        Mutta aika hyvä "ammatti" sinänsä että määräilee vain toisia että mitä tehdään ja ohjailee rahoja :D

        Rakkautta on ollut mutta en ole vielä löytänyt sellaista tyttöä, monet eivät löydä ikinäkään.


      • käsilaukkua

        Mul oli kerran vaa se samettine!


    • TheHeroin

      no hyi, ei voi, hametta kylläkin.

    • Eikös käsveskat oo aika epäkäytännöllisiä? Siis niitähän täytyy pitää kokoajan... kädessä. Kuka sellasta jaksaa kannella? Ahistavia vempaimia kaikkityynni!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe