Kiuruvesi- Hingunniemi

Sumppero

Moi. Ketkä kaikki on tulossa Hingunniemeen opiskelemaan ensi syksynä? Minä olen menossa pk- pohjaisena ratsastuksen ohjaaja- linjalle. Olisi kiva tutustua näin etukäteen..

9

2669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voipeura

      minä olen todennäköisesti tulossa yo-pohjaisena. pyrin kyllä ensisijaisesti helsingin oikeustieteelliseen.. vähän ääripäissä nämä minun hakupaikat :D

      • ....

        tulkaa vaan jos turpaan haluatte. täällä hinkulan huorat ottaa ohtaasa. tervetuloa vaan!


      • !....!
        .... kirjoitti:

        tulkaa vaan jos turpaan haluatte. täällä hinkulan huorat ottaa ohtaasa. tervetuloa vaan!

        kyllähän ne kiuruveteläiset on kovia uhoamaan!!
        ollut hinkulassa muutamia vuosia sitten ja sama homma sillon et kovasti uhottiin mut mitään ei tapahtunut!!
        taitaa vaan tulla pelko ettei itelle enää jää miehiä ku ne rupeaa kahtelemaan uusia hinkuloita.
        Tiedän monia jotka hinkulassa oleet ja sille tiellä jääneet, koska miehet löytyi kiuruvedeltä!!!


    • sandeeeeeeeeeee

      Olisi kiva kuulla mielipiteitä Hingunniemestä. Millasta on opiskella siellä? Onko mukavia opettajia? Millanen pääsykoe oli? (siis tiedän, että siinä on haastattelu joku "toiminnan läheinen" sekä sit joku muu juttu?) ja hevosenhoitajaksi haluaisin. Hakisin kouluun ensi vuonna. (kunhan olen ensin käynyt yhden ammatin loppuun.. joka ei liity tähän alaan kyllä ollenkaan.)

      • joka paikassa on kivoja opettajia jos niistä vaan tykkää. itse muutama vuosi sitten kävin hinkulan, oli ihan ok opet, toimeen tulee jos haluu. olin itse ohjaajapuolella. hoitajilla tais olla se haastattelu (kyseltiin vaan tykkääkö hevosista ja sen semmosta), sit taisivat hypätä narua (katsovat varmaan onko kunto hyvä tai jotain) ja sit oli kai joku hevosten tunnistus juttu (onko tamma vai ruuna, jotain rotuja ja ihan helppoja juttuja). et ei kannata jännittää turhaan. tuurilla pääsee sisään.


    • iioo

      oletko mistäpäin? : olen tulossa myös

    • apua :D

      millainen se ratsastuskoe oli.?
      itse olen huomenna menossa pääsykokeisiin sinne, ratsastuksenohjaaja linjalle :D ja ois kiva tietää jotain siitä kokeesta .. :) Toivottavasti menee hyvin (=

    • Jeebatze

      Mooi, minäkin tulossa Hingunniemeen ;) Tuusniemeltä ollaa! Ketäs muita ;O

    • hölöpönhölö

      mieki tuun, säpöjä? ois kiva tutustuu !:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3343
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      208
      2725
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      141
      2483
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      1992
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1652
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1526
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1496
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1211
    Aihe