vai onko se ihan turn off?
Voiko sun mielestä mies pitää
13
376
Vastaukset
- eioleturnoff
Voi pitää.
- eisemaatakaada
No miksei vois.
- kalenterionaikafull
Minä olen kerran suojellut jonkun nuoren naisen käsilaukkua baarissa sen aikaa kun hän kävi vessassa.... joo nimi oli Tanja ja isänsä oli muusikko, kertoi.
Kotkan ja Savonlinnan seuruduilla pitäisi kesällä vierailla jos ehdin edes ollenkaan... Kotkan meripäivät kiinnostaisi ja muut jutut. Kun tarvitsisin jotain juttujakin...
On vain siitä kiinni jos ehdin perunoiden syömiseltäni.
Kun jäät sulavat, niin, jos itselläni olisi jotain teini-ikäisiä jotain tyttöjä varsinkin: olisin todella iloinen jos olisivat käyneet pyydystämässä kaloja, tuomassa ruokaa pöytään, tuoretta kalaa, ei tarvitse käydä sitten kaupassa. - teenainenn
Toki voi!
- mies.on.mies
voi olkalaukkua muttei käsilaukkua
- käsilaukkua
Vaik olis sellanen vähä "miehekkäämpi" käsilaukku olkahihnalla? Jokin neliskanttinen nylonista, ei nahkanen zirkoneilla?
- Rehellinennainen
Hau gei id thät??
Ei voi mikäli sitten ei vaan pidä kädessään kun joku muija ei pysty tai on jossain käymässä tms.
Mut on se vähän neitiä jos mies sipsuttaa glitter käsilaukku heiluen shoppailemassa korkokengillä tai ilman - liukkaatjääkengät
Jos ei pysty kävelemään korkokengillä... noh itsellänikin on noita western bootseja miehenä, en edes muista montako paria, eli teräväkärkisiä oikeita kaikki.... niin täytyy sanoa joskus erittäin liukkaalla jäällä käveleminen voi olla haasteellista.
En tiedä minkälaista olisi kävellä sitten piikkikoroilla peilijäällä.
Huh, noniin päivän hommatkin tuli tehtyä, itseasiassa soittivat puhelimeen että tehdään siis näin nyt suunnitelmat... rentouttaa hieman kun... - ihankivajooo
Sellanen samettinen pikku iltapussukka. Voooii ku söpöö. :)
- öyvöyv3g5ghiihiih
Mutta aika hyvä "ammatti" sinänsä että määräilee vain toisia että mitä tehdään ja ohjailee rahoja :D
Rakkautta on ollut mutta en ole vielä löytänyt sellaista tyttöä, monet eivät löydä ikinäkään. - käsilaukkua
Mul oli kerran vaa se samettine!
- TheHeroin
no hyi, ei voi, hametta kylläkin.
Eikös käsveskat oo aika epäkäytännöllisiä? Siis niitähän täytyy pitää kokoajan... kädessä. Kuka sellasta jaksaa kannella? Ahistavia vempaimia kaikkityynni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439